5 Reacties

één jaar geleden

Wat vervelend! Ik heb helaas geen tips mijn oudste dochter is heel lief voor haar zusje. Wellicht hem proberen erbij te betrekken? Dus mee helpen pamper verschonen en dergelijke als hij wil natuurlijk

één jaar geleden

Hier ook meegemaakt. Zoontje was 2 jaar en 2 maanden toen kleine broer kwam. Is super lief voor broer en helpt maar na een tijdje veranderde hij en vroeg ook meer aandacht, ook al geef je idd dezelfde aandacht als voorheen. Hier wou hij plots niet meer slapen en begon hij ´s avonds enorm te krijsen en tieren als hij moest slapen, soms 2 u lang. Wat wij deden was gewoon voordoen zoals voorheen en proberen om hem ook zoveel mogelijk aandacht te geven. Wij probeerden ons op te splitsen. Ik was bv bezig met de jongste en mijn echtgenoot met ons oudste zoontje zodat hij niet gevoel had dat we alleen interesse hadden in zn broer. Zoals zovelen zullen zeggen, het is een fase. Je bent er op dit moment niets mee maar het komt goed. Ik hoop voor jou dat her snel passeert en het niet erger wordt.

één jaar geleden

En proberen hem zoveel mogelijk te laten betrekken bij alles. Voeding geven, tuutje, badje, verversen,...

één jaar geleden

Hier ook wat vaker problemen met slapen, wellicht is de peuter toe aan een iets ander slaappatroon? Consequent zijn is natuurlijk ook belangrijk. Denk ook dat ze nu op een leeftijd zitten dat ze hun eigen willetje ontwikkelen en dingen uitproberen! Soms hebben ze het ook nodig om hun energie kwijt te kunnen, lukt dat momenteel ook goed?

één jaar geleden

Reactie op Mamaa1990

Hier ook wat vaker problemen met slapen, wellicht is de peuter toe aan een ...
Ja energie voor 10 en trekken er vaak op uit. Dus zou je zeggen dat hij bek af is. Maar moet zeggen dat het alweer stuk beter gaat.