1660 Reacties

4 jaar geleden

Nu slaapt ze. Dus ik wacht met voeden tot dat ze zich zelf even meld wil der ook niet nu wakker maken. Ben bang dat ze dalijk niet meer slaapt😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Nu slaapt ze. Dus ik wacht met voeden tot dat ze zich zelf even meld wil de ...
Hoop dat het vanacht beter zal gaan 😥

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Hoop dat het vanacht beter zal gaan 😥
Net de fles gegeven. Ik blijf net zolang beneden zitten tot dat ze slaapt. En dan leg ik der te bed.

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Net de fles gegeven. Ik blijf net zolang beneden zitten tot dat ze slaapt. ...
Succes en anders gewoon bij je houden in bed als ze blijft huile hoor ☹️

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Succes en anders gewoon bij je houden in bed als ze blijft huile hoor ☹️
Dat zal ik zeker doen. Dank je wel allemaal voor het meedenken😘😘

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Nu slaapt ze. Dus ik wacht met voeden tot dat ze zich zelf even meld wil de ...
Bij ons helpt het, als ze keihard huilt, om ons dochtertje met de buik op de onderarm te leggen, hand houd je onder haar borst en dan met de beentjes gespreid langs je arm. Ze wordt er veel rustiger van. Als het de darmpjes zijn bij ons dan..

4 jaar geleden

Wij hebben onlangs eens een kersenpit kussentje gehaald, dit heeft bij ons op sommige momenten wel mogen helpen... heel even opwarmen in de magnetron en even op het buikje gelegd... (wel erbij blijven natuurlijk), of tussen zijn buikje en jou lichaam terwijl je hem vast hebt. En idd met de buik op je onderarm, een beetje tegendruk lijken zo soms wel prettig te vinden bij krampjes. Ook dit zal hopelijk snel weer over zijn met je kleine. Succes!

4 jaar geleden

Oepssss vergeten wekker te zetten... Jayden geeft van 20 tot 2 geslapen kwam toen voor zijn fles.. Is me nog nooit gebeurd...

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Oepssss vergeten wekker te zetten... Jayden geeft van 20 tot 2 geslapen kwa ...
Dat is heerlijk haha hoeveel voeding geef jij hem? Ben toch een beetje bang dat ik mijn mannetje te veel of te weinig voeding geef. Mijne komt snachts om de 4 a 5 uurtjes en overdag om de 3 uur. Onze kindjes zijn beide 1 maandje gaat het bij jou ook zo snel allemaal?

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Dat is heerlijk haha hoeveel voeding geef jij hem? Ben toch een beetje ban ...
Ik geef 5 flessen van 150 +5 scheppen en voor de nacht giet hem niet af baar 150. Rond 23 a 000 meestal laatste fles en dan 7 uur weer. ( met rekken mmet de speen soms) heb je idee dat hij nog honger heeft? Die van mij is nu 8 weekjes maandag weer naar consultatie bureau voor prikjes en kijlen of die goed gegroeid is.. Vind dat voeden op verzoek best lastig begrip qua hoeveelheden..

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Ik geef 5 flessen van 150 +5 scheppen en voor de nacht giet hem niet af baa ...
Af gieten? Zie ik geregeld voorbij komen.. Leg mij eens uit waarom zou je dat doen?

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Af gieten? Zie ik geregeld voorbij komen.. Leg mij eens uit waarom zou je d ...
Als je bijv 150ml water pakt en 5 schepjes, dan komt ie totaal op 160/170ml dus als je maar 150 mag geven nog of wilt geven dan giet je af weer tot 150

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Ik geef 5 flessen van 150 +5 scheppen en voor de nacht giet hem niet af baa ...
O sorry ik zag op jou profiel 1 maandje staan haha vandaar. Ik vind het voeden op verzoek ook erg lastig en vooral lastig al die richtlijnen en aantal flesjes die je dan mag geven. Ben toch bang dat ik hem teveel ga geven ofzo. Hij is nu bijna 4 kilo en geef hem nu 110cc(120+4 schepjes en afgieten naar 110) gaf hem eerst 90cc maar hij kwam eerder dus dacht geef hem iets meer durf niet meteen 120cc te geven dat wordt met 4 schepjes 135. Vind dat wel een erg groot verschil straks drinkt ie zoiezo alles wel op. Erg moelijk dus, hij komt wel voor 7 flesjes per dag maar wel netjes overdag om de 3uur en snachts 4 a 5uur. Ga het wel aankijken wat hij doet komende dagen anders toch maar meer omdat hij erom vraagt. Jij veel succes maandag en sterkte met de prikjes.

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Als je bijv 150ml water pakt en 5 schepjes, dan komt ie totaal op 160/170ml ...
Ooh zo😅heel logisch wel

4 jaar geleden

Wat voor mening hebben jullie eigenlijk over Vaccineren ? Heb positieve en negatieve dingen over gehoord dus nu ben ik gaan twijfelen ben benieuwd naar jullie mening !

4 jaar geleden

Reactie op ariana-24

Wat voor mening hebben jullie eigenlijk over Vaccineren ? Heb positieve en ...
Ik vind het belangrijk om te doen! Hier aanstaande vrijdag de eerste vaccinaties.

4 jaar geleden

Reactie op ariana-24

Wat voor mening hebben jullie eigenlijk over Vaccineren ? Heb positieve en ...
Ik vind het belangrijk om te doen. Heb mezelf toen ik 10 maanden zwanger was gevaccineerd voor kinkhoest. Zodat hij nu beschermd is en hij hoeft zijn eerste vaccin niet te hebben omdat hij het van mij mee heeft gekregen.

4 jaar geleden

Reactie op ariana-24

Wat voor mening hebben jullie eigenlijk over Vaccineren ? Heb positieve en ...
Ik denk ook dat het heel belangrijk is om wel te doen☺️ zou ook zo geen reden kunnen bedenken waarom niet. Misschien heb je wat aan deze site https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/twijfels

4 jaar geleden

Reactie op ariana-24

Wat voor mening hebben jullie eigenlijk over Vaccineren ? Heb positieve en ...
Wij vinden t heel belangrijk, ik heb tijdens mn zwangerschap het vaccin tegen kinkhoest enzo gehaald dus eerste prikjes duren nog even voor de kleine omdat ze het van mij mee heeft gekregen. Verder is het voor de opvang waar ze heen gaat ook wel fijn!

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Wij vinden t heel belangrijk, ik heb tijdens mn zwangerschap het vaccin teg ...
Die heb ik ook gehaald in mijn zwangerschap. Helaas is mijn dochter met 36,6 geboren en moet zij hem alsnog hebben. Ze moeten namelijk minimaal 37 weken in de buik hebben gezeten. Maar het zekere voor het onzekere...