180 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Zit er even doorheen en moet dit echt even uiten. Vandaag naar ziekenhuis g ...
Het is nog even doorbijten en dan heb je je kleine.. Probeer je zelf te motiveren door te denke dat je al 9 maanden achter de rug hebt. Het gevoel van willen huile omdat het even te veel allemaal word ken ik wel. Vooral door alle klachten er om heen. Ik duim voor je dat de katheter zijn werk snel zal doen!!🥰

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Zit er even doorheen en moet dit echt even uiten. Vandaag naar ziekenhuis g ...
Balen dat je door drukte het ballonnetje niet hebt gekregen. Vooral omdat je de ctg al had gehad. Niet echt handig van ze 😔 Het voordeel is wel dat je morgen wat meer kunt bewegen. Is gunstiger voor het effect van het ballonnetje 👍🏻. Nog even meid en dan kun jij ook je kleine vasthouden. Houdt dat vooral in het vooruitzicht. Leef van dag tot dag en focus je op het positieve. You can do this! 💪🏼💪🏼

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Zit er even doorheen en moet dit echt even uiten. Vandaag naar ziekenhuis g ...
Awh😢 ik hoop ook zo voor je dat de ballon z'n werk gaat doen!! 🍀 Het word tijd voor onze baby's dat ze komen!

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Het is nog even doorbijten en dan heb je je kleine.. Probeer je zelf te mot ...
Dank voor je lieve woorden.😊 Ik ga mijn best doen. Ben iets voor 2100 uur zojuist gebeld met bericht dat het inleiden morgen ook niet doorgaat maar naar zaterdag wordt gezet omdat het druk is en ze wel goede zorg willen kunnen verlenen. Dus ja, baal er wel van maar kan er niks aan doen helaas. ☹

4 jaar geleden

Reactie op Judithdaisy

Awh😢 ik hoop ook zo voor je dat de ballon z'n werk gaat doen!! 🍀 Het word ...
Vind ik ook. Ballon katheter gaat morgen ook niet door en wordt naar zaterdag gezet helaas. Baal er van. 😑

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Zit er even doorheen en moet dit echt even uiten. Vandaag naar ziekenhuis g ...
Jeetje wat vervelend en suf dat ze het vanwege drukte verplaatst hebben. Ikan me goed voorstellen dat je er doorheen zit. Houd in gedachte dar het hopelijk een kwestie van uren of een paar dagen is voordat je heerlijk baby kan knuffelen en niet meer weken kan duren. Nog even volhouden en probeer indien mogelijk je rust te pakken want zo'n gevoel slurpt natuurlijk ook energie. Je hebt al je kracht straks wel nodig! (Makkelijker gezegd dan gedaan maar je kan het 💪!)

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Dank voor je lieve woorden.😊 Ik ga mijn best doen. Ben iets voor 2100 uur ...
Misschien gaat het strippen toch nog effect hebben..er kan nog van alles gebeuren🤗

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Vind ik ook. Ballon katheter gaat morgen ook niet door en wordt naar zaterd ...
Grrrr! Alsof je nog niet genoeg frustratie had! Het lijkt voorbij te kruipen de tijd, maar Hee het is nu al weer vrijdag en hoe langzaam deze dag ook om lijkt te gaan, daarna is het zaterdag! Heel veel succes sterke vrouw, en rustig aan vandaag 🍀 en ik duim voor je dat je snel je kleine in je armen hebt👶🏼💕

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Jeetje wat vervelend en suf dat ze het vanwege drukte verplaatst hebben. Ik ...
Ja ze willen de zorg kunnen bieden die nodig is daarom hebben ze mij verzet. Wat ik alleen echt rot vind is dat mijn verloskundige in ziekenhuis gisteren 2x bevestigd dat het vrijdag (dus vandaag) gezet gaat worden, de ballon katheter en dit in de middag ook door een verpleegkundige op de verloskamer telefonisch word bevestigd maar ik gisteravond om 2100 uur 😑 word gebeld door een andere verpleegkundige van de verloskamer die dan zegt dat ik vrijdag niet kan komen ivm teveel inleidingen van vrouwen en ik iets minder spoed heb dús naar zaterdag word gezet. Ik ben witheet dus ik ga vandaag bellen met de poli omdat ik zo'n telefoon vlak voor slapen gaan niet fijn vind en deze info niet strookt met wat 2 andere mensen zeggen. 🤔 Als de ballon trouwens word gezet dan moest ik rekening houden met dat het nog een paar dagen kan zitten dus daarom wil ik uitstel van inleiden niet teveel verlaten. 🙄

4 jaar geleden

Reactie op Judithdaisy

Grrrr! Alsof je nog niet genoeg frustratie had! Het lijkt voorbij te kruipe ...
Lieve woorden van je om te zeggen 😊 Jij lijkt ook te weten hoe zwaar het is en jij bent ook al 40 weken. Ik ga toch vandaag de poli bellen en vragen naar mijn verloskundige. Wat ik echt rot vind is dat mijn verloskundige in ziekenhuis gisteren 2x bevestigd dat het vrijdag (dus vandaag) gezet gaat worden, de ballon katheter en dit in de middag ook door een verpleegkundige op de verloskamer telefonisch word bevestigd maar ik gisteravond om 2100 uur 😑 word gebeld door een andere verpleegkundige van de verloskamer die dan zegt dat ik vrijdag niet kan komen ivm teveel inleidingen van vrouwen en ik iets minder spoed heb dús naar zaterdag word gezet. Ik ben witheet dus ik ga vandaag bellen met de poli omdat ik zo'n telefoon vlak voor slapen gaan niet fijn vind en deze info niet strookt met wat 2 andere mensen zeggen. 🤔 Als de ballon trouwens word gezet dan moest ik rekening houden met dat het nog een paar dagen kan zitten dus daarom wil ik uitstel van inleiden niet teveel verlaten. 🙄 Trek jij het trouwens nog een beetje?😲

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Lieve woorden van je om te zeggen 😊 Jij lijkt ook te weten hoe zwaar het i ...
Ooh dat snap ik, ik zou ook woest zijn en die ballon zo snel mogelijk willen! Zo lastig ook met de kerst dagen die er aankomen. Ja ik tik ondertussen de 40 + 3 aan en ik ben er ook echt klaar mee. Gelukkig wil de vk mij maandag proberen te strippen want ik was zo bang dat ze dat pas na de kerst gingen doen. Gelukkig heeft m'n vriend na vandaag 2 weken vakantie dus daar kijk ik heel erg naar uit!

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Ik krijg ook een jongetje 🙊 Ja ik hoop het ook ik heb daar naast nog meer ...
Bij mij gaan ze pas na de 41 weken inleiden, omdat er nu gewoon echt geen reden is om het eerder te doen. Had stiekem op iets anders gehoopt. 🤭 Controle ook pas weer 3 januari, omdat ik a.s. dinsdag ook al een groeiecho heb staan. Jij heel veel succes straks!!

4 jaar geleden

Reactie op Judithdaisy

Ooh dat snap ik, ik zou ook woest zijn en die ballon zo snel mogelijk wille ...
Hoop dat het strippen bij jou goed zal gaan en effect zal hebben. Ik heb dat gisteren ook gehad maar alleen menstruatie pijnen gehad erna dus weet niet wat de verdere vorderingen nu zijn. Ook super fijn dat je vriend vrij heeft zo dadelijk want die laatste loodjes samen afwachten is fijner dan alleen. Althans hij heeft z'n werk als afleiding wat wachten iets makkelijker misschien maakt?🤔 Hoop ook dat jij kerst ingaat met jullie kleine in jullie armen 😃🤗

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Hoop dat het strippen bij jou goed zal gaan en effect zal hebben. Ik heb da ...
Ja ik hoop dat het lukt! Dat is ook nog maar de vraag natuurlijk. Ik merk wel dat ik er nu echt naar uit kijk want ik heb inmiddels een beetje de hoop opgegeven dat hij daarvoor komt🙈 Ooooh en dan ook nog al die mensen die gaan appen of de kleine er al is. Of als ik met de hond wandel hoor je de buurtjes: is ie er nu nogsteeds niet?! 🤦🏼‍♀️ Ik hoop ook zo dat de kleine er is met kerst 🍀🌲 succes met bellen trouwens vanmiddag !

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Bij mij gaan ze pas na de 41 weken inleiden, omdat er nu gewoon echt geen r ...
Vandaag bij de gyno geweest. Na overleg toch besloten voor inleiden aanstaande zondag al😧 Als er natuurlijk geen spoed gevallen zijn en ik gewoon daar terecht kan. Ik heb ondertussen al 3cm ontsluiting en de boel is verweekt dus ze gaan gelijk mijn vliezen breken. Als het nodig is weeen opwekkers. Ik merk dat ik het best wel spannend nu ineens 😹

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Vandaag bij de gyno geweest. Na overleg toch besloten voor inleiden aanstaa ...
Heel spannend inderdaad! Ineens wordt het dan werkelijkheid hè, als ze het over ontsluiting enz. gaan hebben. Wie weet begint het allemaal al voor zondag!

4 jaar geleden

Ik ben inmiddels 38.5 dus nog heeeel even heb zelf echt het idee dat ze tussen deze zondag en 2e kerstdag geboren word geen idee waarom het is ook ons eerste kindje dat we krijgen en vind het zo spannend 🙊 ik had ook nooit verwacht dat ik zo erg elke dag op buikpijn zit te hopen hahaha

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Heel spannend inderdaad! Ineens wordt het dan werkelijkheid hè, als ze het ...
Ja zeker spannend hoop dat het bij jou ook van zelf doorzet een van deze dagenn🙊❤️ Ik hoop het ook eerste kindje zou ik wel willen ervaren hoe het allemaal gaat zonder ‘een beetje hulp’😹

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Ja zeker spannend hoop dat het bij jou ook van zelf doorzet een van deze da ...
Op een of andere manier heb ik er geen "vertrouwen" meer in dat meneertje dit jaar nog komt. Geen idee, gewoon het gevoel dat hij het wel prima vindt daar binnen en lekker tot het nieuwe jaar wacht. 😂 Merk ook dat m'n man wel ongeduldig begint te worden. Hij voert nu regelmatig serieuze gesprekken met m'n buik dat het tijd is om eruit te komen. 🤭 Hij begon zelfs vanmiddag over hoe hij het huis wil verbouwen als er een 2e komt. 😂 Voorlopig niet zeg!!

4 jaar geleden

Ppfff ik loop inmiddels 3 weken met een cm ontsluiting en regelmatig in de nacht stomme voorweeën. Ben afgelopen week 2x gestript (dinsdag en donderdag) maar heeft eigenlijk alleen maar krampen opgeleverd en verder is het nog maar stil. Ons mannetje wil nog niet zien hoe de buitenwereld is..... (morgen 40 weken) inleiden gebeurd sowieso niet voor 41 weken.... en heb komende maandag weer controle. Ik wil zo graag dat hij komt!