59 Reacties

4 jaar geleden

Dit mobiel gemaakt. De bolletjes zijn van piepschuim, zelf geverfd en vast gezet met knijpkralen. Bovenin hangt een muziekdoosje zodat het mobiel draait als je hem aanzet.

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Ze hebben bij de action van dat voorgedrukte karton, super handig. Ook een ...
Echt leuk motiefje! Tis dat io nu niet meer zoveel buiten ben, andera was ik direct gewaggeld naar de action! Leuk!!馃槉

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Jaloers op jullie creativiteit! 馃グ Had het heel erg leuk gevonden om zelf ...
Jij bent zelf ook crea als ik dat zo zie! Super leuke bordjes! Schattige voetjes馃グ ben benieuwd naar de naam in beton馃槒馃槒

4 jaar geleden

Reactie op YEdB

Ik ben aan het borduren geslagen. Leuke decoratie voor op de prikwand :)
Wat schattig!! 馃槏馃槏

4 jaar geleden

Reactie op JannekeM-24

Ik heb een babynestje gemaakt, erg blij mee! Het leuke eraan vind ik dat je ...
Mijn moeder is er idd een van hetzelfde patroon aan het maken en scheelt idd in kosten en naar eigen wens. Leuk hoor!

4 jaar geleden

Reactie op JannekeM-24

Haha hier precies hetzelfde 馃槄 maar ik vind het wel echt heel leuk om te do ...
Jaa ik ook 馃槂. Vind het heerlijk om te doen. Ook lekker ontspannend

4 jaar geleden

Dekentje, kruikzak en mobiel zelf genaaid/gehaakt. Het moet nog mooi opgemaakt worden 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op YEdB

Ik ben aan het borduren geslagen. Leuke decoratie voor op de prikwand :)
Leuk! 馃槏 wat schattig zeg

4 jaar geleden

Bijtring

4 jaar geleden

Bijtring. Bij allebei kun je de ring losmaken dus de stof wassen of de ring vervangen

4 jaar geleden

Wikkeldeken.

4 jaar geleden

Reactie op Sorridente

Echt leuk motiefje! Tis dat io nu niet meer zoveel buiten ben, andera was i ...
Haha, ik snap helemaal wat je bedoeld ;)

4 jaar geleden

M鈥檔 schoonmoeder heeft een dekentje gehaakt. Ze is het nu aan t voeren met zachte stof. Kan in de wagen of in de box. Superblij mee!!

4 jaar geleden

Reactie op ChristineGB

M鈥檔 schoonmoeder heeft een dekentje gehaakt. Ze is het nu aan t voeren met ...
Mooi 馃挅

4 jaar geleden

Wat leuk om te lezen dat iedereen zo creatief is! Ik ben zelf helemaal los gegaan toen m鈥檔 verlof startte: babynestje, Aankleedkussenhoes, mandje, dekentje, lakentje, kussens voor de schommelstoel, hoes voor de kinderstoel, Wikkeldekens voor kinderwagen, trappelzak en kap voor maxi cosi, vlaggenlijn en naamvlag om uit te hangen bij de geboorte... zoveel leuke spulletjes die je zelf kunt maken 馃挋

4 jaar geleden

Wow. Zie dat iedereen hier veel zelf gemaakt heeft. Ik heb alleen zelf het geboorte bord gemaakt voor in de tuin. Maar dan wel in de kleuren van het behang van de babykamer馃槆

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Wow. Zie dat iedereen hier veel zelf gemaakt heeft. Ik heb alleen zelf het ...
Wat een leuk idee om dat zelf te maken 馃槂. Wij hebben nog niks voor in de tuin 馃檲. Dit is wel heel leuk

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Wat een leuk idee om dat zelf te maken 馃槂. Wij hebben nog niks voor in de t ...
Ja ik vind dat wel leuk om te doen. Scheelt ook weer veel geld. Mijn vader had nog hout liggen dus dat is ideaal馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Wow. Zie dat iedereen hier veel zelf gemaakt heeft. Ik heb alleen zelf het ...
Hoe hebben jullie ze op de paal bevestigd? Ik heb de bordjes nog los liggen.. We dachten zelf om er gewoon een schroef doorheen te jagen. Maar mooi is het niet. 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Hoe hebben jullie ze op de paal bevestigd? Ik heb de bordjes nog los ligge ...
Ik heb ze ook nog los. Maar mn man schroeft ze vandaag of morgen vast. Maar wel via achterkant met 2 schroeven in 1 bord zeg maar. Is het mooiste.