27 Reacties

3 jaar geleden

Nee vanaf dat ze een jaar is, krijgt ze gewone halfvolle melk.

3 jaar geleden

Hier ook vanaf 1 jaar halfvolle melk :)

3 jaar geleden

‘s Ochtends en ‘s middags bij de boterham halfvolle melk.. En ‘s avonds voor het naar bed gaan nog wel flesje opvolgmelk (150cc)

3 jaar geleden

Wij nog 1 keer dag op aanraden van het CB

3 jaar geleden

Reactie op December2019

‘s Ochtends en ‘s middags bij de boterham halfvolle melk.. En ‘s avonds voo ...
Bij mij precies hetzelfde!

3 jaar geleden

Hier alleen in de middag een beker halfvolle melk.

3 jaar geleden

Hoi, wij geven ook nog een flesje na t middagslaapje omdat ze dan vaak wat uit dr doen lijkt te zijn. 120 tot 150. We willen wel stoppen met deze fles en gaan proberen het te vervangen voor een plakje ontbijtkoek en wat fruit.

3 jaar geleden

Ja hier nog wel 3 flessen, als ze wakker word, voor middagslaapje en voor ze naar bed gaat. 180 ml met 4 scheppen dus geen volle hoeveelheden melk meer. Hier in Zwitserland word gewone melk afgeraden tot 2 jaar, daarbij is mijn kleine meid met 15 maanden ook geen grote eter en doet ze het super goed zo met de fles erbij.

3 jaar geleden

Ik geef mijn zoontje van 14 maanden nog 1 soms 2 flesjes per dag.. 150ml drinkt hij ongeveer.. Voor het slapen gaan zoiezo 1 en soms smorgens of ik geef pap met gewone melk.. Hij is ook nog maar 10.1 kilo helaas erg ligt volgens het cb dus geef het hem nog wel lekker

3 jaar geleden

Hier krijgt hij geen poeder of opvolgmelk meer. Hij krijgt sochtends en voor het slapen een fles van of volle of halfvolle melk. Hij krijgt zn vitamines en mineralen wel binnen met de reguliere voeding. Hij eet als een dijkwerker. Maar als je kindje niet goed of niet gevarieerd eet dan is opvolgmelk slim!

3 jaar geleden

Wij geven geen koemelk vanwege intolerantie (gaan we nu heel langzaam opbouwen onder begeleiding van kinder diëtist). Tot die tijd krijgt ze 's ochtends Alpro groeimelk met pap, en 's avonds ook nog klein flesje groeimelk. 's nachts drinkt ze meestal nog 1 voeding en dat is wel opvolgmelk (Omneo 2). Ook een beetje omdat dat makkelijker klaarmaken is in de nacht ;)

3 jaar geleden

Jazeker, dreumesmelk 12+ Overdag 1 als hij gaat slapen. En savonds ook 1 als hij gaat slapen.

3 jaar geleden

Ik geef mijn dochter nog afgekolfde moedermelk. Ze eet aan aantal keer per week pap en dit maak ik dan met dreumesmelk, gewoon zo’n kant en klaar pak. Met moedermelk blijft de pap dun. Moedermelk drinkt ze in de ochtend, middag voor der 2e slaapje en voor het slapen. In totaal nog zo’n 350 ml op een dag.

3 jaar geleden

Nog 2 keer per dag. Smorgend met opstaan en savonds voor het slapen dreumesmelk. Met 1.5 jaar ga ik over naar alleen ochtend.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 14 maanden en geef ook nog opvolgmelk. Sochtends 120 in de pap. Voor het middag en avond slaapje 120 :)

3 jaar geleden

Ik geef in de ochtend 150 met pap en voor het slapen 180. Ga de ochtend straks vervangen met amandelmelk, de avondfles houden we nog lekker tot hij er zelf klaar mee is.

3 jaar geleden

Ik geef sinds 1 jaar halve volle melk en gaat goed

3 jaar geleden

Smorgens en savonds 150cc alpro groeimelk en smiddags soms een bekertje halfvol. Wij drinken allebei eigenlijk geen melk dus als het op is krijgt ze bijv amandelmelk of kokos.

3 jaar geleden

Ik geef bij ontbijt en lunch een beker halfvolle melk vanaf dat hij 1 jaar is, hij is nu 14 maanden

3 jaar geleden

Ik geef s,morgens 150 ml met 3 scheppen Opvolgmelk. s.middags halfvolle melk 70 ml met 80 ml warm water gemengd en s,avonds 180 ml met 6 scheppen.