101 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Tesjudith

Dit gebeurt me gelukkig echt nooooit. Doen mensen dit bij jou?
Ja ik heb n beetje n uitstraling van ‘praat met mij’...ben gewend dat men vaak n praatje random met mij praat maar sinds mn buik goed zichtbaar is, heb ik bijna dagelijks wel n handje op m’n buik van vreemden. Soms is t echt heel lief, oude omaatje die dan trots verteld dat ze al achterkleinkindjes heeft en aait dan over mn buik. Maar minder oude mensen vindt ik ongemakkelijk...maar weet nooit zo goed hoe ik moet reageren.. Op mn werk gebeurde t gisteren 3 x zelfs! Haha mn collega’s waren echt verbijsterd..

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Ja ik heb n beetje n uitstraling van ‘praat met mij’...ben gewend dat men v ...
Wauw wat bizar! Praatje maken is leuk, maar zomaar iemands buik aaien vind ik echt raar. Ik heb maar 1 x gehad dat iemand het ongevraagd deed maar dat was een collega dus was oke

4 jaar geleden

Reactie op Tesjudith

Wauw wat bizar! Praatje maken is leuk, maar zomaar iemands buik aaien vind ...
Ja ik wordt er steeds ongemakkelijker van...maar heb er ook moeite mee om te zeggen ‘dit vind ik vervelend’ want ik zie wel dat iemand t goed bedoeld haha

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Ja ik wordt er steeds ongemakkelijker van...maar heb er ook moeite mee om t ...
Ja snap ik. Ik zou denk ik ook maar een beetje ongemakkelijk lachen. Maar eigenlijk heb je het volle recht om te zeggen dat je het niet fijn vindt!

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Dames! Hoe reageren jullie als mensen ongevraagd aan je buik zitten? (En da ...
Wat vervelend! Ik zou wel vragen of ze dat niet willen doen.

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Ja ik wordt er steeds ongemakkelijker van...maar heb er ook moeite mee om t ...
Lekker terug wrijven 😉 vinden mensen heel vreemd, maar begrijpen de hint ala minuut. 😂

4 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

Lekker terug wrijven 😉 vinden mensen heel vreemd, maar begrijpen de hint a ...
😂😂😂

4 jaar geleden

Ik vind t ook erg raar en onprettig als mensen dat zo maar doen! Idd toch wat van zeggen of terug wrijven is n goeie. Snappen ze t meteen🤣

4 jaar geleden

Afgelopen nacht amper geslapen. Hij ligt met zijn hoofd naar boven en heel erg omhoog, bijna tegen mij ribben aan. Daardoor heb ik meer last van oprispingen als ik lig. Nu hij wat groter wordt zijn zijn bewegingen af en toe mega oncomfortabel. Van mij mag hij soms al geboren worden! Vandaag ook de hele dag een pijnlijke harde buik en lig al de hele dag te ontspannen maar het wil nog niet echt helpen.

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Ja ik heb n beetje n uitstraling van ‘praat met mij’...ben gewend dat men v ...
Wat akelig dit! So far doet alleen mijn schoonmoeder dit en zij mag dat. Zelfs mijn beste vriendinnen doen het niet ongevraagd.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Afgelopen nacht amper geslapen. Hij ligt met zijn hoofd naar boven en heel ...
Omg ja ik heb ook laat van maag die in de verdrukking komt! Gebruikte zo nu en dan n rennie. Maar sinds deze week ineens zo’n heftige pijn in mijn bovenbuik, later kon ik het relateren aan eten, dan werd het flink erger. Nu dus aan de maagbeschermers en dat lijkt gelukkig iets te helpen. Eten wat op een gegeven moment niet meer te doen zo pijnlijk. En ik dacht nog steeds ohh bij deze valt het wel mee vergeleken bij mn eerste 😂 mgoed nu met medicijnen lijkt t beter te gaan🙌🏻👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Afgelopen nacht amper geslapen. Hij ligt met zijn hoofd naar boven en heel ...
Pijnlijke harde buiken? Wat zegt je verloskundige?

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Pijnlijke harde buiken? Wat zegt je verloskundige?
Zolang het weggaat wanneer ik ontspan is het goed. Blijft het en gaat het voelen als weeën dan moet ik gelijk bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Zolang het weggaat wanneer ik ontspan is het goed. Blijft het en gaat het v ...
Heel alert blijven!!💪🏽💪🏽

4 jaar geleden

Reactie op zahra

Heel alert blijven!!💪🏽💪🏽
Zeker! 😌

4 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Hallo allemaal, ik heb de laatste maanden in de voormiddag veel last van se ...
Hier ook! Alleen geen last van draaierigheid. Maar ik moet ‘s middags echt wel gaan liggen. Mijn ijzergehalte is afgelopen week getest en was goed. Zal er wel aan liggen dat de baby nog 3x zo zwaar moet worden.

4 jaar geleden

Update, bloed geprikt. Ijzerwaarden zijn veel te laag en cholesterol veel te hoog. Topcombo hoor 😩 ik mag ijzertabletjes nemen en veel rusten. Iemand nog een hoge cholesterol?

4 jaar geleden

Ik ben nu 32 weken en ik voel me opgeblazen en dik. Mijn rug doet pijn en ik ben heel moe. Het is nu wel heel erg oncomfortabel. Iets doen in huis is nu wel een hele opgave, gelukkig heb ik een hele lieve man die voor mij dingen wil doen. 🥰 Ik weet dat het erbij hoort, maar moest het even kwijt. Hoe gaat het bij jullie? Sterkte dames, nog even volhouden! 😉

4 jaar geleden

Afgelopen week 2x in het ziekenhuis geweest vanwege bloedverlies en harde buiken iedere 5 minuten. Pfff spannend joh, ben nu 32 weken dus ze moet écht nog even blijven zitten! Gelukkig alle controles goed. Geen oorzaak gevonden (alle ernstige dingen en vroeggeboorte uitgesloten). Nu gestopt met werken, rustig aan doen en hopen dat t nu weg blijft. Je schrikt je iedere x een roetetoeter! Heb je net weer vertrouwen dat t goed zit, begon het weer... maar ben er van overtuigd dat mn kleine meissie nog minimaal 5 weekjes blijft zitten🙏🏻❤️🍀

4 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Afgelopen week 2x in het ziekenhuis geweest vanwege bloedverlies en harde b ...
Sterkte🍀🍀