32 Reacties

3 jaar geleden

3 wieler, blokken, loop kar, knutsel spullen, muziek instrumenten

3 jaar geleden

Een loopfietsje.. eerst een 3wieler en die kan je ombouwen naar een 2wieler.. En op de verlanglijst, staan boekjes voor 1e woordjes, puzzels, blokken.. En leuk leerzaam speelgoed van Vtec.. Suc6 en een fijne verjaardag!

3 jaar geleden

Nou ik vond dat ook zo moeilijk, wat geef ik mijn kleine man voor zijn eerste verjaardag. Heb er een tijdje over nagedacht en dingen bekeken, maar we zijn er uit :-). Hij krijgt een kruiptunnel en van die grote plastic blokken waar je een huisje van kan maken. Hij is namelijk erg gek op klauteren en met spullen gooien :-)

3 jaar geleden

Linkimals, liedjesboekjes om te leren van woordjes onder andere, rugtasje, armbandje en verder laten we t vrij. Geen idee. Dit staat in ieder geval op t lijstje

3 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Linkimals, liedjesboekjes om te leren van woordjes onder andere, rugtasje, ...
Onze dochter heeft al veel zoals een loopauto, loopkar, en speelgoed enzo dus was lastig om iets te bedenken

3 jaar geleden

Hoop een speelkeukentje te krijgen (althans gevraagd). En zelf een super schattig speelhuisje gekocht. Prijzig, maar vond m zo leuk!

3 jaar geleden

Ikzelf dacht ook aan een speelkeuken en een tipi tent 🤔

3 jaar geleden

Onze kleine krijgt van ons een driewiler 4 in 1. Van mijn ouders krijgt hij een ballen bak en ballen. En op de verlanglijstje staan duplo, stapeltoren, blokken, gwn een leuke speelgoed.

3 jaar geleden

Ons zoontje is al een geworden. Op ons lijstje stonden dingen als: Nijntje boekjes, badspeeltjes, bordjes en bekers, vingerverf, puzzels (knop puzzels). Muziekinstrumenten doen het vaak ook goed. Maar het cadeautje waar mijn zoontje het beste op reageerde was niet van het lijstje, verrassingseieren van het merk Tomy.

3 jaar geleden

Onze jongen kreeg een doos blokken waar hij nog steeds elke dag gelukkig mee is en op de dag zelf zijn we corona proof naar Artis gegaan wat echt een aanrader is! Ook hebben we een jaar abonnement voor Artis gekregen van opa en oma dus het hele jaar kunnen we elke dag als we willen haha Van de familie een mooie loopfiets als groot kado en verder heb ik ook gekeken naar handige kados zoals mooie winterjas :) veel plezier met de 1e verjaardag

3 jaar geleden

Ik kan na sinterklaas geen speelgoed meer zien🤣 mijn zoontje heeft nu al zoveel gehad en kijkt er ook niet van op (speelt net zo lief met de laptop oplader of een tube tandpasta). Vind het zo zonde van het geld wat familie en vrienden eraan uitgeven. Terwijl ik juist dingen weg wil doen... En dan komt zijn verjaardag eraan ... heb gevraagd om spaargeld of een zara cadeaubon. Of luiers 🤪 Hopelijk komt de boodschap over haha wij geven zelf een kinderbankje voor als hij wat groter is. Van schoonmoeder krijgen we een stoeltje en tafeltje van Ikea (sundvik). Van mijn oma krijgt hij zijn 1e schoenen. Oja hij krijgt ook een cakesmash van ons☺

3 jaar geleden

Wij geven hem een Pikler-Triangle met glijbaan bij binnen een paar weekjes 🥰

3 jaar geleden

Dit was mn dochter haar eerste verjaardag, hebben het 2 dagen gevierd, op allebei de dagen heb ze van ons als ouders 8 cadeaus gehad

3 jaar geleden

Dit was dag 2!

3 jaar geleden

Www.lijstje.nl/Tycho11dec misschien staan hier nog leuke tips tussen. Antwoord op de vraag is Groningen

3 jaar geleden

Deze krijgt hij van ons

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft een muziekset van woezel en pip, veel zoef zoef dingen, vtech 100 woordjes boek, boekjes van nijntje, een armband, aanhanger voor der loopt auto en nog wat puzzels gekregen voor der verjaardag. Voor Sinterklaas een tent en kruiptunnel van de Ikea en een nijntje zoekspeeltje.

3 jaar geleden

Klim blokken

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt voor haar eerste verjaardag een keuken 🥳. Het keukentje hebben wij naar wens laten pimpen 😍

3 jaar geleden

Ons aapje