432 Reacties

4 jaar geleden

Vannacht bevallen van ons kleine prinsje 馃槏 De bevalling zelf is super vlot verlopen en ik heb echt niks te klagen over de bevalling. 'S nachts om 00.00 begon de eerste wee en om 04.36 is ons prinsje geboren 馃槏馃槏 Volledige naam: Arman Isaac van Gorsel Geboortegewicht: 2820 gram Lengte: 46 cm Foto mag gebruikt worden, maar wel pas na morgen haha! We hebben verder nog niks op social media staan!

4 jaar geleden

Reactie op Anahit V Gorsel

Vannacht bevallen van ons kleine prinsje 馃槏 De bevalling zelf is super vlot ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje... Heel binnenkort verwachten wij ons prinsesje. Dat zien jullie later 馃槈

4 jaar geleden

Reactie op Anahit V Gorsel

Vannacht bevallen van ons kleine prinsje 馃槏 De bevalling zelf is super vlot ...
Gefeliciteerd 馃槏 Wat een poppetje. We gaan Arman deze week ergens delen op Instagram!

4 jaar geleden

Op 20 november bevallen van mijn zoontje Isaiah. Helemaal verliefd en hij doet het tot nu toe zo goed! De bevalling was een ander verhaal. Al vanaf week 31 rondgelopen met 1 cm ontsluiting en krampen die uiteindelijk wee毛n bleken te zijn. Ik heb toen weeenremmers gekregen. Die sloegen aan, maar ik moest wel bedrust houden. Uiteindelijk afgesproken dat ik op 20 november ingeleid zou worden. Op de 18e kreeg ik weer wee毛n en mocht ik gelijk blijven. In totaal 32 uur aan wee毛n gehad en nog bleef ik steken op 3 cm ontsluiting. Vervolgens hebben ze mijn vliezen gebroken en vervolgens is hij binnen 4 uur geboren. Al met al super gelukkig met de kleine en alle clich茅s bleken waar: alle pijn vergeet je zodra je hem in je armen hebt馃槏鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op eleen90

Op 20 november bevallen van mijn zoontje Isaiah. Helemaal verliefd en hij d ...
Wat een heerlijk ventje! Gefeliciteerd!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op eleen90

Op 20 november bevallen van mijn zoontje Isaiah. Helemaal verliefd en hij d ...
Gefeliciteerd met jullie knappie, wat een schatje! En pff klinkt als een mega zware bevalling 馃樀 nu lekker genieten!

4 jaar geleden

Reactie op eleen90

Op 20 november bevallen van mijn zoontje Isaiah. Helemaal verliefd en hij d ...
Gefeliciteerd 馃グ

4 jaar geleden

Ik ben op 18 november prematuur bevallen van onze Julie! Bevalling was snel maar pittig, bij 10cm ontsluiting vielen mijn persweeen weg. Eerst wee毛nopwekkers gekregen maar leverde niks op, na bijna 2 uur op eigen kracht te persen werd de verlostang erbij gehaald en lag ze binnen enkele minuten op mijn borst. Omdat ze meteen goed huilde kon ze nog lekker even bij me blijven liggen voor ze naar de neo moest. Ze doet het heel goed en we hopen dat we eind deze week naar huis mogen 馃グ Naam: Julie Geboortedatum: 18 november 2019 Uitgerekende datum: 26 december 2019 Gewicht: 2426 gr

4 jaar geleden

Reactie op eleen90

Op 20 november bevallen van mijn zoontje Isaiah. Helemaal verliefd en hij d ...
Gefeliciteerd 馃挋

4 jaar geleden

Reactie op s.j.s.2019

Ik ben op 18 november prematuur bevallen van onze Julie! Bevalling was snel ...
Gefeliciteerd 馃挅

4 jaar geleden

Reactie op Anahit V Gorsel

Vannacht bevallen van ons kleine prinsje 馃槏 De bevalling zelf is super vlot ...
Gefeliciteerd 馃挋

4 jaar geleden

Reactie op s.j.s.2019

Ik ben op 18 november prematuur bevallen van onze Julie! Bevalling was snel ...
Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Reactie op Anahit V Gorsel

Vannacht bevallen van ons kleine prinsje 馃槏 De bevalling zelf is super vlot ...
Gefeliciteerd!! 馃挋

4 jaar geleden

Reactie op eleen90

Op 20 november bevallen van mijn zoontje Isaiah. Helemaal verliefd en hij d ...
Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Reactie op s.j.s.2019

Ik ben op 18 november prematuur bevallen van onze Julie! Bevalling was snel ...
Wauw gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! 馃懚馃徎馃挋馃挐

4 jaar geleden

Ik ben 20 november bevallen van onze mooie zoon. Na een zwangerschap van 38+1 en een bevalling van 4,5 uur. We hebben hem de naam xavie gegeven woog 3840 en 50 cm lang.

4 jaar geleden

Wat een prachtige baby's! Gefeliciteerd allemaal 馃懚馃グ

4 jaar geleden

Gisteravond om 22.56 is onze zoon Jesse geboren! Hij kwam na een zwangerschapsduur van 39 weken + 1 dag. 8 december was de uitgerekende datum. Gisterochtend om half 8 braken mijn vliezen, vanaf 10.00uur wee毛n en iets voor 23.00uur was onze kleine man er. Een bevalling volgens het boekje en de kleine doet het ook super. We genieten volop馃槏

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal馃!! Ik ben benieuwd wanneer mijn prinsesje klaar is met kiekeboe spelen. Eind december ben ik uitgerekend.