180 Reacties

4 jaar geleden

Ik lig voornamelijk op de bank ben zo ontzettend moe. Morgen 39 weken al 2x in het ziekenhuis gezeten met een te hoge bloeddruk maar ze willen niks doen. Ik ben gewoon echt op

4 jaar geleden

Vandaag 36 weken. Ik doe elke dag 1 klusje in huis, waar ik dan de hele dag over doe haha. Probeer mezelf wel een beetje bezig te houden maar kan niet teveel door harde buiken en bekken instabiliteit. Voor de rest, lekker veel rusten 😁

4 jaar geleden

Ben ook voornamelijk te vinden op de bank, lekker Netflix kijken en veel haken 🤗 zit nu op 40 + 1 en flink veel energie kwijtgeraakt in de afgelopen weken dus ik hou fijn dit ritme aan tot de kleine komt 😊

4 jaar geleden

Ik zit in een top serie! Elke aflevering 2/5uur😍 Plus het is gezond weer dus lekker kleine rondjes met m'n hondenkind lopen☺️ Maar ze mag nu wel komen hoor! Morgen uitgerekend.. ben er wel klaar mee! Hihi Hou super veel vocht vast en heb al sinds 24 oktober carpaal tunnelsyndroom! En ik zou m'n mond maar houden over m'n bekken hihi! Ik zeg kom maaaarrrrrrr!!!!

4 jaar geleden

38,2 hier maar ik heb het ook echt gehad. Mijn buik is groot en daardoor word ik enorm belemmerd. Ik hoop dat het deze week zal doorzetten. Gisteren had ik een barslechte dag, heel moe en heel misselijk. Ben stiekem wel jaloers op degene die al bevallen zijn. Mijn andere kindjes willen graag dat ze geboren wordt op Sinterklaas, aanstaande vrijdag maar dat kan ik natuurlijk niet beloven 😁.

4 jaar geleden

Reactie op Marissa1990

Ik zit in een top serie! Elke aflevering 2/5uur😍 Plus het is gezond weer d ...
Holy crap, dan was ik ook die carpaal tunnel nog vergeten 😫 Heel irritant maar verdwijnt wel zodra je baby uit je buik is

4 jaar geleden

Vandaag 39 weken! Alle klusjes voor de komst van de baby zijn klaar dus ik zocht me even wat anders om handen. Met Black Friday heb ik me voor de komst van ons kleintje een spiegelreflexcamera gekocht waardoor ik me nu vollop bezig hou met het oefenen van fotograferen en ideeën zoeken op Pinterest. Dat in combinatie met wandelen in dit herfstig weer. Wie weet helpt het wel dat ons meisje wat sneller komt. Mijn geduld is nog niet op 😊 maar dat van mijn partner wel! Hoe zit het met jullie partners geduld? 😉

4 jaar geleden

Ik probeer mijn rust te nemen en vooral lekker te ontspannen met Netflix of haken. Soms niet altijd mogelijk met een drukke peuter(puber) van bijna 2 haha. Gelukkig doet hij nog zijn middagslaapje en gaat hij ook nog naar het kdv een aantal dagen. Kan er soms wel flink van balen dat ik niet altijd met hem kan spelen zoals hij wil. Gelukkig is het de afgelopen dagen heerlijk weer en kunnen we af en toe ook lekker naar buiten voor een blokje om. Ook ik ben morgen uit gerekend en kan echt niet meer wachten! Iedereen succes met de laatste loodjes.

4 jaar geleden

Hier inmiddels 36.2 dus nog even 😍 ik moet zeggen dat ik me de laatste 2 weken beter voel als de rest van de hele zwangerschap! Ben nu ook lekker thuis elke dag iets doen! niks moet alles mag. Buiten dat ik 6x per nacht eruit moet om te plassen slaap ik heerlijk! Echt vreemd aangezien ik de hele zwangerschap al slecht slaap veel moest overgeven en alle andere kwaaltjes! Ze mag wel eerder komen maar alleen maar omdat ik gewoon heel erg ongeduldig word 😂

4 jaar geleden

Hier 39 +2 het gaat op zich goed, wat moe en vind het irritant dat ik steeds minder kan doen. Ik probeer wat in huis te rommelen (opruimen, kleine schoonmaak klusjes) Maar vooral lekker op de bank spelletje op telefoon of tv kijken. Maar hij mag wel komen, wil hem dolgraag zien 😍

4 jaar geleden

Hier 39+4 weken. Inhouden met shoppen voor de kleine meid... poetsen poetsen poetsen.. want ja.. ze kan ineens komen en dan moet het netjes zijn..... ons zoontje tevreden houden lekker spelen.. Maar ondertussen zoooooo ongeduldig aan het wachten ❤🥰

4 jaar geleden

Vandaag 40w! Laatste loodjes zijn idd wel wat zwaarder. Hou vocht vast en heb last van carpaal tunnel! Als de kleine zich niet voor volgende week maandag aanmeldt, word ik ingeleid. Hier in België wachten ze niet graag tot +41w.

4 jaar geleden

Hier 39+2, vannacht een goeie nacht geslapen maar al aardig aantal nachten achter de rug met flinke voor weeën, helaas zet niks door. Ik hou me verder rustig op de bank met Netflix videoland thee en allemaal lekkers 😁 Geen grote buik maar flinke bekken klachten dus alles tranquilo.

4 jaar geleden

Vandaag 37 weken en 3 dagen :) Omdat ik in de zorg werk en al op tijd last kreeg van mijn rug ben ik met de 34 weken met verlof gegaan. Sindsdien druk geweest om alle achterstallige klusjes/poetswerk weer op orde te krijgen... Ik ben nu zo ver dat ik iedere dag op mijn gemakje een huishoudelijk klusje doe. Vandaag blijf ik lekker thuis heb ik besloten. Normaal is dat niks voor mij, maar gisterenmiddag na het uitstapje in het dorp was het toch te veel en was ik de rest van de dag niks waard. Ik houd me verder goed bezig met bankhangen met onze 2 pluizenbolletjes (kat en poes) regeldingetjes voor de dansgroepen voor carnaval en probeer de scholings-tijdschriften te lezen die zijn blijven liggen!

4 jaar geleden

Vandaag 40+2 Verveel me verschrikkelijk thuis, maar kan helaas niet veel meer naar buiten. Het is dus maar afwachten. Er gebeurt nog niet veel, af en toe een kleine steek of kramp. Maar zeker niet noemenswaardig helaas.😣 Straks maar de kerstboom opnieuw op tuigen (lampjes zijn kapot gegaan)

4 jaar geleden

Reactie op Randi

Vandaag 40+2 Verveel me verschrikkelijk thuis, maar kan helaas niet veel ...
Pff ik weet hoe je je voelt. Ik ben nu 40+1 en dacht gisteravond, het gaat beginnen! Heb uren lang voorweeen gehad, maar helaas.. Wachten duurt lang!

4 jaar geleden

Ik ben nu 36+5 en ik ben blij dat ik zover ben gekomen. Vorige zwangerschap was ik met 29+2 al bevallen. Nu vind ik het wel erg lang duren...maar met week 39 moeten wij nog verhuizen, dus ik hoop dat het nog even blijf zitten tot we over zijn.

4 jaar geleden

36+3 Tja heb al 2 dametjes rondlopen. 2 en bijna 4... dus genoeg aflijding. Met 35 weken veloor ik vruchtwater maar blijkbaar was het een hogere scheur en die sluit blijkbaar van zelf weer... verder wel flink gerommel af en toe maar er zet idd niks door! Hopelijk haal ik voor de verandering de 40 weken een keer😊

4 jaar geleden

Ik ben nu 38+3 weken. En vanaf week 20 al bekkeninstabiliteit. Ook ik zit voornamelijk op de bank met Netflix, af te wachten. Af en toe een klusje in huis, maar geen last van nesteldrang. Sinds gisteren aan de antibiotica voor blaasontsteking, dat kan er ook nog bij. 😅 Alles voor ons ventje is al klaar, dus echt afwachten nu. Nog 11 dagen tot de uitgerekende datum! Iemand nog Netflix tips? ☺️

4 jaar geleden

Nu 39 weken precies en ik verveel me nog niet 😉 mijn vriend is ook vrij dus die is lekker bezig met klusjes in huis en ik doe het lekker rustig aan, af en toe even eruit naar de winkel of een wandelingetje, of thuis een beetje opruimen, iets bakken of op de bank met Netflix... Ook veel klachten gehad deze zwangerschap (bekkeninstabiliteit/vermoeidheid etc), maar de laatste paar weken voel ik me eigenlijk stukken beter dan daarvoor. Dus ik geniet er nog heel even van 😁 ook prima als ons kindje nu komt hoor, we gaan het zien! Iedereen succes met de laatste loodjes gewenst.