24 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter is vanaf het begin af aan al en buikslaper. En slaapt al sinds dag 1 op haar buik. Zowel in de box als in bed. Anders sliep ze gewoon echt niet. Ze is nu 8 maanden en sinds deze week slaapt ze soms liever op haar zij of rug. Volgens mij is het belangrijkste dat ze hun hoofdje goed kunnen optillen als ze op de buik liggen

4 jaar geleden

Die van ons slaapt ook vaak op zij of buik. Kan zich gelukkig wel terug draaien, maar vind t ook gewoon fijn om zo te slapen. Hij doet dit al enkele maanden. Op het begin vond ik dit ook erg spannend. Hebben wel een aerosleep matras dat scheelt. En op het begin meldde hij zich ook wel als hij niet meer terug kon komen op zijn rug, omdat hij vaak door t hele bed spookt, meestal slaapt ie dwars in bed, of helemaal bovenin 😅

4 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit sinds kort ook en hij is geen buikslaper. Hij sliep eerst altijd op z’n zij en nu rolt hij door en weet hij niet hoe hij terug moet rollen. Hij begint dus ook te jengelen in z’n slaapt wanneer hij zo ligt en als ik hem terug rol dan word hij wakker. Kan soms elke 10 min m’n bed uit.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Mijn zoontje doet dit sinds kort ook en hij is geen buikslaper. Hij sliep e ...
Succes Annika, hier heeft het wel een paar weken geduurd ..