1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Hoeft niet perse reflex te zijn... Ons meisje is nu 5 weken oud. En wou in ...
Ik weet ook niet zeker of het reflux is. Het lijkt er veel op. Volgens de jeugdarts hoort het erbij omdat de darmpjes en maagje nog niet optimaal zijn. Ik vind het alleen zo zielig want het irriteert hem zo. Ik heb vandaag een puckababy besteld 😊 dus wellicht helpt dat met het slapen

4 jaar geleden

Reactie op ElonNoam

Hier precies hetzelfde met onze dochter. Nu 5 weken en het gaat al iets bet ...
Bedankt voor je reactie! Ik laat hem ook 1 borst leegdrinken maar k dacht juist dat het misschien door de achtermelk zou kunnen komen omdat deze dikker is 🙈. Liam drinkt ook heel snel en gulzig, hij verslikt zich regelmatig 😅. Bedankt voor je tips, dat ga ik ook even proberen. K heb een puckababy besteld dus wellicht helpt deze. Inbakeren heb ik laatst geprobeerd met een inbaker doek maar dat was geen succes

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Ik weet ook niet zeker of het reflux is. Het lijkt er veel op. Volgens de j ...
De puckababy was voor onze onrustige slaper echt een schot in de roos! Eerste nacht was wel even doorzetten want er was hevig protest, dus houd daar rekening mee, maar daarna ging het slapen top!

4 jaar geleden

Reactie op Michelle0087

De puckababy was voor onze onrustige slaper echt een schot in de roos! Eers ...
Goed om te weten 😊. Even doorzetten dan dus. Ik hoop dat het ons ook helpt

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Goed om te weten 😊. Even doorzetten dan dus. Ik hoop dat het ons ook helpt ...
Puck bij onze dame is geen suc6 echt ze word echt zo woest!!!! Raakt echt super overstuur.. Loopt z'n beetje paars aan... Zeggen wel dat moet even en dan komt de rust nou bij haar niet..

4 jaar geleden

Tygo is nu 1,5 week oud. Doet het super goed, alleen laatste nachten wil hij elk uur wel weer aan de borst. En overdag moet ik hem echt wakker maken en probeer savonds ook hele tijd wakker te houden (soms met succes). Iemand tips om dit ritme een beetje om te draaien? Of komt dit straks vanzelf.

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Puck bij onze dame is geen suc6 echt ze word echt zo woest!!!! Raakt echt s ...
Hier ook zo een dame!!

4 jaar geleden

Reactie op Gees

Tygo is nu 1,5 week oud. Doet het super goed, alleen laatste nachten wil hi ...
Heb ik met Liam ook wel gehad (hij is nu 2,5 week oud). Het kan een regeldag zijn. En sowieso kan er eerst nog geen regelmaat in zitten. Bij mij komt er sinds eergisteren eindelijk wat regelmaat in en komt Liam om de 3 uren. Het is even zoeken voor beide maar het komt wel 😊. Regeldagen zijn heel leuk als je borstvoeding geeft 😅😆

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Puck bij onze dame is geen suc6 echt ze word echt zo woest!!!! Raakt echt s ...
Oh dat is ook niet de bedoeling 😮. De kraamzorg heeft Liam wel 2x ingebakerd en dat vond ie toen wel prima. Dus ik ben benieuwd of het mij ook lukt met een Puckababy 🙈

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Oh dat is ook niet de bedoeling 😮. De kraamzorg heeft Liam wel 2x ingebake ...
Hoor het graag ☺️

4 jaar geleden

Wie herkent dit ook: mijn zoontje valt halverwege de fles in slaap, het lukt mij dus met geen mogelijkheid hem wakker te houden. Als ik hem dan in de box of zijn bedje leg, word hij even later weer wakker en begint te huilen dat hij de fles wil. Zo gaat het de hele dag door. Heeft iemand tips?

4 jaar geleden

Reactie op Gees

Tygo is nu 1,5 week oud. Doet het super goed, alleen laatste nachten wil hi ...
Ik heb dat ook gehad met mijn zoontje van 2 weken oud. Af en toe wilt die gewoon wat meer. In de nachte ben ik al blij als die 2 uurtjes door slaapt 😅 Geef je 1 borst per voeding of 2 en hoelang doet die van jou er over ?

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Wie herkent dit ook: mijn zoontje valt halverwege de fles in slaap, het luk ...
Ik heb dit ook met mijn zoontje. Helaas geen tips voor je. Hopelijk iemand anders wel .

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Ik heb dat ook gehad met mijn zoontje van 2 weken oud. Af en toe wilt die g ...
Meestal 2, waarbij 1e na kwartier vaak in slaap valt, ik hem dan verschoon en de 2e borst geef. Vaak met kwartier ook weer in slaap.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Wie herkent dit ook: mijn zoontje valt halverwege de fles in slaap, het luk ...
Ik weet biet wanneer je zijn luier verschoont. Maar misschien kan je die dan tussendoor verschonen zodat hij weer wakker wordt?

4 jaar geleden

Reactie op Gees

Tygo is nu 1,5 week oud. Doet het super goed, alleen laatste nachten wil hi ...
Mijn zoontje is nu 3,5 week. Wij hadden dat ook met 1,5 week. Waarschijnlijk was het een regeldag (rond dag 10), een regeldag hebben we net ook weer achter de rug (met 3 weken). Ook die van ons was ook snachts vooral aan, maar dat is nu ineens niet meer zo. Mij was verteld: Gewoon voeding geven, hij maakt een grote ontwikkeling mee, waarvoor hij veel energie nodig heeft. En moet zeggen daarna merk je echt verschil. Ow en wakker houden gaat waarschijnlijk alleen maar averechts werken 😓 even doorheen dus, daarna wordt het beter! Succes en sterkte met de vermoeidheid

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Wie herkent dit ook: mijn zoontje valt halverwege de fles in slaap, het luk ...
Ja ik herken t van mn dochter.. Ik deed dr mutsje af, sokjes uit, om dr n beetje te irriteren. Halverwege dr fles kwam n boermomentje en als ze bleef slapen, luier verschonen..vaak werd ze dan wel wakker en ging ze verder slapen.

4 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Ik weet biet wanneer je zijn luier verschoont. Maar misschien kan je die da ...
Soms er voor en soms erna. Maar tussendoor is een goeie. Bedankt 😉

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Vind zo lastig met se voeding voor de fles ophogen. Ona Oontje is 3,5 week ...
Ik kreeg het advies om mijn zoontje van bijna 4 kilo de volledige fles aan te bieden en te kijken wat hij er mee doet. Na 3 keer een halve fles eruit gespuugd te hebben met een enorme kracht heb ik hem zelf terug gezet naar 100/110. Mijn advies is volg je kindje hier in. Niet elke baby kan gelijk zoveel voeding verdragen.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Soms er voor en soms erna. Maar tussendoor is een goeie. Bedankt 😉
En heeft het (al) gewerkt?