13 Reacties

2 jaar geleden

Ps er toch maar een vrolijke foto bij gestoken, om mijn bericht niet te zwaar te maken ☺️☺️

2 jaar geleden

Erg herkenbaar, echt een lastige fase dit! Ons Aurelia is van 5-12-19

2 jaar geleden

Heel herkenbaar😅 mijn dochter is van 22 november 2019 een heel vrolijke slimme meid, heel lief voor haar zusje en ook nog eens gigantisch sterk🙈 als mijn dochter een driftbui heeft begint ze helemaal te trillen en echt krijsen. Ze gaat dan op d'r ellebogen op de grond liggen en begint te planken🙈 mijn dochter heeft buikspieren daar word je bang van. Gooien doet mijn dochter niet als ze dat doet gaat ze meteen in de hoek! Sowieso werkt bij ons de hoek het beste.. Boos worden maakt geen indruk hier🤔 we zijn er nu aan het leren dat ze niet meteen boos moet worden als ze iets wil maar eerst rustig vertellen wat ze wil (mijn dochter kan heel goed praten voor een kindje van 2) dit gaat al een stuk beter. Met slapen hebben wij absoluut geen problemen maar mijn dochter is een enorme slaapkop en ze slaapt ook regelmatig uit heel fijn😊 er zijn dagen bij dat we haar om half 11 nog wakker moeten maken. Mijn dochter zet nu alle poppetjes van het poppenhuis in de hoek😂 ik vind het heel grappig om ons dan terug te zien/horen. Het lijkt me een echte peuter fase die vanzelf overgaat al zitten wij er nu al meer dan een half jaar middenin😅

2 jaar geleden

Ook hier heel herkenbaar. Mara (22-12-19) is ontzettend de grenzen aan het opzoeken. We moeten echt ontzettend consequent zijn, maar alsnog is ze van alles aan het uitproberen.

2 jaar geleden

Onze Eilish is van 15-12-19 en heeft dit al vanaf 18 maanden zoiets. Het is helaas geen fase die snel over gaat, die peuter puberteit 😂

2 jaar geleden

Fase misschien. Ik weet niet hoelang het al duurt, maar bij ons zoontje waren dit de kenmerken van een oorontsteking. Als dit al langer dan een week duurt zal t de fase zijn 🙈

2 jaar geleden

Reactie op ellem91

Heel herkenbaar😅 mijn dochter is van 22 november 2019 een heel vrolijke sl ...
Amai. Fijn dat het zo een goede slaper is. En heel grappig over de popjes in de hoek. 😅😂 haha De hoek nog niet geïntroduceerd, maar misschien moet ik daar toch wel eens over nadenken. Ze kan ook heel lief zijn voor haar broer van 1 jaar. Maar soms is alles : mijn. Mijn. Amai hoor, die peuter streken

2 jaar geleden

Reactie op Simoneflikflak

Ook hier heel herkenbaar. Mara (22-12-19) is ontzettend de grenzen aan het ...
Ja begrijp je, probeer ook altijd rustig en consequent te blijven maar niet altijd even ideaal. Succes daar ook

2 jaar geleden

Reactie op Lvanz

Fase misschien. Ik weet niet hoelang het al duurt, maar bij ons zoontje war ...
Duurt inderdaad al langer dan een week 🤷‍♀️🤦‍♀️🙈

2 jaar geleden

Reactie op SHARYVC

Amai. Fijn dat het zo een goede slaper is. En heel grappig over de popjes i ...
Herkenbaar! Dat mijn maar als ik dan vraag of Roxy daar mee mag spelen zegt ze toch ja dus wat dat betreft valt het wel weer mee. Wij hebben de hoek geïntroduceerd omdat als mijn dochter een driftbui heeft er echt niets met haar aan te vangen is mijn dochter is echt ontzettend sterk ik had moeite om haar te houden als ze boos is. In de hoek blijft ze rustig staan ze huilt dan nog wel maar doet in elk geval zichzelf niet meer pijn. Als ik haar eruit haal leg ik haar ook uit waarom ze in de hoek stond en of ze nu gaat luisteren zegt ze nee gaat ze terug zegt ze ja dan krijgt ze een knuffel en is het klaar😊 het werkt hier echt heel goed maar ben dan ook erg consequent ook als we bijvoorbeeld boodschappen aan het doen zijn en ze luistert niet gaat ze daar in de hoek

2 jaar geleden

Reactie op ellem91

Herkenbaar! Dat mijn maar als ik dan vraag of Roxy daar mee mag spelen zegt ...
Ja begrijp uw standpunt. Vind Iris ook heel sterk. Amaikes! Mss idd eens goed om te proberen en dan in zoals als in alles consequent blijven.

2 jaar geleden

Reactie op SHARYVC

Ja begrijp uw standpunt. Vind Iris ook heel sterk. Amaikes! Mss idd eens go ...
Succes!

één jaar geleden

Herkenbaar Mijn meisje is van 6 dec 2019 en zo ineens bij het weg gaan opvang of vrienden huilen krijsen zeggen hoe ze hun mist of bij de opvang mama je moet blijven en ook met het naar bed gaan me vastklampen weer een knuffel. Krijsen in winkels nee mama ik doe dat ik wil niet