27 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mamaloes

Ik geef s,morgens 150 ml met 3 scheppen Opvolgmelk. s.middags halfvolle mel ...
Mamaloes, vanwaar de melk zo verdund? Is dat nog wel lekker?

3 jaar geleden

Zo anders als in België 🙄 ik snap niet waarom er op de kind en gezin kalender staat dat halfvolle melk pas vanaf drie jaar mag en in Nederland veel vroeger dan? Frustrerend als ik wil opzoeken wat ik wel en niet kan doen 😜

3 jaar geleden

Reactie op Safari 85

Zo anders als in België 🙄 ik snap niet waarom er op de kind en gezin kalen ...
Is opvolgmelk anders in Belgie? Hier is het veel zoeter dan gewone melk, met zoetstof/suiker. Dat is eigenlijk de reden in NL om er met een jaar mee te stoppen.

3 jaar geleden

Onze meid 15 maand Krijgt smorgens en savonds Groeimelk van NAN Evolia 3 210cc Tussendoor drinkt ze vele bekers water

3 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Is opvolgmelk anders in Belgie? Hier is het veel zoeter dan gewone melk, me ...
Geen zoetstoffen, dat mogen ze hier zelfs niet in baby voeding en is ten zeerste afgeraden hier 😏 hier vermijd men ook gesuikerde opvolgmelk (weet zelfs niet of dat hier bestaat) Liefst aangepaste melkvoeding tot 3 jaar wegens gebrek aan vitamines, ijzer,... in gewone koemelk

3 jaar geleden

Geen opvolgmelk meer sinds hij 1 jaar is. İk geef volle melk s’ochtends, s’middags en s’avonds. Hij is geen goede eter.

3 jaar geleden

Borstvoedingkindje met koemelkallergie en een zwangere mama die geen melk meer maakt: resultaat goede havermelk 😏. Hypoallergene flesvoeding lust ze niet dusja niet veel keuze hier. Ik zou persoonlijk, moest ik kunnen kiezen, tot 18 maanden aangepaste flesvoeding geven.