25 Reacties

3 jaar geleden

Wij hetzelfde probleem. Tip: luierbroekjes van het merk pamper! Nappy pants.. deze. Noooooit weer doorgelekt hier!

3 jaar geleden

Ik doe onze zoon 's nachts een luier om van pampers baby dry + een maat groter. Overdag draagt hij gewoon van de kruidvat luiers

3 jaar geleden

Wij hadden dat ook, luier achterstevoren werkte niet, nu al een poosje 4+ luiers (gewoon van etos) sindsdien nooit meer doorgelekt

3 jaar geleden

Je hebt ook luiers 4+ van de Kruidvat, deze gebruiken wij momenteel. Maar ook hij is heel af en toe nat.. Ik denk dat ze dan net zo liggen dat er het er langs op kan lopen. Kan gebeuren

3 jaar geleden

Reactie op Joukster6

Wij hetzelfde probleem. Tip: luierbroekjes van het merk pamper! Nappy pants ...
Ja werken die goed en kunnen die veel kwa inhoud hebben? Moet wel zeggen bij onze opvang gebruiken ze pamper luiers en vind die echt verschrikkelijk, ze stinken en als ik dr thuis niet snel genoeg verschoon erna is de luier helemaal klam..

3 jaar geleden

Reactie op Chantal Moes

Ik doe onze zoon 's nachts een luier om van pampers baby dry + een maat gro ...
En ondanks de maat groter lekt het niet? Zit er verschil tussen babydry en andere van dat merk..

3 jaar geleden

Je zou nog kunnen kijken naar een ander merk luiers. Hier heeft dat gewerkt.

3 jaar geleden

Bij ons was het ook steeds doorwerken. Na heel veel luiers geprobeerd te hebben werkte bij ons de trekpleister luiers eigen merk. Het is echt zoeken naar wat het beste bij jouw kindje past!

3 jaar geleden

Reactie op Lindyvo

Je hebt ook luiers 4+ van de Kruidvat, deze gebruiken wij momenteel. Maar o ...
Ga eens kijken of dit voldoende werkt inderdaad. Onze dochter slaapt standaard op haar buik dus het meeste zit aan de voorkant. Maar eerst nooit problemen mee gehad, hoe vol de luier ook zat..

3 jaar geleden

Ik gebruik de pampers baby dry of pants voor de nacht werkt super

3 jaar geleden

Reactie op Zeynoo

Je zou nog kunnen kijken naar een ander merk luiers. Hier heeft dat gewerkt ...
Ja wij hebben luiers van lidl gehad een tijdje, hier gister gekeken maar maat 5 (vind ze iets kleiner vallen) was er helemaal niet. Pampers ben ik geen fan van, hebben ze bij het kdv en vind ze enorm stinken en ook slecht absorberen.. welke heb jij?

3 jaar geleden

Reactie op Justme1

Ja werken die goed en kunnen die veel kwa inhoud hebben? Moet wel zeggen bi ...
Oh gadsie. Ja hier gebruiken we ze alleen voor de nacht. Overdag etos luiers. Mijn dochter heeft ook dikke luiers sochtends. Hij zit dan ook helemaal. Ze slaapt ook wel 12 tot 13 uren. Dus ik ben heel tevreden!

3 jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje van bijna 1 de pampers maat 5. Ook constant nat sochtends en nu grotere maat luier 5 en het gaat eigenlijk elke nacht goed. Hij is ook nog lang geen 11 kilo. 9.5 ongeveer.

3 jaar geleden

Reactie op Joukster6

Oh gadsie. Ja hier gebruiken we ze alleen voor de nacht. Overdag etos luier ...
Bedankt voor de tip, volgensmij heb ik ergens nog een sampel liggen van een broekje bedenk ik me net. Ga zo eens opzoek!

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem bij onze zoon van 1. Hij was s'ochtends regelmatig nat, vanalles geprobeerd: romper los laten, geen broekje aan, luier andersom aan, grotere maat luiers, maat 4+, inlegkruisje in luier, niets hielp. Nu gebruiken we snachts de luierbroekjes van pampers (nappy pants) in combi met een onesie pyjama, dit gaat 8 van de 10 keer goed, soms is hij sochtends toch nog nat. We weten het ook niet meer, maar zijn al heel blij dat het doorlekken nog maar een enkele ochtend is.

3 jaar geleden

Reactie op Justme1

Ga eens kijken of dit voldoende werkt inderdaad. Onze dochter slaapt standa ...
Ja mijn zoontje slaapt ook op zijn buik, voor de nacht doe ik de luier ook wat strakker om zn buikje dan

3 jaar geleden

Ik plooi het bovenste randje naar binnen en dit lijkt vaak te helpen

3 jaar geleden

Reactie op T32

Hier hetzelfde probleem bij onze zoon van 1. Hij was s'ochtends regelmatig ...
Ik heb deze liggen van een proefsetje.. is niet dezelfde ofwel?

3 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde maar de pampers 4+ lijken hier het probleem te hebben opgelost!

3 jaar geleden

Reactie op Justme1

En ondanks de maat groter lekt het niet? Zit er verschil tussen babydry en ...
Nee lekt niet! Het was toendertijd een tip van mijn collega. Gebruikte op dat moment pampers premium, maar was ook ineens s ochtends 'nat'. Die gaf aan dat bij die luiers de verdeling anders is en dus anders absorbeert. Heel sporadisch nog eens iets nat, maar dat is dan weer terug te leiden als hij bijv veel meer voor nacht heeft gedronken ;)