16 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Hebben wij hier ook last van maar alleen snachts. Wij gebruiken ook de luierbroekjes maat 4.

3 jaar geleden

Bij de kruidvatbroekjes lekte mijn dochter ook iedere keer door. Nu de broekjes van de etos; probleem opgelost!

3 jaar geleden

Bij ons is het hetzelfde! wij hebben nu Etos luiersbroekjes maat 4 daarbij gebeurt het niet.

3 jaar geleden

Met kruidvat luiers lekte mijn dochter constant door. Nu gebruiken we 's nachts pampers babydry een maatje groter dan overdag en nu lekt ze nauwelijks door. Ze slaapt graag op haar buik en daardoor lekt ze af en toe een beetje.

3 jaar geleden

Zelfde probleem. Onze zoon lekt wel enkel 's avonds. Dan doen we hem Kruidvat luier 4+ en daarbovenop een oefenluier vanaf 8kg, ook van het Kruidvat. Meestal lek vrij 👍

3 jaar geleden

Pampers nappy pants. Nooit meer ellende gehad.

3 jaar geleden

Wij gebruiken op dit moment luiers en luierbroekjes van Pampers maat 5. Wij hebben geen probleem, misschien dus een maatje groter proberen. Al moet ik zeggen dat ik merk dat broekjes minder kunnen opnemen dan normale luiers. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Joukster6

Pampers nappy pants. Nooit meer ellende gehad.
En overdag?

3 jaar geleden

Reactie op Sab2019

En overdag?
Etos maat 5 luiers

3 jaar geleden

Hier overdag etos luierbroekjes en snacht een normale luier in een grotere maat.

3 jaar geleden

Etos luier werkt prima. Wij gebruiken maat 5. Enze is een buikslaper! Hier helpt thv de buik de luier terug te slaan. Dus soort van dubbel klappen naar binnen.

3 jaar geleden

Wij hadden eerst( in het prille begin) ook kruidvat maar sinds we naar etos over zijn eigenlijk nooit meer doorlekkende luiers gehad. Hier ook 16 maanden, flink bewegelijk en denk ook nog geen 10 kilo. Probeer eens een ander merk.

3 jaar geleden

Wij hebben hier al maanden broekjes kruidvat nummer 5. Werkt perfect voor 16maanden.

3 jaar geleden

Luierbroekjes van etos en van pampers maat 5 is hier prima! Echt tevreden

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Wij hebben hier al maanden broekjes kruidvat nummer 5. Werkt perfect voor 1 ...
Hoe zwaar is jullie zoon/dochter en wat gebruiken jullie overdag?

3 jaar geleden

Reactie op Sab2019

Hoe zwaar is jullie zoon/dochter en wat gebruiken jullie overdag?
11 kilo en overdag ook broekjes nummer 5 van kruidvat.