1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Onze kleine gaat morgen een wenochtendje doen. Wij laten haar naar een gast ...
Ooohh dat is ook spannend!! Ben benieuwd hoe ze het vind.. En jij natuurlijk ook 🙈

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

🥰 ik moet en wil er ook nog niet aandenken. Vanaf deze week past een vrien ...
Dat zal ook wel even wennen zijn 🙈 .. heb m’n dochter laatst ook bij m’n ouders ‘achter gelaten’ omdat ik naar de kapper ging.. Dat was maar 15 minuten ofzo🤣 6 maart is de 1e avond dat m’n schoonouders op gaan passen omdat wij een verjaardag hebben.. *slik* 😆

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Ooohh dat is ook spannend!! Ben benieuwd hoe ze het vind.. En jij natuurlij ...
Heb dr met een gerust hart achtergelaten. Alle andere kindjes vonden het geweldig zo'n kleintje. Ze kreeg van allemaal een knuffel of kusje en ook de dochters van de gastouder waren helemaal verzot! Ik ben het hele huis eens een goeie schoonmaakbeurt aan t geven want ik kom wel aan schoonmaken toe maar nu even heel goed aanpakken is toch ook wel lekker. Heb wel zin om dr zo weer op te halen. Ik denk dat ik de hele middag dr ga knuffelen. 😍

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Heb dr met een gerust hart achtergelaten. Alle andere kindjes vonden het ge ...
Aahh dat is wel lief van die andere kindjes 🥰 Voor ons is het wel wennen, de kleintjes vinden het wel goed zodra ze hun eten etc maar krijgen 😆 Je komt idd wel aan andere dingen toe als ze even weg zijn 🙈 Ook even wat tijd voor jezelf 🤗

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Aahh dat is wel lief van die andere kindjes 🥰 Voor ons is het wel wennen, ...
Ja inderdaad die kleine vind t al snel goed als je dr lekker knuffelt, eten geeft en ze zal vanmorgen nog wel slapen dus voor haar zit t wel goed. Iets moeilijker voor de ouders maargoed, ik heb al heel wat kunnen doen en nog 2 uur voor ik dr ga ophalen dus dan ga ik nu even chillen achter de tv en ondertussen de was vouwen en straks nog even stofzuigen en dan is het helemaal weer oke 😜

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Ja inderdaad die kleine vind t al snel goed als je dr lekker knuffelt, eten ...
Haha hele huis weer spik en span 🤩

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Haha hele huis weer spik en span 🤩
Ja heerlijk. Mn meissie heeft t heel erg naar dr zin gehad daar en ligt nu lekker bij mama te slapen. Ook mama gaat even haar ogen sluiten 😜

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Ja heerlijk. Mn meissie heeft t heel erg naar dr zin gehad daar en ligt nu ...
Oh wat fijn dat het jullie beide goed bevallen is😊 Aanstaande vrijdagavond wil mijn man met mij even wat leuks doen... normaal zijn wij niet van Valentijnsdag en gaan mijn schoonouders voor het eerst oppassen.🙈

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Oh wat fijn dat het jullie beide goed bevallen is😊 Aanstaande vrijdagavond ...
Oh leuk!, Het is ook goed om tijd voor elkaar te blijven houden! Helaas heeft mijn man avonddienst elke vrijdag maar ik ga binnekort nog even iets leuks voor samen plannen, sowieso voor ik weer ga werken. 😜

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Oh leuk!, Het is ook goed om tijd voor elkaar te blijven houden! Helaas hee ...
Ja dat is wel belangrijk hoor tijd voor elkaar. De avonden zijn bij ons ook steeds vol. Man werkt 2 avonden voorlopig nog tot ik moet werken en 1 avond schaats hij en ik zwem 1 avond. Zolang als we samen zijn (over 2 weken 9 jaar) is vrijdagavond altijd onze date night hihi (lees The Voice kijken😂) Na mijn eerste week werken gaan we een weekendje met de kleine naar Terschelling ons favo eiland🥰 daar kijken we echt naar uit.

4 jaar geleden

Vind het ook wel een ding om mn dochter, 8 weken, achter te laten. Hoewel opa's en oma's de beste zijn voel ik me zo verantwoordelijk! Mijn man is daar veel gemakkelijker in. Hij glipt ook gemakkelijker de deur uit om even te sporten ofzo. Ikzelf kies er dan voor thuis te blijven (en daar maakt hij dan gebruik van). Wat dan weer lijdt tot een discussie. #momlife 🤪🙈

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Vind het ook wel een ding om mn dochter, 8 weken, achter te laten. Hoewel o ...
Denk dat dat idd een moeders dingetje is😅 Mijn man is daar ook wat makkelijker in 😏

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Vind het ook wel een ding om mn dochter, 8 weken, achter te laten. Hoewel o ...
Hahah 🤣 heel herkenbaar. Een uurtje oppassen vind ik tot nu toe ook lang genoeg. Maar as vrijdag wordt het wel langer...😬 denk dat ik daar ook wat moeite mee heb maar wel een goede oefening voor maandag dan gaat mijn kleine man zijn wen ochtend op het kdv hebben😅 Zo ga ik naar de 9 maandenbeurs maar twijfel nog steeds of ik de kleine meeneem of thuis bij mijn man laat😝

4 jaar geleden

Onze dochter slaapt overdag best goed maar zodra het avond is is het drama. Soms is ze echt van 18:00 tot 23:00 wakker en alleen maar aan het huilen, niks lijkt dan te helpen. Zijn er mama’s die hetzelfde hebben en misschien de gouden tip hebben? 😁

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Hahah 🤣 heel herkenbaar. Een uurtje oppassen vind ik tot nu toe ook lang g ...
Echt he! Dit weekend voor het eerst 3uurtjes weg geweest. Hoe gezellig het ook was, ik was maar wat druk om weer huiswaarts te gaan. Ik ga vrijdag voor het eerst ergens lunchen met een vriendin. En neem haar dus mee. Doodeng, maar ik moet van mezelf toch dingen gaan ondernemen. 😜 En evt dan maar borstvoeden in het openbaar....

4 jaar geleden

Reactie op s.j.s.2019

Onze dochter slaapt overdag best goed maar zodra het avond is is het drama. ...
Hadden wij ook maar lijkt nu toch der reflux zijn geweest.. Sprong tussen 6-8 wk piek qua huilen.. En wij schipperen vaan met 80/60cc om 20uur... En dan valt ze in slaap en dan rond 23:30 vollen fles

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Hadden wij ook maar lijkt nu toch der reflux zijn geweest.. Sprong tussen 6 ...
Ja hier precies het zelfde met mijn zoontje van 7 weken🤷🏻‍♀️ en slaapt hij diep 11 uur drinkt hij met moeite 80/90 cc wat er naar toe lijd dat die om 3 uur nog een fles wilt. Ik geef 120cc

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Hadden wij ook maar lijkt nu toch der reflux zijn geweest.. Sprong tussen 6 ...
Misschien dat het die piek dan is inderdaad. Ze is te vroeg geboren en als we naar haar uitgerekende datum kijken is ze morgen 7 weken. Zou kunnen kloppen dan. Ik geef borstvoeding dus is altijd lastig te zien wat ze binnenkrijgt maar ze lijkt ook super hongerig, wil de hele avond eten lijkt wel.

4 jaar geleden

Reactie op s.j.s.2019

Onze dochter slaapt overdag best goed maar zodra het avond is is het drama. ...
Ja hebben wij ook een paar keer gehad. Kan gewoon een huiluurtje zijn en die kunnen soms wel een paar uur duren. Soms helpt een extra fles of borstvoeding. Bij ons hielp vaak een extra voeding. Een warm badje kan ook helpen. Soms zet ik ook baby Mozart aan word die van mij heel rustig van.

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Echt he! Dit weekend voor het eerst 3uurtjes weg geweest. Hoe gezellig het ...
Gewoon doen het valt reuze mee mits je met geduldige mensen gaat😜 Die van mij slaapt dan vaak en moet ik dan wakker maken voor een voeding... maar helaas werkte mijn borsten niet mee dus ben flesvoeding gaan geven. Wat je ook kan doen is even kolven en dat meenemen.