37 Reacties

4 jaar geleden

Ik was al twee maanden na de bevalling weer “ongesteld” nu is er geen pijl meer op te trekken want ik bloed iedere week wel een paar dagen..

4 jaar geleden

Reactie op daeveney

Ik was al twee maanden na de bevalling weer “ongesteld” nu is er geen pijl ...
same 🙄

4 jaar geleden

Ik had het juist andersom.. voor mijn zwangerschap 2 dagen Max, en na de bevalling 5 a 6 dagen.. komt vgm omdat je lichaam weer ‘opnieuw’ op gang moet komen dus de eerste paar keer is het wat rommelig en onregelmatig later wordt het weer ‘normaal’

4 jaar geleden

Ik was ongesteld 6 weken na de bevalling ondanks gaaf ik volledig BV. Het duurde 8 dagen, daarna 1 dag niet en dan weer 1.5 dagen. Ik begon op die tijd wel ff zorg te maken. Mn 2 menstruatie duurde 1 dag in het begin van de maand en 3 de bijna 2 maanden na 2de en het duurde 3-4 dagen. ( voor de zwangerschap was ook 3-4 dagen en regelmatig) en nu steeds 3-4 dagen alleen onregelmatig. En een week geleden stopte ik met BV.

4 jaar geleden

Hier na bijna zes maanden (en volledig borsrvoeding) nog steeds geen enkel spoor van ongesteldheid🤷🏻‍♀️ ben heel benieuwd wanneer en hoe t straks terugkomt......

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Hier na bijna zes maanden (en volledig borsrvoeding) nog steeds geen enkel ...
Jaloerss, hier ondanks de pil heel onregelmatig en gewoon in elke strip wel een paar doorbraakbloedingen😅 Eerste ongesteldheid was ook 4 a 5 weken na de bevalling

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Hier na bijna zes maanden (en volledig borsrvoeding) nog steeds geen enkel ...
Ik ben met 6 maanden ongesteld geworden en geef ook bv. Net toen ik begon met rapley methode werd ik het ..

4 jaar geleden

Reactie op soena

Ik ben met 6 maanden ongesteld geworden en geef ook bv. Net toen ik begon m ...
Hoe bevalt de rapley methode?? Even een ander onderwerp maar ben wel nieuwsgierig 😊

4 jaar geleden

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, na 6 maanden 😅. Ik geef borstvoeding dus dan kan het langer duren voordat je weer ongesteld wordt volgens mij. Maar ik ben wel benieuwd hoe lang dat dan gaat duren..

4 jaar geleden

Ik ben met 6 weken na bevalling ongesteld geworden.. Voor zwangerschap m periode was 5 dagen , nu duurde 3 dagen

4 jaar geleden

Alle eerste keer dat ik ongesteld werd na mijn zwangerschap was ik het ook maar paar dagen. Ronde erna weer normaal zoals voor mijn zwangerschap.

4 jaar geleden

Geef ook nog steeds borstvoeding na 6-maanden en nog geen cyclus te bespeuren. We volgen voor vaste voeding de kleintjes-methode dus het eerste jaar zal er nog heel veel melk gedronken worden.

4 jaar geleden

Hier nog halve Borst voeding en zoontje is 6.5 maand. Nog niet ongesteld geworden.

4 jaar geleden

Ik ben super onregelmatig ongesteld nu. En echt wel heftig ook. Eerst max 5 dagen, nu is dat minstens 5 dagen. Hopelijk snel wat normaler.

4 jaar geleden

Twee maanden na de bevalling werd ik weer ongesteld. En gewoon regelmatig iedere maand. Het is wel veel minder als voor mijn zwangerschap. Eerder was het 7 dagen en nu 5 dagen en veel minder heftig (gelukkig).

4 jaar geleden

Bijna 7 maanden na de bevalling nog steeds geen menstruatie. Ik geef nog bv maar zal nu vast niet meer lang duren.

4 jaar geleden

Ik heb 6 maanden + bv gegeven, ben nu aan het afbouwen maar nog steeds geen menstruatie gehad sinds de bevalling. Opzich niet erg hihi maar bereid me wel voor op de eerste keer weer straks...oei oei

4 jaar geleden

Reactie op Nicole83

Ik heb 6 maanden + bv gegeven, ben nu aan het afbouwen maar nog steeds geen ...
Heerlijk ik geef nog bv maar was na 6 weken alweer 😅😪

4 jaar geleden

Hey dames, ik vroeg me af of jullie cyclus al zoals voor de bevalling is.. de mijne nog steeds niet helaas. Moet ik me hierom zorgen maken? Ik geef nog steeds bv , 8,5 maandjes is mijn zoon alweer.

4 jaar geleden

Bij mij ook nog niet. Mijn cyclus was voor de bevalling ongeveer 30 dagen, nu steeds 25 tot 27 dagen. Stukje korter dan ik gewend ben.. ik geef geen bv meer.