101 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Pfff nu begrijp ik beter dat ik zo veel last van maagzuur heb! Lekker klage ...
Er staat ons behoorlijk wat te wachten! 😳

5 jaar geleden

Werkelijk..mensen kunnen echt lomp zijn! Gisteren was ik kort in de stad, op zoek naar n zomersbroekje/rokje...ik ging een zwangerschapsshortje passen. Werd aangesproken door de werk neemster dat die voor zwangere vrouwen bedoeld is, dus ik zei al...ooww maar ik ben ook zwanger. Superlieve reactie gekregen, uiteraard de vraag..pas zwanger zeker, hoe ver ben je? Toen ik 21 weken zei...kreeg ik bijna een betoog. Dat m’n kind vast wel niet goed groeit/te klein is..ze kende iemand die dat ook had en kindje was miniscuul na 9 mnd en dit is niet goed wat ik doe... Ik bleef stomverbaasd kijken met een schapige glimlach op m’n gezicht. Ik heb kort gezegd, m’n kind groeit heel goed en m’n buikje is bescheiden. Wat een gekke dingen om tegen een zwangere vrouw te zeggen!

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Werkelijk..mensen kunnen echt lomp zijn! Gisteren was ik kort in de stad, o ...
Serieus?!? Wat idioot! En dat dus in een winkel voor zwangere vrouwen?! Pfff ik zou zin hebben er heen te gaan en die vrouw aan te spreken hierop

5 jaar geleden

Reactie op char

Serieus?!? Wat idioot! En dat dus in een winkel voor zwangere vrouwen?! Pff ...
Gek he! Ik merk dat ik niet meer adrem ben om meteen ff te reageren, ik blijf gewoon verbaasd. Heb mn broekje gepast en gekocht..

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Werkelijk..mensen kunnen echt lomp zijn! Gisteren was ik kort in de stad, o ...
Bizar zeg! Sommige mensen denken zoveel te weten. Terwijl ze niks weten.

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Werkelijk..mensen kunnen echt lomp zijn! Gisteren was ik kort in de stad, o ...
Wauw... Wat belachelijk!

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Werkelijk..mensen kunnen echt lomp zijn! Gisteren was ik kort in de stad, o ...
Wat belachelijk ! Ook ik krijg zo nu en dan mensen die het nodig vinden om te zeggen dat Mn buik wel “klein” is voor 4 maanden! Mensen bemoeien zich met zaken die ze niets aangaan! Bovendien ligt elk kind anders! Misschien heb je wel super sterke buikspieren waardoor je buik mooi strak en compact blijft, pfffff the audicity!!!

5 jaar geleden

Reactie op GeorgyMorhea

Wat belachelijk ! Ook ik krijg zo nu en dan mensen die het nodig vinden om ...
Precies dit! Ik bokste voorheen 4 x per week, mn lijf is gewoon nog fit denk ik!

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Precies dit! Ik bokste voorheen 4 x per week, mn lijf is gewoon nog fit den ...
Kijk! Dat bedoel ik! Super fit lijf! Keep doing you and your baby, de enige die wat kan/mag zeggen is je verloskundige/gynaecoloog. Mensen zijn gewoon smoelverlegen zoals Mn moeder zegt.

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Werkelijk..mensen kunnen echt lomp zijn! Gisteren was ik kort in de stad, o ...
Dat is zoooo bizar! Ik zou meteen een klacht indienen, dat kan echt niet! Iedereen is verschillend, als je blij bent, that is what counts! Een oor in, die andere uit! (Goed nederlands?hahaaa)

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Dat is zoooo bizar! Ik zou meteen een klacht indienen, dat kan echt niet! I ...
Ben het met je eens. Ik zou ook een klacht in dienen. Dit hoort gewoon niet!

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Dat is zoooo bizar! Ik zou meteen een klacht indienen, dat kan echt niet! I ...
Ene oor in, andere oor uit😉👍 maar je was er bijna hihi 🤗

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Werkelijk..mensen kunnen echt lomp zijn! Gisteren was ik kort in de stad, o ...
Jeetje.. Wat enorm onbeleefd..🤐

5 jaar geleden

Hallo allemaal, ik heb de laatste maanden in de voormiddag veel last van serieuze 'dippen'. Wat resulteert in totaal geen energie en draaierigheid. Een algemeen compleet uitgeput gevoel. Als ik het aanhaal bij de gynaecoloog dan stelt ze voor om meer te rusten. Hebben jullie dit ook maar misschien in mindere mate? Misschien helpen bepaalde vitamines? Iemand ideetjes? Ben nu 28 weken. Xx

5 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Hallo allemaal, ik heb de laatste maanden in de voormiddag veel last van se ...
Ik ben nu 26.6 weken. Sinds 1,5 week heb ik daar ook last van. Ik ben op aanraden van mijn verloskundige begonnen met Floradix (kruidendrankje) en vitamine c. Moet zeggen dat heb bij mij al aardig helpt, het is al stukken minder. Wellicht helpt het voor jou ook. Wel moet ik ook nog even op vitamine D laten checken voor de zekerheid.

5 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Hallo allemaal, ik heb de laatste maanden in de voormiddag veel last van se ...
Vitamine D Ijzertabletten Zijn vooral tegen draaiingen en energieverlies. Maar ik zou je toch aanraden om bloed te prikken, laat je ook op je schildklier checken. Rust lijkt me niet voldoende als het al maanden aan de gang is. Ik had er ook last van en heb en een schildklier probleem en een te laag ijzer en vitD gehalte. Nu ik goed ingesteld ben voel ik me veeeeeel beter succes.

5 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Hallo allemaal, ik heb de laatste maanden in de voormiddag veel last van se ...
Ik kreeg een bloedtest en mn HB was te laag, zit nu aan de ijzertabletten!

5 jaar geleden

Vind het toch bijzonder raar allemaal want een paar maand geleden is mijn bloed geprikt en dan waren mijn waardes blijkbaar oké? Mss is idd die schildklier niet onderzocht geweest en bepaalde vitamines. Heb nu zelf vitamine c en ijzer aangekocht. Bedankt voor de paar reacties!

4 jaar geleden

Dames! Hoe reageren jullie als mensen ongevraagd aan je buik zitten? (En dan heb ik ‘t niet over fam/vrienden/collega’s, maar echt random strangers, bijvoorbeeld als je aan ‘t wachten bent om te pinnen ofzo!)

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Dames! Hoe reageren jullie als mensen ongevraagd aan je buik zitten? (En da ...
Dit gebeurt me gelukkig echt nooooit. Doen mensen dit bij jou?