5 Reacties

2 jaar geleden

Van ons krijgt ze volgende week met d'r verjaardag een poppenhuis van action😉 van opa en oma een nest schommel, van mijn zus puzzeltjes en van mijn schoonzusje een speelgoed stofzuiger. Met sinterklaas krijgt ze van ons een poppenwagen, spulletjes voor in haar haar, een dekbedovertrek voor dr grote bed nog wat puzzeltjes, het spel knappe koppen, en een krijt/magneetbord. Verder zijn knutselspulletjes misschien een idee? Zoals een prikblok of klei, zag ook iets van ses van kleuren met water.. Ieder kind is verschillend dit zijn vooral dingen wat m'n dochter leuk vind. Succes in elk geval

2 jaar geleden

Onze zoon krijgt een auto waar hij mee kan rijden (dus in zitten) en waar wij met de afstandsbediening ook controle over hebben😁😁

2 jaar geleden

26-12 word mijn dochter 2. Ze krijgt een bedel arm bandje, oorbellen, tablet, stepje, magisch tekenboord, boerderij dieren, omslag doek voor het zwemmen

2 jaar geleden

Van ons krijgt de kleine en apuaplay speelset die we van Marktplaats hebben. Verder zijn boekjes die je niet stuk kan scheuren een idee. Op deze leeftijd is uitpakken ook nog geweldig. Dus met Sinterklaas pakken we ook dingen als een mandarijn, een paar sokjes etc. in. Het maakt ook niet altijd uit wat er in zit. Veel peuter puzzels hebben ze ook bij de kringloop. Ik kijk ziezo veel op marktplaats en vinted. Wij kijken ook naar dingen om uit te breiden. Zo vragen wij elke verjaardag en Sint ook figuren van bv. Sleich. Vragen we uitbreidingen voor de treinbaan of Duplo. Dan kun je je collectie elke keer uitbreiden. Ok nuttige cadeautjes zoals regenlaarsjes of een leuke drinkbeker staan er bij ons op. Muziekinstrumenten zoals een trommel of triangel zijn ook leuk. Omdat het zoveel in een keer is (verjaardag, Sint etc), reserveer ik ook wat van het geld voor in de lente/zomer. Op tweejarige leeftijd is het besef er toch niet helemaal.

2 jaar geleden

Onze dochter krijgt een baby Born van ons, ze is een echte poppenmoeder. Verder krijgt ze van de familie een keukentje, tafel met stoel, poppenspulletjes en laarzen 🥰 op het verlanglijstje staan verder nog een paraplu, brood/fruit trommel voor de peuterspeelzaal spulletjes voor in de keuken en boekjes.