9 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, niet perse dreumesvorkjes, maar hoorde dat de Action super goed bestek heeft voor de kleintjes, wij hebben super veel besteksetjes gekregen als kraamcadeau en anders gebruiken wij gewoon gebaksvorkjes. Werkt eigenlijk best heel goed. Succes met je zoektocht!

3 jaar geleden

Hoi, wij gebruiken 1 dreumesvorkje uit een besteksetje, verder ook gebaksvorkjes. Gaat prima!

3 jaar geleden

Ik heb bij wijsneus in groningen destijds losse kleine vorkjes gekocht. Die stonden daar op de toonbank in verschillende kleuren voor 2 euro oid. Geen idee of je daar ook online kan bestellen als je niet in de buurt woont.

3 jaar geleden

Wij hebben setjes van de Blokker, voor het geld hoef je het niet te laten.

3 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Wij hebben setjes van de Blokker, voor het geld hoef je het niet te laten.
Je hebt gelijk, het gaat me ook niet om het geld. Maar vindt het zo'n verspilling 😅

3 jaar geleden

Reactie op YEdB

Je hebt gelijk, het gaat me ook niet om het geld. Maar vindt het zo'n versp ...
Uiteindelijk komen de lepeltjes toch ook van pas? 😊

3 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Uiteindelijk komen de lepeltjes toch ook van pas? 😊
Vast wel ja, maar er liggen er nu een stuk of 10 in de la, en die gebruik ik echt niet allemaal meer nu.

3 jaar geleden

https://www.dille-kamille.nl/kinderbestek-vork-roestvrij-staal-51020704.html?gclid=Cj0KCQjwjPaCBhDkARIsAISZN7QlyHgQ30lEhIWOgmL5MxDeS67sp3SeUXXbBFp8aLqMGeM8cb6n3YMaAuCPEALw_wcB

3 jaar geleden

Wij hebben een hele set van de ikea voor 1 euro haha. En we gebruiken ook vaak gebaksvorkjes, werk indd ook prima