562 Reacties

5 jaar geleden

Morgen 20 weken en dan ook de 20 weken echo 🤗 We weten dat we weer een meisje krijgen 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Wauw Sylvia! Wat heb je een mooie vorm in je buik, ook nog een mooie heupl ...
Oh super tof van je Mith! Thanks ☺️☺️ Met nr 1 ging het ook goed qua geheimhouding, het merendeel van de vrienden/familie hadden bij ons ingezet op een jongen en toen was het toch een meid. Denk dat het met nr 2 ook goed moet komen. We gaan er wel ons best voor doen! Nu onderweg naar de echo 🤗😇 Ik weet trouwens niet of er privé berichten gestuurd kunnen worden? Wellicht dat @Roos_admin daar iets van kan zeggen?

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Oh super tof van je Mith! Thanks ☺️☺️ Met nr 1 ging het ook goed qua gehei ...
Geen probleem ;-) Ik zou zeggen als het maar gezond is ☺️ Spannend altijd wel een nieuwe echo! Ik moet nog een dikke week wachten helaas, hihi! Hoor er graag meer over later. Heel veel plezier bij de echo! ❤️

5 jaar geleden

22 weken (eerste kind) op 3000m hoogte 😊 alles begint wel wat zwaarder te worden nu..

5 jaar geleden

Reactie op Sanonino

22 weken (eerste kind) op 3000m hoogte 😊 alles begint wel wat zwaarder te ...
Gaaf!!!

5 jaar geleden

Reactie op Sanonino

22 weken (eerste kind) op 3000m hoogte 😊 alles begint wel wat zwaarder te ...
Wat een onwijs gave foto! Ziet er prachtig uit @sanonino! ❤️

5 jaar geleden

21 weken zwanger vandaag van onze 2de jongen

5 jaar geleden

18+5 van mijn 2e....Ik vind mn buik al zo groot. Zit ook al 10 kilo aan. Zo de 20 weken echo.

5 jaar geleden

Reactie op Soof-24

18+5 van mijn 2e....Ik vind mn buik al zo groot. Zit ook al 10 kilo aan. Zo ...
Ooohhhh ik durf niet echt te reageren daar op, aangezien ik zelf vandaag 18+3 ben en er nu 4-5kg aan is gekomen... weet dus eigenlijk niet direct wat gebruikelijk is ? Maar wel wens ik je heel veel plezier en succes met je 20 weken echo 😊 (ik heb de mijne aanstaande maandag!)

5 jaar geleden

Reactie op Soof-24

18+5 van mijn 2e....Ik vind mn buik al zo groot. Zit ook al 10 kilo aan. Zo ...
Ik heb zo ook de 20 weken echo! ☺️

5 jaar geleden

Ik moet zo nog een keer terug. Het hartje was niet goed zichtbaar. Kindje werkte niet echt mee. Verder zag alles er goed uit. Als straks het hartje nog niet zichtbaar is moet ik over een paar weken terugkomen. Ze gaat zo ook nog een keer goed naar het geslacht kijken maar ze denkt dat het een meisje is. Zo blij!!!

5 jaar geleden

19 weken vandaag! Zwanger van 1e kindje, een jongetje 💙

5 jaar geleden

Afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad. Alles was goed met de baby maar moeten alsnog voor een extra controle naar veldhoven ziekenhuis omdat het buikje van onze baby te klein is. Geen zorgen zeggen ze, is protocol. De beentjes lagen er helaas voor om te weten wat het word. Hoop dat we het in het ziekenhuis horen!! Morgen ben ik 20 weken en toevallig heb ik ons kleintje ook gevoeld. Ligt getrappel😍😍. Kan niet wachten om hem of haar te ontmoeten

5 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad. Alles was goed met de baby maar ...
Succes in het ziekenhuis! Hoop dat alles goed is ⚘

5 jaar geleden

Reactie op Soof-24

18+5 van mijn 2e....Ik vind mn buik al zo groot. Zit ook al 10 kilo aan. Zo ...
Ik moet zeggen 10 kg klinkt echt wel als veel maar ik zie het niet aan je op deze foto hoor! Al weet ik natuurlijk niet hoe jou niet-zwangere lichaam is ;-) Ik zou zeggen maak je er vooral niet druk om, komt na de zwangerschap vast wel goed! En ben trots op je zwangere lijf! :-)

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik heb zo ook de 20 weken echo! ☺️
Was bij jou ook alles oke Annika bij de 20 weken controle? 🤗

5 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad. Alles was goed met de baby maar ...
En hebben jullie vandaag meer kunnen zien op de echo? Hopelijk alles oke en; weten jullie ook het geslacht?! 😇

5 jaar geleden

Einde van de week en een nieuwe buikfoto, groeit hard! 🙈🎀

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

En hebben jullie vandaag meer kunnen zien op de echo? Hopelijk alles oke en ...
Die andere echo hebben we dinsdag pas😊. Ik hoop dat we het dan kunnen zien.

5 jaar geleden

Foto van vrijdag , toen 20+5 week zwanger van ons eerste wondertje