432 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag met 40+2 geboren, onze Rik! Iets na 2.00 uur vannacht braken mijn vliezen, om 14.19 uur vanmiddag is hij thuis geboren. Helaas wel ingeknipt door de verloskundige maar met 50 cm en 3105 gram zijn wij heel blij dat ons ventje er is :)

4 jaar geleden

Reactie op Anahit V Gorsel

Vannacht bevallen van ons kleine prinsje 😍 De bevalling zelf is super vlot ...
🥰🥰 leuk! We moeten echt een x afspreken met de mannen

4 jaar geleden

28-11 is onze Joris geboren, met precies 39 weken. Hij woog 3620 gram en 50 centimeter lang! Een goede bevalling gehad in vergelijking met mijn eerdere bevalling Van de tweeling. Door middel van inleiding vanwege mijn bekken en slaaploosheid.

4 jaar geleden

Nina werd geboren op vrijdag 20dec via inleiding na 41+0 weken. Ze weegt 3.4kg en meet 52cm. De bevalling was heftig en borstvoeding geven lukte niet. Verrassend hoeveel emoties zo een kleintje kan bovenhalen. We houden enorm veel van haar. 😍

4 jaar geleden

Onze zoon en broertje “Zenn” is geboren op 17/12/2019 mijn uitgerekende datum was op 24/12/2019. Zo blij en verrast dat hij een weekje eerder kwam, zo’n mooie en voorspoedige bevalling gehad wij zijn helemaal in de wolken! ☁️🧡

4 jaar geleden

Onze kleine Amy Hannah is zondag 22 dec om 18:54 uur in het ziekenhuis te Eindhoven geboren. Het was een zware bevalling, wat startte met inleiden omdat ik al over de 41 weken was, en wat eindigde (voor mij) in een spoed operatie op de OK omdat ik 2,5 liter bloed had verloren. Dit incident heeft er echt emotioneel goed ingehakt bij ons omdat ik zo met spoed naar de OK moest en ik mijn man en ons dochtertje al na 5 min moest achterlaten. Had geen idee dat ik zoveel bloed verloren was. Ben nu nog steeds bezig met aansterken dus we doen het rustig aan na 3 dagen ziekenhuis en zoveel stress maar zijn ziels gelukkig met ons mooie lieve prinsesje. 😍🤗💕

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Onze kleine Amy Hannah is zondag 22 dec om 18:54 uur in het ziekenhuis te E ...
Wat een knapperd met een mooie bos haren! Rust goed uit en sterk goed aan zou ik zeggen! Ze zeiden mij ooit, neem de tijd van je kraambed want je hebt er nu nog geen rondlopen. Herstel gaat helaas nooit zo snel als dat je zelf eigenlijk wil.. maar ik ben er van overtuigd dat alles uiteindelijk goed komt :)

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Onze kleine Amy Hannah is zondag 22 dec om 18:54 uur in het ziekenhuis te E ...
Nu eerst thuis landen en het een plekje gaan geven maar vooral genieten van jullie meisje!! Gefeliciteerd 🎉

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Onze kleine Amy Hannah is zondag 22 dec om 18:54 uur in het ziekenhuis te E ...
Ten eerste gefeliciteerd! Wat een mooi meisje!! Jeetje zeg wat een heftige bevalling! Gelukkig krijg je er iets enorm moois voor terug!! Geniet van en met elkaar!

4 jaar geleden

Reactie op withloveles

Onze zoon en broertje “Zenn” is geboren op 17/12/2019 mijn uitgerekende dat ...
Wat een prachtige foto!!!!! Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Onze kleine Amy Hannah is zondag 22 dec om 18:54 uur in het ziekenhuis te E ...
Mooie pruik!! 🥰😍 wauw! Rustig aan, aansterken en genieten samen

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Onze kleine Amy Hannah is zondag 22 dec om 18:54 uur in het ziekenhuis te E ...
Jeetje wat heftig! Ik vroeg me al af hoe het ging, zag al een tijdje geen berichtje van je. Gelukkig is het goed gekomen. Ik hoop dat je snel herstelt! En nu lekker genieten met z’n alle 😘

4 jaar geleden

Mijn lieve zoon Nathan is geboren op 23 december om 10:10, weegt 3225 gram en is 49 cm lang. 💙 Hij doet het enorm goed. Ik ben zo trots dat ik jou mama mag zijn. Mama houdt zielsveel van jou, mannetje! 🥰

4 jaar geleden

Dit is baby ronny geboren op 24december 💙 zn 2 zussen zijn heel erg blij en trots op hem! Papa en mama natuurlijk ook😚

4 jaar geleden

Op 1e kerstdag 2019 is onze zoon geboren: Timo. Het mooiste kerstcadeau dat we ons konden wensen 🥰

4 jaar geleden

Hallo! Ik ben Harvey 💙 Voluit: Harvey Jack Ryker 28-12-2019 52 cm, 3868 gram Ingeleid na 41 weken zwangerschap en bij 4 cm ontsluiting. De opgewekte weeën waren heel erg heftig, en toen ze eenmaal goed op gang waren ging ik binnen een uur van 4 naar 8 cm ontsluiting, en nog eens 10 minuten later mocht ik gaan persen! Toen werd weer 15 minuten later onze prachtige zoon geboren 💙 We zijn helemaal verliefd 🥰

4 jaar geleden

Wat een heerlijke foto’s allemaal! Ik smelt! Hier geen december baby meer denk ik, madam heeft er nog geen zin in. Moet er toch aan gaan geloven dat het een 2020 baby gaat worden 😭

4 jaar geleden

Reactie op kyraelgersma

Wat een heerlijke foto’s allemaal! Ik smelt! Hier geen december baby meer d ...
Ik snap dat je dit jammer vindt, voor de papa en zn verlof wel lekker als je meissie in 2020 komt 😉 mijn man wordt al jaloers bij t idee. Die hoopte erop dat ze in 2020 kwam, maar ze bood zich al aan met 39+5 op 20 december. Hou nog even vol. En het kan snel gaan hoor, ik had ook nergens last van en ineens begon t en ging t heel hard!

4 jaar geleden

Reactie op kyraelgersma

Wat een heerlijke foto’s allemaal! Ik smelt! Hier geen december baby meer d ...
Same here! Vandaag uitgerekende datum maar zet ook maar in op 2020. Nr 1 ging er ook 9 dagen overheen dus misschien deze ook wel 😉 fijne jaarwisseling iedereen alvast!

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

Hallo! Ik ben Harvey 💙 Voluit: Harvey Jack Ryker 28-12-2019 52 cm, 3868 g ...
Gefeliciteerd! 💙 Gave naam! De derde naam van ons zoontje is ook Harvey. Zo kom je ‘m nooit tegen.. 😜