6 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter is al een jaar zindelijk met poepen dat doet ze vrijwel altijd op de wc. Plassen lukt soms wel soms niet vooral als ze druk bezig is wil ze het nog wel eens vergeten

2 jaar geleden

Onze dochter is nu ook al een maand zindelijk met poepen. Geeft ze duidelijk aan en wil ze zelf altijd op de wc. Plassen gaat heel wisselend. Ze vindt het ook wel prima om t in dr luier te doen. Denk dat ze overdag veel te druk is met spelen want ze kan t wel! 😅😆

2 jaar geleden

Hier inmiddels qua plasjes bijna altijd goed op een enkele keer na , maar wel moeten wij het nog zelf mee in de gaten houden/regelmatig vragen. Poepen wil helaas nog niet lukken. Ze gaat of onder tafel zitten of zegt het gewoon niet...

2 jaar geleden

Kleine update vanuit hier: Sinds ongeveer 2 weken nu gebruikt hij overdag geen luiers meer en gaat het goed. Op af en toe een ongelukje met poepen na. Nu ook ruim een week 's nachts de luier weg gelaten en dit gaat ook heel goed! Nog geen ongelukjes in bed gehad en heeft onze hulp nu ook niet meer nodig 's ochtends om op het potje te zitten dus dat scheelt ons ook weer vroeg opstaan😅

2 jaar geleden

Reactie op MamaJake

Kleine update vanuit hier: Sinds ongeveer 2 weken nu gebruikt hij overdag ...
Wat goed😁 mijn dochter is sinds onze vakantie overdag zindelijk 's nachts nog niet al is ze bijna altijd droog 's ochtends mijn dochter heeft een een persoonsbed waar ze zelf niet uit klimt en wij slapen beneden de kindjes boven als ze dan 's nachts roept ben ik bang dat ze nog te laat op de wc zit

2 jaar geleden

Reactie op ellem91

Wat goed😁 mijn dochter is sinds onze vakantie overdag zindelijk 's nachts ...
Ah das wat lastiger indd. Wij hebben wel potje op zijn kamer staan aangezien we boven geen wc hebben🙈 Mocht hij echt nodig moeten 's nachts dan trekt hij zelf alles uit en gaat dan daarop zitten