8 Reacties

één jaar geleden

Kinetisch zand, Kniebeschermers step, mandje voor op fiets of step. Speciale kindermessen voor in de keuken. Nachtlampje. Al het speelgoed van Grappat of grimms. Knutselspul, verkleedkleren, kindernagellak, elektrische tandenborstel. Losse stapelstein en dan zo de set sparen. Sloffen, Pyjama... Zoiets?

één jaar geleden

Op het lijstje van ons zoontje staan boeken (prentenboeken maar ook zoek boeken, spelletjes zoals de kleurentorentjes, kralen rijgen, klei met attributen, wat knutseldingen en wat buitenspeelgoed

één jaar geleden

Play-Doh klei, playmobil (1-2-3), little people, xxl strijkkralen, boeken.

één jaar geleden

Educatief speelgoed 3+, klei met of zonder attributen, playmobil. Op de lijst van mijn zoontje staan paar speelgoed met paw patrol en paar autos

één jaar geleden

Hier staat het volgende momenteel op het lijstje voor dr 3e verjaardag.. - grote houten kralen rijgen (action) - paraplu - Dick Bruna reuzenkwartet - Little Dutch magnetisch speelbord Jim en Rosa - Bubble Schuim olifant van SES (leg ik dan weg voor volgnd jaar zomer) - Maxi strijkkralen (Hema) - Interactieve speen voor dr pop En ze krijgt het Sylvanians families startershuis dus daar ook verschillende aanvulling voor op dr lijstje

één jaar geleden

Mijn dochter heeft met haar verjaardag een ringetje gekregen😍 verder een bak set, koekjes uitsteekvormpjes, kralen om zelf armbandjes te maken (mijn dochter doet dit heel graag ze heeft nu kleine kraaltjes gekregen op de houten is ze uitgekeken maar ze heeft dan ook een heel goede fijne motoriek) strijkkralen, een dansmat, een mandje met spulletjes voor in een winkeltje, en een speelgoed dino die zelf kan lopen. Oh knutselpakketten vas SES doen het ook altijd heel goed 😊

één jaar geleden

Mijn dochter is super blij met haar poppenhuis en step met 3 wielen! Dus misschien zelf zoiets en daar uitbreiding op. Ze kreeg voor haar verjaardag ook kleurboeken, Barbies en klei. Voorleesboeken (hier fien en teun) doen het ook altijd goed.

één jaar geleden

De verjaardag is inmiddels achter de rug. Het is o.a. geworden: Poppenhuis Stapelstein set Tiptoi pen en boek Leren lezen en tellen puzzels Ze heeft weer wat meer uitdaging in het speelgoed thuis 😁