6 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, ik volg even de reacties. Ik herken het namelijk heel erg bij mijn dochter van bijna 17 maanden. De laatste tijd heeft ze hetzelfde gedrag als dat jij omschrijft. We gaan veel met haar naar buiten. Als ze kan klimmen e.d. is ze blijer.

3 jaar geleden

Reactie op FefjeAlkema

Hoi, ik volg even de reacties. Ik herken het namelijk heel erg bij mijn doc ...
Heel herkenbaar! En idd zorgen voor genoeg beweging (liefst buiten) en uitdagend speelgoed.

3 jaar geleden

Hier ook het zelfde! Als ze haar zin niet krijgt begint ze te huilen

3 jaar geleden

Hier ook bij vlagen! Wij proberen consequent te zijn en de 3 R' en aan te houden. (Rust, ritme en regelmaat) ik heb t idee alsof dat redelijk helpt

3 jaar geleden

Precies dit!!! Ongelofelijk. De lieve blije baby huilde werkelijk nooit. En nu?! Om alles wat meneertje niet leuk vindt is t krijsen. En in slaap komen is opeens ook vreselijk terwijl het wegleggen en slapen was. Eten op de grond, hetzelfde. Pfff...1 feest van herkenning...en 0 oplossingen hahahaha

3 jaar geleden

Wat rot voor jullie, maar wat fijn die herkenning! Zullen indd haar berg speelgoed eens onder de loep nemen. Naar buiten gaan we al veel, veel speeltuintjes in de buurt. Maar dat eten.. alles is nu nee.. vandaag buiten in de tuin laten eten, dan kan ze gooien wat ze wil haha