20 Reacties

4 jaar geleden

Ze moeten goed en zelfstandig een tijdje kunnen zitten. Bij het kopen van een fietsstoeltje geven ze vaak 9 maanden aan. Persoonlijk zou ik het zelf ook niet veel eerder doen. Wij hebben een fietsstoeltje van bobike

4 jaar geleden

Ze zeggen dat je het beste tot 9 maanden kan wachten en sowieso totdat je baby zelfstandig tot zit kan komen. Ik kan ook niet wachten met mn dochter van 7 maanden, maar hoorde ook wat griezelverhalen van babytjes die hun nek hebben gebroken doordat ze te vroeg op de fiets werden gezet 😢 dus wij wachten nog even 🙈 wij gaan wel het Thule Yepp voorzitje kopen, schijnt voor in de stad een fijne te zijn! 😊

4 jaar geleden

Ik ga voor een urban iki fietsstoeltje. Maar ook pas als mijn dochter zelfstandig kan zitten en niet eerder.

4 jaar geleden

Wij hebben afgelopen weekend een fietsstoeltje gekocht. Ze is bijna 7maanden. Wij hebben hem gekocht omdat ze ook al heel goed zelf kan zitten. We fietsen dan wel kleine stukjes, maar ze vind het heel leuk!

4 jaar geleden

Ik heb wel al een mama fiets met zitjes gekocht paar weken geleden maar fietsen doe ik pas echt als de kleine goed en stevig zit. Straks breekt ie zn nekje omdat ik persee al met hem wil gaan fietsen dus wacht liever nog even. Heb zitjes van urban iki wel erg leuk kan niet wachten om te gaan fietsen hoor..

4 jaar geleden

Ik heb gelezen dat je mag fietsen als ze zelfstandig van lig naar zit kunnen. Ik kan niet wachten!

4 jaar geleden

Wij hebben paar weken terug alvast een mama fiets net fiets stoeltje gekocht. Maar wacht nog wel echt tot 9 maand met fietsen. Mijn dochter kan al heel goed zelf rechtop blijven zitten en staat ook wel al ( bijna 8 maanden). Maar ze heeft nog niet ontdekt hoe ze zelf tot zit kan komen. Wij hebben de thule yepp Fietsstoeltje gekozen.

4 jaar geleden

Wij hebben ander halve maand geleden en fietskar gekocht ... incl baby schaal ... met onze Andre kinderen fietste ik ook echt niet voordat ze zelfstandig gingen zitten ivm net en rugletsel ... en omdat indd mooi weer werd en ik weet dat ze niet voor oktober mag in een zitje is de keuze een fietskar geworden... heb er echt zo blij mee... kan ook als wagen gebruikt worden en is makkelijk..... hebben er al heel veel mee gefietst.

4 jaar geleden

Wij willen ook de thule yepp. Ik ben nog op zoek naar een nieuwe fiets. Hebben hier ook mama's een electrische fiets? Ik weet eigenlijk niet zo goed waar hiernaar te zoeken

4 jaar geleden

Reactie op Tetter

Wij hebben ander halve maand geleden en fietskar gekocht ... incl baby scha ...
Welke fietskar heb je? 😊

4 jaar geleden

Wij zijn afgelopen week voor het eerst gaan fietsen met een bobike zitje, zodra hij zelfstandig kan gaan zitten dan mag je fietsen.

4 jaar geleden

Ze moeten zelfstandig los kunnen zitten. Anders kunnen ze de klappen niet opvangen in het zitje. Er zit dus niet echt een leeftijd aan gebonden maar belangrijk dat ze stabiel zitten

4 jaar geleden

Reactie op Iris88

Wij willen ook de thule yepp. Ik ben nog op zoek naar een nieuwe fiets. Heb ...
Ik lees even mee, wil ook graag een electrische mama fiets 🚲

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is nu 7maanden, ze gaat al 3 weken zelf in zithouding, ze kruipt en gaat al staan.. Alsof ze nooit anders heeft gedaan! Ik denk dat het per kindje afhankelijk is.. 9maanden en ze kunnen nog maar net zitten lijkt me niet verstandig. Kijk vooral naar je kindje plaats van de leeftijd.. Wij gaan het dit weekend proberen, gewoon hierin tuin paar keer op en neer en langzaam opbouwen. Wij hebben de urban iki aangeschaft, ben erg benieuwd!!

4 jaar geleden

We zijn begonnen met een klein stukje! Hij kan al een poosje zelfstandig van lig naar zithouding en blijft ook stevig zitten. Hij vond het geweldig, zat trots rond te kijken wat er allemaal te zien was.

4 jaar geleden

Mijn dochter is nu 7 maanden we fietsen nu al ruim een maand met haar, (korte stukjes) ze zit al zelfstandig. Wij hebben de fietsstrook van Yepp dat is echt een aanrader! Hele fijne stoel , je kindje zit er ook heel stevig in

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Ze zeggen dat je het beste tot 9 maanden kan wachten en sowieso totdat je b ...
Dat zijn fabeltjes, wanneer je kind kan zitten zelfstandig mag je fietsen

4 jaar geleden

Reactie op Iris88

Wij willen ook de thule yepp. Ik ben nog op zoek naar een nieuwe fiets. Heb ...
Ik heb een ‘normale’ elektrische fiets, het is niet nodig om een speciale mama fiets te kopen, het zitje kan inprincipe op alle fietsen gemonteerd worden. En qua ruimte kan een normale fiets ook prima

4 jaar geleden

Ik heb onlangs een electrische mamafiets gekocht van het merk Stella Fiore. Bevalt heel goed!

4 jaar geleden

Ik doe mn dochtertje in de draagzak en fiets zo overal heen. Zodra ze zelfstandig kan zitten gaat ze int fietsstoeltje