173 Reacties

4 jaar geleden

Mijn baby huilt soms tijdens de pap. Zowel bii de groenten als fruit. Fruit eet hij enorm graag en dan kan het niet snel genoeg gaan. Groeten gaan maar op een trager niveau. Maar ook hier weent hij soms. Niet heel de tijd door. Herkennen jullie dit?

4 jaar geleden

Wanneer hebben jullie meer gegeven qua eten?

4 jaar geleden

Reactie op GulerDH

Afgelopen zaterdag begonnen, een paar dagen voor de vier maanden oud was. E ...
😂😂😂 die reactie krijt ik ook van broccoli!! Inmiddels krijgt ze al 5 dgn broccoli, mondje gaat telkens open (ik denk dat ze hoopt op een aangename reactie) en elke x trekt ze zo’n gezicht 😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op soena

Hey, ik ben van plan om rapley methode toe te passen. Ik moet me er nog goe ...
Ja ik ook! Ik hoorde dat Eten voor de kleintjes van Stefan Kleintjes een goed boek is hiervoor. Die wil ik binnenkort aanschaffen. En dan maar kijken wat het ons brengt ik ga er heel open in en zie wel hoe het uitpakt. Ik denk dat het een beetje mix van Rapley en zelf gemaakt en geprakt voedsel gaat worden.

4 jaar geleden

Reactie op zahra

😂😂😂 die reactie krijt ik ook van broccoli!! Inmiddels krijgt ze al 5 dgn ...
Ah hier gaat t na een week super goed! Alleen eerste hapje is steeds ff wennen. Straks aan de wortel, ben benieuwd!

4 jaar geleden

Ons zoontje vind alles vies... zou hij er dan nog niet aan toe zijn?? Bijna 5 mnd..

VRIEND

4 jaar geleden

Ons meisje heeft nu wortel, bruine bonen/appel, pompoen gehad. Vond ze heerlijk! Gister voor het eerst banaan gegeven, maar dat vind ze niks... hopelijk gaat ze ook aan fruit wennen, groenten gaan er goed in gelukkig!

4 jaar geleden

Hoeveel geven jullie van de fruit- groentehap ? Ik las ergens een paar lepeltjes, maar die van mij vind alles zo lekker, dat hij veeeel meer wil.

4 jaar geleden

Onze dochter is 18weken en ze eet al alle groentjes, 100g groentenpap per dag en nadien nog eens 180ml flesvoeding. Volgende week beginnen we met fruitpap.

4 jaar geleden

Ons dochtertje is 19 weken en nu ongeveer een maandje bezig met groentepap en eet nu tussen de 80 en 100gram en dan haar flesje nog van 120cc en morgen op controle bij de kinderarts en dan horen of ze mag starten met fruitpap

4 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Hoeveel geven jullie van de fruit- groentehap ? Ik las ergens een paar lep ...
Gewoon meer geven hier ook ze is nu 19 weken en ze eet tussen de 80 en 100gram en dan haar flesje nog

4 jaar geleden

Onze dochter is 18 weken oud. Wij zijn in week 16 begonnen met om de dag groente en fruit hapjes, ze was er erg aan toe. 2e dag al haar mond goed open! Het gaat top!

4 jaar geleden

Wij zijn gisteren begonnen met broccoli. Viel niet in de smaak 🤣

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Wij zijn gisteren begonnen met broccoli. Viel niet in de smaak 🤣
Hahaha zo zag het er bij ons ook uit 😂 vandaag pompoen geprobeerd, ging iets beter, maar het valt nog niet heel erg in de smaak...

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Wij zijn gisteren begonnen met broccoli. Viel niet in de smaak 🤣
Heerlijk dit! Zo kijkt onze kleine meid al 2/3 dagen met dr wortel. Fruit gaat er in als zoete koek maar wortel... Bah. Maar ook dat mag ze leren eten. Gister ging het al ietsjes beter hihi. Gewoon doorzetten hihihi 😜

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Ach! Onze dochter is ook dysmatuur geboren. En heb nu ook als ik de foto’s ...
Ja heel apart! Opzich deed hij het erg goed want we hoefde maar 2 dagen te blijven. Maar als je dan ziet hoe ie nu is en hoe ie was jeetje.

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Heerlijk dit! Zo kijkt onze kleine meid al 2/3 dagen met dr wortel. Fruit g ...
Ja doe ik ook. Vanavond krijgt ie het weer hahaha

4 jaar geleden

Iemand hier die gekolfde borstmelk geeft? De laatste voeding vandaag gaat niet lukken om ‘normaal’ de borst te geven maar heb geen idee hoeveel ik hem moet geven in een fles, net 4 maanden vandaag🙈

4 jaar geleden

Reactie op RNBE

Iemand hier die gekolfde borstmelk geeft? De laatste voeding vandaag gaat n ...
Toen ik nog kolfde zat ik op 5x 180ml per dag. Ligt er dus wel een beetje aan hoe vaak je per dag voedt. Maar ook met een fles stopte hij bij mij als hij vol was dus zou gewoon ruim voldoende in de fles doen.

4 jaar geleden

Reactie op Michelle0087

Toen ik nog kolfde zat ik op 5x 180ml per dag. Ligt er dus wel een beetje a ...
Zit nu op 4 voedingen per dag.. maar thanks in elk geval! In het ergste geval komt ie vannacht omdat het niet genoeg is geweest🙈