7 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, onze dochter van 20 maanden heeft recent een test gehad. Ik heb zelf Corona gehad en zij kreeg toen ook klachten, gelukkig negatief. Ik zag erg op tegen de test maar het voel me ontzettend mee! Ze waren heel lief en namen echt de tijd. Ik had voor de zekerheid speen meegenomen maar ze had geen eens gehuild.

2 jaar geleden

Hoi hoi, mijn dochtertje heeft helaas ook al twee keer een test gedaan... de gastouder bleek positief getest te zijn.. bij de afspraak maken kan je het aangeven dat het om een kindje gaat en dan houden ze er rekening mee... ik vond het erg meevallen voor de kleine meid.. het was zo gedaan... natuurlijk even huilen maar het was gelijk weer over.. mij viel het heel erg mee..

2 jaar geleden

Wij moesten het een hele tijd geleden ook laten doen bij mijn dochter. Ik zag er wel tegen op, maar heb me van te voren goed laten informeren. Ze deden alleen een beetje speeksel uit de mond. Mijn dochter schrok meer van die persoon in dat pak.

2 jaar geleden

Wij hebben het laten doen nadat een leidster van het kdv positief was getest. Je mocht kiezen 5 dagen quarantaine en dan na een negatieve test weer komen of anders 10 dagen quarantaine. Wij hebben onze dochter laten testen, maar het viel heel erg mee! Mond was alleen maar binnenkant wang en neus vond ze wel vervelend, maar het moment dat ze wilde gaan huilen mocht t er al uit. We waren wel naar een teststraat waarbij ze ervaring hebben met kinderen. Ook hadden we al een digiD voor onze dochter. Hierdoor hadden we al na 3,5 uur de uitslag! (Gelukkig negatief) Ik zag er erg tegenop, dus ik snap als ouders zeggen dat ze dat voor hun kind niet willen, maar ons is het heel erg mee gevallen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje moest een test ondergaan toen hij 4 maanden was omdat hij geopereerd moest worden. Toen verplichte procedure alvorens in het OK binnen te mogen. Hij weende wel enorm tijdens de test en voor mij was het ook niet fijn maar daarna was het ook snel voorbij na een uitgebreid knuffelmoment

2 jaar geleden

Bedankt voor al jullie ervaringen! Helpt mij heel erg in de keuze!

2 jaar geleden

Hier al 3 x gehad in de kinderteststraat. Superlief zijn ze en valt mee! Een keer schrok ze een beetje maar de andere 2 keer was het prima.