1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Gewoon aan overgeven 🤷🏼‍♀️ Onze dochter van 20 weken slaapt ook al een di ...
Vanaf 3 maand mogen ze niet meer ingebakerd toch?

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

5,78 schoon aan de haak hier 👀 vermoed dat die van ons ook binnenkort grot ...
Hierook 5,5 kg.. Zit nu op de 150 en 5 scheppen en jij? Die van mij zal ook gauw overgaan denk ik

4 jaar geleden

Omg 😱 ze heeft 7 uur geslapen 😃

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hierook 5,5 kg.. Zit nu op de 150 en 5 scheppen en jij? Die van mij zal ook ...
Ik zit hetzelfde ja. Ze drinkt nog niet meer dan 150

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Ik zit hetzelfde ja. Ze drinkt nog niet meer dan 150
Nee hier ook nog niet.. Soms denk ik hij heeft meer nodig maar de andere keer dribkt die niet hellemaal op. Maar hoelaat krijgt ze bij jou de laatste fles?

4 jaar geleden

Reactie op niene87

Vanaf 3 maand mogen ze niet meer ingebakerd toch?
Zodra ze gaat draaien doe ik het niet meer.

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Nee hier ook nog niet.. Soms denk ik hij heeft meer nodig maar de andere ke ...
Precies, ik maak 170, maar gaat nooit op! Ze heeft nu om 12u de laatste gehad, maar ik ga nu eens mikken op 23u. Vannacht had madame 7 uur 🌈 Ben helemaal happy 😅

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Precies, ik maak 170, maar gaat nooit op! Ze heeft nu om 12u de laatste geh ...
Oh lekker en dan overdag om de 4 uur? Soms dan is het lastig hier net het ritme van mijn andwre zointje sie moet gewoon naar school dus dan krijgt die soms net later waardoor zijn laatste fles dan rond 000 a 1 uur is..

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Er mogen nog wel wat kilo’s vanaf bij mij... maar trappen staat niet hoog o ...
Kan wel wat leukere verzinnen dan traplopen idd 🙈 Dan heb je het kdv mooi dichtbij 👌🏻 Succes straks!! Ben benieuwd wat ze erover zeggen 🤗

4 jaar geleden

Reactie op niene87

Vanaf 3 maand mogen ze niet meer ingebakerd toch?
Geen idee eigenlijk.. Ze zullen bij puckababy vast niet voor niets nog een slaapzak mini maken nog van 3 maand tot 6 maand 🤷🏼‍♀️☺️ Maar wat Jeanninejdv ook al zegt: zodra ze ook maar iets kan draaien of verzetten naar haar zij doe ik dat ook niet meer.. Vandaar dat ze bij de puckababy mini vast extra van die ritsjes erin hebben waar de armpjes door kunnen 🤗

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Oh lekker en dan overdag om de 4 uur? Soms dan is het lastig hier net het r ...
Ja om de 4 uur en wanneer de planning niet uitkomt geef ik een kleinere fles om mee te schipperen. Na de 120 fles is het namelijk 3 uur 😆

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Kan wel wat leukere verzinnen dan traplopen idd 🙈 Dan heb je het kdv mooi ...
Ik zal het je laten weten. Het is echt ideaal de basisschool en het kdv zitten bij ons in de straat. (Wonen in een dorp) Normaal drinkt Coos 6x 150 om de 3,5 uur. Maar nu hij verkouden is maar 120 en dan niet eens altijd helemaal leeg..

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Ja om de 4 uur en wanneer de planning niet uitkomt geef ik een kleinere fle ...
Kleinere flesje om te schipperen heel slim! Doen wij ook wel in de avond soms om 20uur en evt als ze toch besluit om rond 4:30 te komen maar het lukt nu ook wel soms met een speentje 😁

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Ja om de 4 uur en wanneer de planning niet uitkomt geef ik een kleinere fle ...
En hoe bedoel je dat dan? Ik verdeel de 5 voedingen ongeveer om 7 a 8 uur 11 a 12 uur 15 a 16 uur 19 a 20 uur en dan 23 a 000 uur..

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Kleinere flesje om te schipperen heel slim! Doen wij ook wel in de avond so ...
Hoeveel voedingen geef je nu dan?

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Ik zal het je laten weten. Het is echt ideaal de basisschool en het kdv zit ...
Dat is wel ideaal idd.. Basisschool zit hier op 100 meter ofzo en kdv iets minder dan 5 minuten met de auto.. Hmm daar heb ik (nog) geen ervaring mee🤔 Onze dochter is nog niet ziek geweest en drinkt altijd alle flesjes nog op 🤗

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hoeveel voedingen geef je nu dan?
Wisselt nog wel maar gemiddeld 5x 150 en dan soms rond 20:00 90cc en dus evt om 4.30 90cc.. En we gaan al snel naar de 180 waarschijnlijk... Want ze gaat steeds meer naar de 4uur er tussen ook..

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Omg 😱 ze heeft 7 uur geslapen 😃
Wat heerlijk! Hier vannacht ook de 8 uur aangetikt, daarna na de voeding van half 8 ook nog lekker uit kunnen slapen, wat een luxe 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Wisselt nog wel maar gemiddeld 5x 150 en dan soms rond 20:00 90cc en dus ev ...
Okee wel. Lekker dat jullie kleintje slaapt van 20 tot 430. Kan jezelf ook even bij tanken

4 jaar geleden

Even vraagje.. Na mijn zwangerschap is mijn huid op me gezicht droog, en onrustig. Hebben jullie hier ervaring mee? Smeer me rot maar tegen beter weten in