432 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ElonNoam

Yes onze dochter is nu precies een week oud, geboren op 27november, met 39 ...
Wat een schatje! Heerlijk zo'n bevalling. Geniet van je meisje馃

4 jaar geleden

Mijn vliezen zijn zojuist spontaan gebroken.. nog geen wee毛n. Super spannend! Het kan nu niet lang meer duren馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-81

Mijn vliezen zijn zojuist spontaan gebroken.. nog geen wee毛n. Super spannen ...
Oeee zeker spannend! En dat midden in de nacht. Braken ze gewoon terwijl je sliep??

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-81

Mijn vliezen zijn zojuist spontaan gebroken.. nog geen wee毛n. Super spannen ...
Spannend zeg!!! Naja het kan nog even duren, maar het is een goed begin 馃槉 succes met alles!!

4 jaar geleden

Goedemorgen Gisterenochtend bevallen van een gezonde zoon Via een geplande KS, alles is zo relaxed gegaan ( ruggeprik 3 x gedaan maar goed buiten dat was t super relaxed) George Evan 3730 gr

4 jaar geleden

Reactie op pixel-24

Goedemorgen Gisterenochtend bevallen van een gezonde zoon Via een geplande ...
Gefeliciteerd 馃

4 jaar geleden

Reactie op pixel-24

Goedemorgen Gisterenochtend bevallen van een gezonde zoon Via een geplande ...
Gefeliciteerd 馃挋

4 jaar geleden

Reactie op pixel-24

Goedemorgen Gisterenochtend bevallen van een gezonde zoon Via een geplande ...
Heerlijk om dat te lezen die van mij is ook gepland eerste keer, ben heel benieuwd maar goed te lezen dat het jouw goed bevallen is. Gefeliciteerd met je kleine en nu genieten 馃拹馃拹馃拹

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-81

Mijn vliezen zijn zojuist spontaan gebroken.. nog geen wee毛n. Super spannen ...
Spannend! Succes! 馃槝

4 jaar geleden

Reactie op pixel-24

Goedemorgen Gisterenochtend bevallen van een gezonde zoon Via een geplande ...
Gefeliciteerd! Leuke naam ook! 馃挋 Ik vind Evan ook erg leuk, maar mijn man helaas niet.

4 jaar geleden

Hoi, hoi, Op 28 november om 13.26 uur is ons meisje Yara Lynn met 38 weken geboren. Ze was 2475 gram en 45 cm lang. Dysmatuur maar gelukkig mochten we na een paar dagen (meer door mama i.v.m. zwangerschapsvergiftiging) naar huis (bevallen in het ziekenhuis). Onze Yara doet het supergoed en zit inmiddels vandaag met 1 week oud al weer op haar geboortegewicht. De zwangerschapsvergiftiging is nog niet hemaal mijn lijf uit en zal nog even tijd nodig hebben om herstellen. Maar goed we mogen nu even een stapje terug doen h茅馃槉. Alle dames die al bevallen zijn gefeliciteerd en degene die nog moeten succes! Jullie kunnen het馃槝 Zit niet op insta maar haar foto mag evt gebruikt worden馃槈

4 jaar geleden

Reactie op Mir86

Hoi, hoi, Op 28 november om 13.26 uur is ons meisje Yara Lynn met 38 weken ...
Van harte gefeliciteerd 馃挅 en een spoedig herstel

4 jaar geleden

Reactie op Mir86

Hoi, hoi, Op 28 november om 13.26 uur is ons meisje Yara Lynn met 38 weken ...
Gefeliciteerd! 馃挐

4 jaar geleden

Reactie op Mir86

Hoi, hoi, Op 28 november om 13.26 uur is ons meisje Yara Lynn met 38 weken ...
Gefeliciteerd met jullie dochter!! 馃挆馃槉 geniet van elkaar en een goed herstel toegewenst voor jou! 馃崁馃挭馃徏馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-81

Mijn vliezen zijn zojuist spontaan gebroken.. nog geen wee毛n. Super spannen ...
Dacht ik dus... nu nog geen wee毛n. Morgenochtend naar het ziekenhuis voor een plan van aanpak. Maar gelukkig laten ze me niet langer als 72 uur lopen met gebroken vliezen. (Wat trouwens best onhandig is, bij iedere beweging voel ik nattigheid) uiterlijk 8 december is ze er馃挅

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-81

Dacht ik dus... nu nog geen wee毛n. Morgenochtend naar het ziekenhuis voor e ...
Of 7 december natuurlijk:)

4 jaar geleden

Ik ben 14 dec om 01.19 bevallen van een prachtig mannetje. Met 37+4 kwam hij al ik was uitgerekend op 20 dec. Ons eerste kindje. Woog 3120.

4 jaar geleden

Mag ik jullie vol trots voorstellen aan onze lieve kleine Charlie? Ze is 4 december om 09.19u geboren en doet het zo goed! Ze woog 3070 gram en is 48 cm groot. Wat een rijkdom 馃挄

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal met jullie cuties!!! 馃槏 genieten met elkaar!! 馃崁馃槝

4 jaar geleden

Lexi is 28 november 2019 geboren om 18.21. Ze woog 3330 gram en is 50cm 馃挄