59 Reacties

4 jaar geleden

Jaaaa hierzo!!! Sinds verlof, nu alweer bijna 6weken, druk geweest met haken! Een leuke deken gehaakt en tutteldoekjes🥰

4 jaar geleden

Reactie op Sorridente

Jaaaa hierzo!!! Sinds verlof, nu alweer bijna 6weken, druk geweest met hake ...
Wouwww crea bea 🥰🥰 echt cute

4 jaar geleden

Ik heb hangertjes gemaakt met de kleding maten. Vond het anders zo'n gezoek in de kast.

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Ik heb hangertjes gemaakt met de kleding maten. Vond het anders zo'n gezoek ...
Wat een leuk motief! 🥰 Waarvan heb je de hangers gemaakt?

4 jaar geleden

Reactie op Mandy21

Wouwww crea bea 🥰🥰 echt cute
Dankjewel 😊echt heerlijk om lekker te freubelen😋

4 jaar geleden

Reactie op Sorridente

Wat een leuk motief! 🥰 Waarvan heb je de hangers gemaakt?
Ze hebben bij de action van dat voorgedrukte karton, super handig. Ook een doosje met kleine houten cijfertjes erbij gehaald. Het voorbeeld van de hangertjes heb ik van Pinterest.

4 jaar geleden

Reactie op Sorridente

Jaaaa hierzo!!! Sinds verlof, nu alweer bijna 6weken, druk geweest met hake ...
Erg leuk! Je hebt er geduld voor, ik heb het geprobeerd bij de vorige zwangerschap maar bij de vroeggeboorte gestopt en niet meer aan begonnen bij deze zwangerschap. Maar ziet er super tof uit!

4 jaar geleden

Ik ben aan het naaien en speeldingetjes aan het maken met o.a. bijtkralen 😃. Dit is een knuffeldoekje

4 jaar geleden

Dit setje heb k voor een vriendin gemaakt die een meisje heeft. Knisperdoekje en speendoekje

4 jaar geleden

Speenkoort en speeltje

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Speenkoort en speeltje
Gaaf!

4 jaar geleden

Maxi cosi zak met capuchon. Dit was wel echt een grote uitdaging 😂

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Maxi cosi zak met capuchon. Dit was wel echt een grote uitdaging 😂
Wat een leuk patroon! Mooi hoor!

4 jaar geleden

Ik heb een babynestje gemaakt, erg blij mee! Het leuke eraan vind ik dat je hem in je eigen stijl kunt maken en het is stukken goedkoper dan kopen. Het patroon en uitleg heb ik van http://www.mysimplyspecial.com/diy-babynestje/

4 jaar geleden

Dekentje van wafelstof, flanel aan de onderkant. Het lakentje is van de Hema, hier heb ik de zwarte/witte stof en een zwart lint op genaaid.

4 jaar geleden

Reactie op DebSo

Wat een leuk patroon! Mooi hoor!
Dank je wel 😊. K heb nog meer dingen gemaakt. Had niet verwacht dat k ineens “creatieve hormonen” zou krijgen tijdens m’n zwangerschap hahah. Hiervoor maakte k nooit wat 😳. Ben benieuwd of dit na de zwangerschap nog zo is haha

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Dank je wel 😊. K heb nog meer dingen gemaakt. Had niet verwacht dat k inee ...
Haha hier precies hetzelfde 😅 maar ik vind het wel echt heel leuk om te doen!

4 jaar geleden

Ik ben aan het borduren geslagen. Leuke decoratie voor op de prikwand :)

4 jaar geleden

Reactie op JannekeM-24

Ik heb een babynestje gemaakt, erg blij mee! Het leuke eraan vind ik dat je ...
Wouw super mooi 😘

4 jaar geleden

Jaloers op jullie creativiteit! 🥰 Had het heel erg leuk gevonden om zelf dekentjes enzo te maken. Maar ik en breien/haken en naaien zijn geen vriendjes. 🤭 Wel heb ik zelf een speenkoord gemaakt. En samen met mijn man deze bordjes voorbereid voor als geboortepaal die straks in de voortuin komt. Verder hebben we ons oude dressoir geschuurd en een nieuw kleurtje gegeven als commode. Van balken uit de garage planken voor boven de commode gemaakt en heeft mijn man de naam van de kleine in beton gegoten. Maar die kan ik helaas nog niet laten zien. 😋