9 Reacties

3 jaar geleden

Mijn oudste had dit ook, het werkte bij haar om het brood te dopen in de melk zodat t een bekende smaak had. (De melk) en toast ging er ook iets makkelijker in als gewoon brood. Gewoon blijven aanbieden, ze went er vanzelf aan!

3 jaar geleden

Onze dochter vindt t broodbeleg van de kleine keuken lekker. Dat is soort spread/jam van groente/fruit. Hier is mango/pompoen en biet/aardbei favoriet. Daar doe ik dun laagje boter onder. En ook vooral zelf doen. Reepje snijden van binnenste van de boterham en dan hapt ze kleine stukjes af..vindt ze geweldig😊

3 jaar geleden

Hier ook drama met de groffere textuur.. geroosterd brood wel maar avondmaal groffer eten ook lastig potje wel manamanam maar k wil graag de gewone prak steeds meer aanbieden en groffer. Ze trekt t zo uit dr mond filteren

3 jaar geleden

Reactie op Rientje82

Hier ook drama met de groffere textuur.. geroosterd brood wel maar avondmaa ...
Ja bij ons ook ..😩

3 jaar geleden

Hier ook. De ene dag is het slechter dan de andere. Potjes wil ze niet. Dus verse voorraad in de vriezer dan maar. Brood schiet niet op, maar ik wacht t gewoon af. Komt hoop en denk ik vanzelf wel. Ik neem t niet te nauw met die richtlijnen. Ze drinkt melk verder goed. Zal toch wel een keer anders worden gok ik?! 🤣

3 jaar geleden

Hier gaat het met 10 maanden ook nog niet van harte. Op brood is fruitspread (zeg maar light jam) nu wel een soort van succes. Ik heb ook de spread van Kleine Keuken gehad maar die is maaar 7 dagen houdbaar, voor een potje van 3 euro 🤷‍♀️ dat ging hier nooit zo snel op. Ik denk dat we maar geduld moeten hebben. Op het CB zeiden ze dat als er iets is wat ze graag eet, ze het gerust een paar keer per week mag. Zo komen we de lastigste weken door.

3 jaar geleden

Hier de gouden “tip” van ons... onze dochter spuugde alles qua warm eten uit waar maar stukjes inzaten echt alle drama meegemaakt, “gek” van te worden.... tot het moment we een metalen lepel pakte ipv de standaard plastic... “dezelfde” lepel als ons en broer en zus en klaar.... nooit meer problemen gehad...

3 jaar geleden

Reactie op yorin-24

Hier de gouden “tip” van ons... onze dochter spuugde alles qua warm eten ui ...
Oehh ga ik proberen👍🏾

3 jaar geleden

Onze zoon van 10maand eet gewoon met de pot mee. Potjes vindt hij niks en idd de metalen lepel doet het hier ook erg goed of met appelmoes er door wil ook nog wel is helpen