8 Reacties

3 jaar geleden

Hahaha! Femm doet precies soms hetzelfde, en moet er vaak om lachen, maar benoem dat wat ze doet een beetje gek is en dat alles zo nat en vies word. En zeg dan inderdaad ook wel dat als ze niet stopt, mama de beker eventjes weghaalt. Ze heeft het uiteindelijk maar een paar keer gedaan.

3 jaar geleden

Onze dochter doet dit ook. Alleen dan met gewoon drinken(niet met de fles). Ik zeg dan dat ze moet drinken. En als ze het dan nog een keer doet pak ik haar beker wel af. Heb het idee dat ze dan geen dorst meer heeft.

3 jaar geleden

Hier doet Gina van 13 maanden hetzelfde. Ze drinkt eerst een paar slokken en dan spuugt ze het doelbewust uit, ik zeg ook dat ze moet drinken en niet zo moet knoeien. Meestal geeft ze de beker dan al aan me. Ze heeft dan inderdaad genoeg.

3 jaar geleden

Dat doet onze zoontje ook. En ook met zijn eten spuugt ie er eruit en dan hup zelf willen doen eet ie het weer op😅

3 jaar geleden

Doet ze hier ook al een tijd. Met de munchkin beker hele golven over haar kin op haar kleren. Nu met rietjesbeker gaat het iets beter. Het is een (lange) fase ?! 😂

3 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de reacties. Dacht dat alleen mijn dochter het deed. Fijn te lezen dat het een 'fase' is en dat het ooit over gaat

3 jaar geleden

Nee hoor heel herkenbaar. Meestal wil hij dan niet meer.

3 jaar geleden

Hier ook: zowel met water, yoguhrt als warm eten... pfff