180 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Randi

Vandaag 40+2 Verveel me verschrikkelijk thuis, maar kan helaas niet veel ...
Jup zelfde hier: 39+4 en het is windstil daar beneden 🤣 overactieve baby, maar indalen, harde buiken, voorweeën,... niets van dat! Meneer heeft het naar zijn zin daar 😕 Verveling slaat ook toe: ik heb al een tijdje last van nesteldrang dus al mijn kasten zijn al uitgekuist 🤣

4 jaar geleden

Net verhuisd, dus tot nu toe veel bezig geweest. Dalijk opzetten boom enzo, feestje baby voorbereiden. Ik verveel me niet 😂

4 jaar geleden

38+1 en ik ga er van uit dat t nog wel even duurt. Ben deze week wel een stuk vermoeider en meer last van harde buiken. Ik doe het lekker rustig aan. Klusjes in huis, lezen, muziek luisteren en proberen zo ontspannen mogelijk te worden voor de bevalling. Valt niet mee want voel me erg onrustig 😂 nog even dames.. 🙌

4 jaar geleden

37+2 en vandaag een rustig dagje. Gister veel gedaan aan laatste dingen omdat zondag op maandag had ik stevige voorweeen. Daarna geen last meer gehad ergens van maargoed we besefte daardoor dat de baby dr kamer wel erg als washok werdt gebruikt nog en dr bedje vol lag met schone was die gewoon de kast in moest dus dat is gedaan zodat het echt klaar is allemaal nu. Vorige week al lekker aan het bakken geweest en deze week ga ik weer (deze keer voor de kraamvisite, bewaren in de vriezer) verder netflix en veeeel slapen zolang het nog duurt. Van ons mag de kleine meid komen 🥰

4 jaar geleden

40+2 vandaag, en nog geen tekenen dat er iets gaat gebeuren. As zondag (mocht hij er dan nog niet zijn) gaan ze strippen, en daar kijk ik gewoon naar uit 🤣 De dag doorkomen is geen probleem, ik doe alles zo rustig aan dat ik bijna tijd te kort kom. En zoveel mensen die langskomen, bellen of appen, mijn dag is goed gevuld. Ondanks dat mag hij nu wel komen, ik begin een beetje ongeduldig te worden.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik ben nu 38+3 weken. En vanaf week 20 al bekkeninstabiliteit. Ook ik zit v ...
Klinkt inderdaad als veel rust nemen en veel water/cranberry-sap drinken! 😉 Misschien heb je hier wat aan: Heb mijn romantische en kerstige moods kunnen stillen met de volgende films: Silver Linings, Ibiza, The Knight Before Christmas, Office Christmas Party, The Holiday Calender, Christmas Inheritance, Dog Days, Aloah, Falling Inn Love, Christmas Wedding Planner, A wish die Christmas, Christmas with a view, en als klapper met hoog gehalte huilbui en ontzettend mooie film: The Choice! Succes met de laatste loodjes! 🍀😊

4 jaar geleden

Voor een heerlijke feelgood serie: Chesapeak shores! 😁

4 jaar geleden

Vandaag 39 weken! Alle klusjes voor de komst van de baby zijn klaar dus ik ...
Die van mij is echt extreem ongeduldig hahaha. We weten nu een datum ivm geplande ks (20-12) dus ze komt iig sowieso 10 dagen eerder dan uitgerekend. Als het aan mijn man lag zou ze weken geleden al geboren mogen worden😅. Onze eerste en meneer hoopt elke dag dat ik hem bel dat we naar het ziekenhuis moeten haha. Verder kom ik de dagen door met Netflix, Videoland, elke dag een klusje (was, stofzuigen, koken voor 'n paar dagen), zodat ik alles fijn bij kan houden. Afspreken met vriendinnen, boodschapje, klein rondje door het dorp en middagdutjes doen etc. Ik heb ook wel echt dagen dat ik niks gepland heb en dan verveel ik me ook wel eens... Nog even (max 17 nachtjes) geduld! 💕

4 jaar geleden

Vandaag 37+5, nog niet veel voortekenen, alles nog rustig. Wel vermoeider maar af en toe opeens een energie burst! Vorige week met 37 weken rijexamen gehaald :D. Verder veel lezen, filmpjes in de bios, vandaag het halve huis schoongemaakt samen met m'n partner, morgen de rest.

4 jaar geleden

Reactie op Sorridente

Klinkt inderdaad als veel rust nemen en veel water/cranberry-sap drinken! � ...
Dank je wel! 😃

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik ben nu 38+3 weken. En vanaf week 20 al bekkeninstabiliteit. Ook ik zit v ...
Ik denk dat ik misschien ook een blaasontsteking heb.. 😢 Morgenochtend de huisarts maar bellen. Welke symptomen had/heb jij? Ik heb het namelijk nog niet eerder gehad. 😬

4 jaar geleden

Vandaag 36+5..sinds een paar dagen ben ik ook met verlof en ik vind het wel heerlijk. Elke dag pak ik 1 taak op of een paar kleine taken. Ik wil ook om de dag naar buiten gaan zo lang ik dat kan.

4 jaar geleden

Ik nu 38+3! Bij mij verschillen de dagen heel erg met moe zijn met bekken pijn, dus bank en bed of alles kunnen doen waar ik zin in heb haha! We gaan nu de kerstboom maar vast neerzetten! Dan staat die ook maar vast mocht het er later niet meer van komen 🌲

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik denk dat ik misschien ook een blaasontsteking heb.. 😢 Morgenochtend de ...
Ik had in eerste instantie niet veel door. Ik moest wel heeeeel vaak naar de wc. Elk half uur wel zo’n beetje. Ik dacht dat dat kwam omdat de baby ingedaald is en op mijn blaas drukt. Continu het gevoel hebben dat je moet plassen ook al ben je net geweest. Gisteren had ik ook een branderig gevoel in m’n onderbuik, dat is vandaag niet zo gelukkig. Ik ben alleen niet zo blij om nu aan de antibiotica te zitten, de baby krijgt dat nu ook binnen.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik had in eerste instantie niet veel door. Ik moest wel heeeeel vaak naar d ...
Ik moet ook wel wat vaker naar de wc dan voorheen. Maar niet extreem meer, naar mijn idee. Soms wel dat er dan niet heel veel uit komt. Maar waar ik wel echt last van heb, is het gevoel alsof er continu met een spelt geprikt wordt down there. Doet af en toe wel pijn.. 😢

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik moet ook wel wat vaker naar de wc dan voorheen. Maar niet extreem meer, ...
Je urine laten testen kan nooit kwaad! Inderdaad morgen de huisarts bellen of de verloskundige. Dat prik gevoel zou er zeker bij kunnen horen. Succes!

4 jaar geleden

Ik heb helaas geen bad. 🤷🏻‍♀️ Klinkt wel heel Nice!

4 jaar geleden

Zit je dan om 400 midden in de nacht niet kunnen slapen van de pijn.. Aan malen over de bevalling en alles.. Morgenavond word ik inheleid met een ballon katheter.. Best spannend allesmaalnwe blijven in ziekenhuis totdat hij er is 💙🍼#kerstfilm#kannieteachtenoponsventje

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik heb helaas geen bad. 🤷🏻‍♀️ Klinkt wel heel Nice!
Dat klinkt heeeeeeeel goed! Helaas ook geen bad 😅

4 jaar geleden

Heb zo weer een afspraak bij de verloskundige (nu 40+2), vroeg me af hoe vaak er inwendig onderzoek bij jullie is gedaan? 🙈 Heb er mn gehele zwangerschap nog geen gehad, en vroeg me af of ze met dit termijn normaal wel gaan checken hoe mn baarmoederhals is... (ben hier nu de hele dag door op mn fitnessbal aan het bouncen in de hoop wat op gang te brengen 😅)