1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Dat is wel ideaal idd.. Basisschool zit hier op 100 meter ofzo en kdv iets ...
Vanmiddag gaan we even naar de huisarts met hem. Dat ziek zijn is echt heel zielig. Maar bij ons op het kdv mag hij wel ingebakerd worden🥳. Maar zodra hij gaat rollen en op zijn zij gaat stoppen ze er ook mee. En dat snap ik wel. Maar het verscheelt per kdv. Oh bij jullie zit het ook lekker dichtbij.

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Vanmiddag gaan we even naar de huisarts met hem. Dat ziek zijn is echt heel ...
Jah dat gekoof ik meteen.. Vooral als ze dan niet alles opdrinken terwijl ze dat juist nodig zijn!! Ooohh kijk, dat is fijn dat ze dat daar wel doen!😁😁 Volgende week dus wennen? 😅

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Jah dat gekoof ik meteen.. Vooral als ze dan niet alles opdrinken terwijl z ...
Hihi ja maandagochtend. 😬 En dan eerste week maart moet ik weer beginnen met werken....😅

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Hihi ja maandagochtend. 😬 En dan eerste week maart moet ik weer beginnen m ...
Oooohhjeej🙈 Wat gaat zo’n verlof toch hard hè .. Ik mag 9 maart weer beginnen 😅 Zal 1 deze dagen wel gebeld worden voor intake en een-ochtend 😆

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Oooohhjeej🙈 Wat gaat zo’n verlof toch hard hè .. Ik mag 9 maart weer begin ...
Ja echt, gaat heel snel voorbij. Vooral deze laatste weken.🙈 Ik ben een planner😬 dus had vorige week zelf even gebeld, ik wist niet of ze mij zouden bellen😌 en kon ik er vast rekening mee houden.

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Ja echt, gaat heel snel voorbij. Vooral deze laatste weken.🙈 Ik ben een pl ...
Gelijk heb je!! Ik hou er ook wel van om alles op tijd te weten 🤣 Stond in de mail dat ze ongeveer 1 maand van te voren contact opnemen ivm intake en wen-ochtend.. Als ze volgende week nog niet hebben gebeld, dan bel ik er ook zelf wel even heen 😏🤪

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Gelijk heb je!! Ik hou er ook wel van om alles op tijd te weten 🤣 Stond i ...
Hihi gelijk heb je 😜

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Hihi gelijk heb je 😜
Als je het erover hebt 🤣 Ze belden net .. 24e wen-ochtend 🙈

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Oooohhjeej🙈 Wat gaat zo’n verlof toch hard hè .. Ik mag 9 maart weer begin ...
Zie jij er ook zo tegenop of niet? Ik wel om te gaan werken..

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Zie jij er ook zo tegenop of niet? Ik wel om te gaan werken..
Ene kant wel.. Andere kant ook wel weer lekker om ff wat anders te doen 🙈 en gezelligheid met de collega’s.. Ik begin eerst met 2 halve dagen..Dus dat valt dan wel weer mee 😆 Wanneer moet jij weer beginnen dan?

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Ene kant wel.. Andere kant ook wel weer lekker om ff wat anders te doen 🙈 ...
Het verscheelt bij mij ook per dag... soms heb ik echt zin om te werken maar er zitten ook dagen bij dat ik alleen maat lekker op de bank wil hangen met mijn kleine man. maar om even met iets anders bezig te zijn is ook wel heel fijn.

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Ene kant wel.. Andere kant ook wel weer lekker om ff wat anders te doen 🙈 ...
13 maart 😢

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Het verscheelt bij mij ook per dag... soms heb ik echt zin om te werken maa ...
Denk als we eenmaal aan het werk zijn dat het ook goed is... En dan zo snel mogelijk je kind weer ophalen 🤣 Ik heb vanaf 7 oktober al niet meer gewerkt.. Was toen de ziektewet in gegaan.. Dus zal wel weer wennen zijn 😅

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

13 maart 😢
Ohjeej 🙈 Dat schiet ook al op😩

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Denk als we eenmaal aan het werk zijn dat het ook goed is... En dan zo snel ...
😮 ja dat geloof ik meteen. Mijn man brengt hem weg en ik haal hem op dus wordt het misschien wel minder moeilijk voor mij hihi.

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

😮 ja dat geloof ik meteen. Mijn man brengt hem weg en ik haal hem op dus w ...
Dan wordt het wel iets anders jah😅 Heb eerder in de kinderopvang gewerkt, dus weet wel hoe het gaat ☺️ Maar nu sta ik aan de ‘andere kant’ 🙈 Ik breng haar weg en haal haar weer op.. Ophalen zou m’n man ook nog kunnen.. Moet er alleen nu nog niet aan denken 😂

4 jaar geleden

Onze kleine gaat morgen een wenochtendje doen. Wij laten haar naar een gastouder gaan en ik appte haar vandaag voor wanneer we dit konden plannen en ze reageerde gelijk dat morgenochtend wel kan. Morgen breng en haal ik haar, voor de rest moeten we dat dan even zien hoe dat het beste verloopt. Ben zo benieuwd hoe het gaat morgen!

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Dan wordt het wel iets anders jah😅 Heb eerder in de kinderopvang gewerkt, ...
🥰 ik moet en wil er ook nog niet aandenken. Vanaf deze week past een vriendin of opa&oma even op zodat ik even iets kan doen (zoals tandarts, uiteten met mijn man) Maar vooral zodat er vast een beetje aan kan wennen zonder hem te zijn😬

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Onze kleine gaat morgen een wenochtendje doen. Wij laten haar naar een gast ...
Ben benieuwd hoe je dit ervaart😊

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

En hoe bedoel je dat dan? Ik verdeel de 5 voedingen ongeveer om 7 a 8 uur 1 ...
Stel ze word wakker op een tijd dat het niet uitkomt in de avond dan geef ik een kleinere fles om met de tijd te schuiven.