1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ariana-24

Goedemorgen mama’s heb een vragen voor jullie ik wil namelijk met anticonce ...
Condoom of mini pil

4 jaar geleden

Reactie op ariana-24

Goedemorgen mama’s heb een vragen voor jullie ik wil namelijk met anticonce ...
Ik had spiraal laten zetten met locale hormonen.

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Onze kids zijn precies even oud dan 😆 Zion drinkt 5-6 keer rond de 150 m ...
Mijn zoon is 9 weken en krijgt 3x 180 en 2 x 150 en is 5,1 kg Hij is vanaf de geboorte geen slaper... veel wakker, actief en alert.

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

O o o. Mijn kleine meisje heb ik vanmorgen naar de dagopvang gebracht voor ...
Pff moeilijke momenten, idd wel lekker dat je even wat kan doen. Is ze al weer thuis, en hoe ging het?

4 jaar geleden

Reactie op crissy1982

Welke speen gebruik je bij de Brown flessen voor gebruik van JBPM? Wij hebb ...
Hi, ik gebruik speen 2 of 3 afhankelijk van de hoeveelheid Johannespitmeel Het kan zowel door borstvoeding als kunstvoeding: staat ook op het pak

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Onze zoon is vandaag 4 weken en wij hebben precies hetzelfde. Op het consu ...
Zo herkenbaar dat naar boven en naar beneden gaan telkens. Bij mij s het dat de speen elke keer valt omdat ze nu dr handjes heeft ontdekt en eraan trekt. Zoo frustrerend.

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Ik had spiraal laten zetten met locale hormonen.
De mirena spiraal is dit of?

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Vanmiddag me spiraal laten zetten #hopendtameevalt
Welke spiraal als ik vragen mag? Ik twijfel erg over de mirena spiraal en wanneer ik deze moet plaatsen

4 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Mijn pasgeborene heeft enkel in de avond last van krampen. Ze vind geen rus ...
Ik heb van het Kruidvat druppels tegen darmkrampjes. Onze Coos doet het daar super op.

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

Welke spiraal als ik vragen mag? Ik twijfel erg over de mirena spiraal en w ...
Ik heb de mirena spiraal en bij mijn eerste menstruatie heb hem laten plaatsen. Waar twijfel je over?

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Ik heb de mirena spiraal en bij mijn eerste menstruatie heb hem laten plaat ...
Dat hij niet goed blijft zitten of afzakt. Is hij per direct beschermend?

4 jaar geleden

Onze zoon slaapt al ruim 3 weken s’ nachts door🥳. (22:30 uur de laatste fles en tussen 5:30 en 7:30 uur de eerste) Maar hij heeft van de ongecontroleerde bewegingen met zijn handjes dat wij hem s’nachts inbakeren maar overdag doen we dat niet ( ik heb gehoord dat dit niet mag gedaan worden op het kdv). Maar overdag slaapt hij dus steeds maar 1,5 uur tussen de flessen. Maar als ik hem vast houd en lekker op de bank met hem knuffel dan slaapt hij veel langer. Iemand tips om hier mee om te gaan?

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

Dat hij niet goed blijft zitten of afzakt. Is hij per direct beschermend?
Ja. Maar vind dat met alle anticonceptie he kan nooit met volle 100 % zekerheid garanderen. Maar hoor hier goede verhalen over

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Onze zoon slaapt al ruim 3 weken s’ nachts door🥳. (22:30 uur de laatste fl ...
Gewoon aan overgeven 🤷🏼‍♀️ Onze dochter van 20 weken slaapt ook al een dikke maand ‘s nachts door.. 20.00/21.00 laatste fles en dan komt ze rond 7.00/8.00/9.00 weer.. Wij gebruiken de puckababy piep en straks de puckababy mini.. Ook overdag! Hoe we dat straks op het kdv gaan doen geen idee. Overdag leg ik haar ‘s middags na de fles van 13.00/14.00 in de puckababy in bed.. Ene keer slaapt ze 2 uur en andere x 30 minuten tot 1 uur🤷🏼‍♀️ In de box of in het nestje is het vaak 15 - 30 minuten en dan is ze weer wakker.. Als ik haar na het boeren bij mij laat slapen, dan slaapt ze zo 3 uur🙃 Maarja, hoe fijn het ook is dat ze lekker bij me ligt, dat kan niet altijd 😏 Probeer haar nu wel vaker overdag in bed te leggen en dat ze daar gaat slapen..

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Gewoon aan overgeven 🤷🏼‍♀️ Onze dochter van 20 weken slaapt ook al een di ...
Eh onze dochter is 10 weken 😅

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Gewoon aan overgeven 🤷🏼‍♀️ Onze dochter van 20 weken slaapt ook al een di ...
Mijn zoon is nu 10+1. Hoeveel voedingen en hoeveelheden krijgt jouw dochter? Ik werd gek van het trap op trap af, dus nu slaapt hij in de box overdag en s avonds in zijn eigen bedje. Morgenochtend hebben we een kennismaking op het kdv en ga ik vragen of ze daar ook gebruik willen maken van de puckababy.

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Mijn zoon is nu 10+1. Hoeveel voedingen en hoeveelheden krijgt jouw dochter ...
Dat je daar gek van wordt snap ik idd 😏 Onze dochter krijgt 5 x 150+5 en 2 schepjes JBP er bij door.. Ben benieuwd of dat bij jullie kdv mag.. Hebben vorig jaar in de zomervakantie al rondleiding en uitleg gehad.. Maarja, toen wist ik niet dat onze dochter haarzelf wakker zwaait met haar handen en dat ze in de puckababy slaapt 😅 Wacht nu op telefoon voor intake en wen-ochtendje ☺️ Kan het dan wel eens vragen.. En gaan straks over op de puckababy mini en daar zitten ritsjes waar haar armpjes door kunnen, mochten ze daar echt niet inbakeren.. En anders zitten hun met een meisje dat niet wil/kan slapen of maar korte slaapjes doet 😂

4 jaar geleden

Reactie op char

Mijn zoon is 9 weken en krijgt 3x 180 en 2 x 150 en is 5,1 kg Hij is vanaf ...
5,78 schoon aan de haak hier 👀 vermoed dat die van ons ook binnenkort grotere flessen zal gaan drinken 😆

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

De mirena spiraal is dit of?
Ja klopt!!! Was de naam even vergeten 😅

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Dat je daar gek van wordt snap ik idd 😏 Onze dochter krijgt 5 x 150+5 en 2 ...
Er mogen nog wel wat kilo’s vanaf bij mij... maar trappen staat niet hoog op mijn lijstje😜 Ja ik ben ook echt heel benieuwd, ik hoop het wel want dan kan ik het thuis ook gewoon blijven doen😌 en niet alleen s’nachts. De kdv zit bij ons in de straat, maar was nog nooit binnen geweest dus morgenochtend gaan we even kijken. En dan volgende week een wenochtend.😬