432 Reacties

4 jaar geleden

Gisteren met 40 + 5 weken zwangerschap is Eveline Marie geboren. 3680 gram en 49 cm lang. Vlotte bevalling van zo n 5 uur, die ik jullie allemaal gun.

4 jaar geleden

Reactie op FlyLady

Gisteren met 40 + 5 weken zwangerschap is Eveline Marie geboren. 3680 gram ...
Gefeliciteerd 💖

4 jaar geleden

Vandaag om 15.58u bevallen van Ellis. Vlotte bevalling ! Ze weegt 3.365kg en meet 49cm.

4 jaar geleden

Allemaal gefeliciteerd met jullie kersverse cuties!! 💝💙🍀👍🏼👍🏼

4 jaar geleden

Op 39 weken en 6 dagen is ze gekomen. 2,9kg en 48cm.

4 jaar geleden

Vanmorgen trotse ouders geworden van onze mooie lieve Pleun💖💖💖. Ze weeg 2520 gram. De lengte moeten we nog checken. Maar ze is gezond en wel en mama doet het ook kei goed

4 jaar geleden

💙 knapperd

4 jaar geleden

Superleuk al die mooie babies!!! Proficiat allemaal ❤️

4 jaar geleden

Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal!!❤️💙

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Vanmorgen trotse ouders geworden van onze mooie lieve Pleun💖💖💖. Ze weeg ...
Wauw wat een mooierd! Gefeliciteerd! Lange bevalling geweest na je ballon?!

4 jaar geleden

Vrijdag ochtend is mijn sterrenkijkertje geboren! We hadden er een ballon voor nodig om ontsluiting te maken, na het breken van de vliezen waren er geen weeënopwekkers meer nodig en ging het heel snel! Wel dik een uur moeten persen en is er geknipt, maar onze lieve Nova is geboren! Met 54cm en 4480gram geen kleintje! Iedereen die nog moet, heel veel succes en sterkte, bevallen is verschrikkelijk, maar je kindje is het helemaal waard!! ❤

4 jaar geleden

Reactie op RooMie

Vrijdag ochtend is mijn sterrenkijkertje geboren! We hadden er een ballon v ...
Gefeliciteerd 💖🌸

4 jaar geleden

Reactie op RooMie

Wauw wat een mooierd! Gefeliciteerd! Lange bevalling geweest na je ballon?! ...
Ik vrijdag heel de dag in ziekenhuis. Vliezen breken door vk. Weeen kwamen zelf niet snel genoeg dusheb ik weeenopwekkers gekregen. Ging ook niet zo van harte. Ze hebben me een uurtje aan die morfinepomp gelegd voelde me compleet high maar verder nog geen goede weeen en ontsluiting. Bleef zeker wel halve dag hangen op de 5 cm. Toen toch maar besloten om voor een ruggenprik te gaan. Viel uiteindelijk mee met zetten ( ben totaal geen fan van naalden). Rond 3 uur snachts hsd ik geloof ik 10 cm maar nog niet goed ingedaald. Kreeg wel goede weeen en toen mocht ik persen. En dan ging best vlot. Maar zwz een fijne bevalling gehad. Wel ingescheurd maar niks van mee gekregen. Had mijn meisje gelukkig in mijn armen. Gezond en wel. 💖

4 jaar geleden

Shanaé Jelainy Hope 💗 geboren op 6-12-2019 💗

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Ik vrijdag heel de dag in ziekenhuis. Vliezen breken door vk. Weeen kwamen ...
Wauw, fijn dat je er wel positief op terug kijkt. Klinkt als een hele lange heftige ervaring.. Gelukkig is je mooie meisje er nu!:) Geniet ze van en met elkaar

4 jaar geleden

Reactie op Denise Robinson

Shanaé Jelainy Hope 💗 geboren op 6-12-2019 💗
Mooie naam, gefeliciteerd 🌸💖

4 jaar geleden

Reactie op RooMie

Vrijdag ochtend is mijn sterrenkijkertje geboren! We hadden er een ballon v ...
Gefeliciteerd met jullie Nova. Geniet van jullie wondertje 🤗😘

4 jaar geleden

8 december onze dochter lara geboren, 2850 gr en 48 cm gekomen met 37+6 ♥️♥️

4 jaar geleden

10 december geboren Charlotte verhulst Via keizersnee Wel de vliezen gebroken en erge naweeën na de keizersnee lag in stuit