35 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben zojuist moeder geworden van een 2e, een zoontje dit keer. Heel toevallig was ik hem aan het verschonen en nadat hij weer was aangekleed, was ie alweer doorgelekt. Heel gek vond ik. De kraamzus zei dat bij het verschonen misschien zijn piemeltje naar boven toe lag (als je snapt wat ik bedoel..). En dat het er daarom bij langs loopt ipv in de luier. Misschien heb je er iets aan. Succes in ieder geval! Niets aan, al die wasjes de hele tijd..

2 jaar geleden

Welke maat hebben jullie nu? Wij hebben luiers vd Lidl en toen ons zoontje bijna 2 jaar was, liepen de luiers van maat 5 s nachts wel eens over, terwijl hij qua gewicht (bijna 15 kg) ze nog prima aankan. Maat 6 toch maar geprobeerd en dat werkt! Nu geen last meer. Dus misschien een maatje groter proberen ondanks dat t qua gewicht niet logisch lijkt?

2 jaar geleden

Reactie op NQH

Ik ben zojuist moeder geworden van een 2e, een zoontje dit keer. Heel toeva ...
Nee, letten we al heel erg bewust op! Nooit problemen mee gehad..

2 jaar geleden

Reactie op Lovemyson

Welke maat hebben jullie nu? Wij hebben luiers vd Lidl en toen ons zoontje ...
Hebben we al! Maar zoals ik al zei:het lekt er langs, pamper is bijna droog 😂

2 jaar geleden

Ik heb dan geen zoon, maar mijn dochter lekte ook elke nacht door. Wat bij ons helpt is pampers baby dry night pants. Sindsdien droge nachten en een vrolijke dame.

2 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Ik heb dan geen zoon, maar mijn dochter lekte ook elke nacht door. Wat bij ...
Oh wat fijn! Welke maat gebruik je dan? Ik heb deze ook geprobeerd, maar nog geen succes. Onze zoon slaapt met zn billen de lucht in, dus denk dat daar geen enkele luier tegen bestemd is.

2 jaar geleden

Overdag gebruiken we maat 4, maar 's nachts maat 6. Maar omdat de luier van je zoon niet zo vol is, zou ik beginnen met de normale maat die je zoon altijd draagt

2 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Overdag gebruiken we maat 4, maar 's nachts maat 6. Maar omdat de luier van ...
Hebben we, maar alsnog geen succes!

2 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Overdag gebruiken we maat 4, maar 's nachts maat 6. Maar omdat de luier van ...
Nog wel een vraag: hoe hoog trek je luierbroekje op?

2 jaar geleden

Reactie op Mats2020

Nog wel een vraag: hoe hoog trek je luierbroekje op?
Ik trek de luier tot net onder haar navel op. En ik heb ook een echte buikslaper. Als hier de nachten weer nat worden, betekend dat altijd dat we een maatje groter moeten. Misschien helpt een maat groter bij jullie. En wij gebruiken geen rompers meer, maar hempjes en onderbroeken. Dat hielp ook enorm

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, 9 van de 10 keer wordt hij wakker met een nat pak. Ook een buik slaper en kruitvat luiers maatje 5. Ik ga binnenkort toch over op 6 om die te proberen 🤷🏼‍♀️ heb nu al stuk of 6 pyjama's, zodat ik niet zonder kom te zitten.

2 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Ik trek de luier tot net onder haar navel op. En ik heb ook een echte buiks ...
Ik gebruik vanaf 1 jaar geloof ik al hemdjes en boxers. Vond ik fijner dan de rompers maar alsnog lekt hij door 😅

2 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Ik trek de luier tot net onder haar navel op. En ik heb ook een echte buiks ...
Ja dat dachten wij toen ook. Hadden premium maat 4, en zijn naar 5 gegaan. Maar alsnog blijvend nat. Hadden tot maat 3 a 4 nooit problemen. Altijd droog!

2 jaar geleden

Reactie op MieKarin

Ik gebruik vanaf 1 jaar geloof ik al hemdjes en boxers. Vond ik fijner dan ...
Zit dat wel prettig over luier?

2 jaar geleden

Een boxer, hij vind het heerlijk. Kan hem zelf omhoog doen, met klein beetje hulp.

2 jaar geleden

Mijn dochter vindt de hemd en onderbroek ook veel fijner dan een romper. Het is even wennen met verschonen, maar geen gedoe meer met die drukknoopjes😁

2 jaar geleden

Hier is luier broekjes van etos maat 5. Nooit nat snachts. Echt tevreden. Mijn zoon is buikslaper en hij beveegt ook veel snachts. Vanaf zomer stopte met rompers, en gebruik boxers met hemd.

2 jaar geleden

Wij hebben hier hetzelfde probleem helaas. Elke ochtend kletsnat en koud. Wij hebben al vanaf het begin premium protection luiers. Nu vanalles al geprobeert luier broekjes, Gewone pampers, Etos luiers broekjes. Niks helpt.

2 jaar geleden

Wij gebruiken voor de nacht luier broekjes van pamper. Zelden nat. En ik. Heb ooit gelezen bij buikslapers de luier andersom aan doen. Dat is het proberen waard toch...

2 jaar geleden

Reactie op Mats2020

Oh wat fijn! Welke maat gebruik je dan? Ik heb deze ook geprobeerd, maar no ...
Hier ook mijn zoontje van 2 sliep heeeelll graag op zijn buikje met zijn billen de lucht in, echt op zijn knieën kontje omhoog zo slapen, lekte dus elke n8t zo door alle luiers geprobeerd nou moet je vertellen lekte nog gewoon door hoor. Enigste idee kwam bij mij weet je wat draai m van ze buik af terwijl die sliep zo weekje gedaan en echt nu doet hij t niet meer.