562 Reacties

5 jaar geleden

20+2 💙

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Was bij jou ook alles oke Annika bij de 20 weken controle? 🤗
Ja! We zijn zo opgelucht! Alles was perfect zei ze. Hij had eerst de hik, zo lief. 🥰 Later lag hij lekker te luieren en had zijn benen zelfs helemaal gestrekt. Ook zijn er 10 vingers en 10 tenen geteld!

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ja! We zijn zo opgelucht! Alles was perfect zei ze. Hij had eerst de hik, z ...
Super tof! Echt een fijne geruststelling, dat geloof ik! Heerlijk om je kindje dan op zo’n echo weer te mogen zien he. Fijn, alles helemaal in orde dus! Wij hebben morgenochtend de 20-weken controle, ben ook wel benieuwd maar verwacht ook stiekem dat alles in orde is :-)

5 jaar geleden

20+2, 20 weken echo was super, het gaat super goed met ons meisje.. Gewichtstoename 2,5 tot 3 kilo.. moet dit niet al meer zijn???

5 jaar geleden

Reactie op Sitsenbaby

20+2, 20 weken echo was super, het gaat super goed met ons meisje.. Gewic ...
Hai Sits! Fijn dat alles goed was tijdens de 20-weken echo! En je gewicht; ik zit met 19 weken nu ook pas op 3 kg totaal, al lijkt het voor mezelf als veeeul meer 🤣 maar zolang jij je goed voelt en de baby goed groeit, niet druk maken om je gewicht in kg’s!

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Hai Sits! Fijn dat alles goed was tijdens de 20-weken echo! En je gewicht; ...
Hi Sylvia, dank je wel voor reactie.. ons eerste kindje, dus druk maken doe ik me om alles.. hahah.. maar je hebt gelijk.. ik voel me goed (op de wat moeheid na) en de baby groeit goed.. 😍

5 jaar geleden

Vorige week bij 20+3 🥰

5 jaar geleden

23 weken hier, de foto is van vorige week. 😊

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Super tof! Echt een fijne geruststelling, dat geloof ik! Heerlijk om je kin ...
Succes! Ik hoop dat alles goed is! Weten jullie het geslacht al?

5 jaar geleden

Woooehh. Vandaag eindelijk te horen gekregen wat we krijgen!!! Ben zo blij. Had al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje zou worden en dat is vandaag dus bevestigd💞. Alles is gezond en ziet er goed uit. Kan niet wachten om te shoppen en dat ze er is.

5 jaar geleden

Is dat niet wat veel, 20 vingertjes en 20 teentjes? 😜

5 jaar geleden

Tenzij het er 2 zijn 😂

5 jaar geleden

Super! Wat fijn dat alles goed is! Nu lekker verder genieten 😌

5 jaar geleden

19+5 zwanger van ons meisje. Voor mijn gevoel echt al een dikke buik en ook al rond de 5kg aangekomen.

5 jaar geleden

Reactie op Nienefee

19+5 zwanger van ons meisje. Voor mijn gevoel echt al een dikke buik en ook ...
Nee hoor! Jij ziet er prima uit, ik denk dat onze buikfotos wel grotendeels overeen komen. Ik ben vandaag 19+2 (Foto genomen afgelopen zondag met 18+6)

5 jaar geleden

19+4

5 jaar geleden

Precies 20 weken💙💜 #boyorgirl

5 jaar geleden

21.4 na een jongetje van 2,5 nu een meisje ❤️

5 jaar geleden

Halfway There! 20 weken zwanger🤰🏻

5 jaar geleden

20 weken vandaag! 💙