432 Reacties

4 jaar geleden

Op 16-11-2019 om 14:47 uur bevallen van onze dochter Lo茂s bij een zwangerschapsduur van 37+6 met een geboortegewicht van 2954 gram馃挆 Uitgerekende datum was 1-12-2019 Spontaan gebroken vliezen net voor middernacht. Vrij snel daarna beginnende wee毛n, die al snel doorzette en regelmatig om de 3 minuten kwamen. Ontsluiting vorderde redelijk snel. Toch een ruggenprik omdat ik om en om rug en buik wee毛n kreeg en geen tijd meer had om bij te komen. Uiteindelijk had ik haar in de middag op mijn borst waar ze uiteindelijk een aantal uren heeft gelegen.

4 jaar geleden

Op 16-11-2019 om 14:47 uur bevallen van onze dochter Lo茂s bij een zwangersc ...
Foto mag overigens gebruikt worden馃憤馃徎

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie wondertjes!! 馃崁馃挆馃挋馃槝

4 jaar geleden

Ik ben op 26november om 19u29 bevallen van een zoontje Milan. Hij woog 3,040kg en was 49cm groot.

4 jaar geleden

Reactie op saraya

Ik ben op 26november om 19u29 bevallen van een zoontje Milan. Hij woog 3,04 ...
Gefeliciteerd 馃

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal馃懚馃徎馃槝

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal 鉂わ笍

4 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Irisp

Gisteravond om 22.56 is onze zoon Jesse geboren! Hij kwam na een zwangersch ...
Ik ben ook de 8ste uitgerekend.. Alleen ik wacht nog geduldig af. Gefeliciteerd!! 鈽猴笍

4 jaar geleden

Reactie op Kim1991

Ik ben ook de 8ste uitgerekend.. Alleen ik wacht nog geduldig af. Gefelicit ...
Ik ook de 8ste 馃 spannend zeg 馃檲

4 jaar geleden

Yes onze dochter is nu precies een week oud, geboren op 27november, met 39 weken. Haar naam is Lo茂s Sari, 2940 gram, 48cm. Bevalling ging heel makkelijk en snel. Ja het kan! Tot 17.30 was ik op een sinterklaasfeest, toen begonnen de wee毛n, om 18.00 nog rustig wat gegeten bij mijn ouders. Om 18:30 kwam de verloskundige, 19.00 naar het ziekenhuis, 20.02 begon ik met persen en om 20.02 is ze geboren. Bij de eerste keer persen braken mijn vliezen en kwam ze er gelijk uit. Verloskundige was nog bezig met haar handschoenen, kon haar niet eens opvangen. We hebben ons verbaasd, hebben gelachen en ik was niet eens moe, niet uitgescheurd en had nergens pijn. Ik wens iedereen zo鈥檔 bevalling!! Helaas liet de placenta niet los dus die moest wel nog even onder narcose er uitgehaald worden op de O.K. Maar dat was eigenlijk ook niet zo erg, lekker even een powernap 馃槀 Toen de operatie voorbij was lekker naar huis gegaan. Het meisje doet het goed en we genieten enorm! Succes dames die nog moeten bevallen!

4 jaar geleden

Reactie op ElonNoam

Yes onze dochter is nu precies een week oud, geboren op 27november, met 39 ...
Wat een mooierd 鉂わ笍 gefeliciteerd 馃挅

4 jaar geleden

Reactie op ElonNoam

Yes onze dochter is nu precies een week oud, geboren op 27november, met 39 ...
Wat een lief gezichtje heeft ze! Prachtig! 馃挆 En wat fijn dat je zo een bevalling hebt gehad! 馃憤馃徏 Gefeliciteerd met jullie dochtertje! 馃崁馃槝

4 jaar geleden

Reactie op ElonNoam

Yes onze dochter is nu precies een week oud, geboren op 27november, met 39 ...
Wauw, dat klinkt als n ideale bevalling! (Op de narcose/operatie na dan..

4 jaar geleden

Reactie op ElonNoam

Yes onze dochter is nu precies een week oud, geboren op 27november, met 39 ...
Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie dochter!! En wow wat een bevalling.. fijn dat alles goed gaat! Geniet van elkaar!

4 jaar geleden

Reactie op ElonNoam

Yes onze dochter is nu precies een week oud, geboren op 27november, met 39 ...
Fantastische bevalling! 馃憣馃徏 veel geluk met jullie prachtige dochter 馃挄

4 jaar geleden

Wow! Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Fijn dat je ook eens goede verhalen over een bevalling hoort! :-)

4 jaar geleden

Reactie op ElonNoam

Yes onze dochter is nu precies een week oud, geboren op 27november, met 39 ...
Wauw. Wat een popje. En wat een bevalling. Lekker genieten.

4 jaar geleden

Reactie op ElonNoam

Yes onze dochter is nu precies een week oud, geboren op 27november, met 39 ...
Ik ben jaloers! 馃槈 Gefeliciteerd!!!