10 Reacties

4 jaar geleden

Hoi! Doet ons zoontje ook sinds een paar weken. Bij ons kun je het niet echt schreeuwen noemen maar roepen, harder brabbelen.. bij ons lijkt het alsof hij wat aan het vertellen is en dus aandacht wilt..?

4 jaar geleden

Hoi mijn zoontje is nu ook 9 maanden en hij schreeuwt ook maar dat is echt om dat ie aandacht wil niks ergs hoor, ze hebben nu hun eigen willetje .

4 jaar geleden

Bij ons was het ook een 4tal weken maar is uiteindelijk overgegaan naar brabbelen. Was wel toen hij 7,5 maanden was.

4 jaar geleden

Ik volg hier het zelfde, wilt niet meer in haar stoel om te eten, altijd moeilijk om de pamper te verversen, Wenen en schreeuwen

4 jaar geleden

Soms kan het ook dat ze gefrustreerd zijn omdat ze iets willen kunnen, maar het nog niet goed lukt..

4 jaar geleden

Zoontje van 8,5 is ook zo echt een drama soms. Ze willen gewoon meer aandacht dan voorheen en zijn snel afgeleid. In de box spelen vindt hij totaal niet fijn en nu de fase dat hij gaat staan overal dus de hele dag in de gaten aan het houden dat hij zich niet bezeerd

4 jaar geleden

Bij ons gilt ze echt onwijs! Wat je zegt, pijnlijke oren! Vanmorgen bij het uit bed halen begon het al... Het is bij aandacht vragen, maar ook bij blijheid. Maar zou het graag afleren haha... Maar gaat helaas niet. Hopelijk gaat het over in brabbelen...

4 jaar geleden

Reactie op Evelien1988-

Bij ons gilt ze echt onwijs! Wat je zegt, pijnlijke oren! Vanmorgen bij het ...
Overigens is het verder een blij ei hoor.. Maar dat gillen.. poeh hahah...

4 jaar geleden

Herkenbaar jayda van 6dec geboren nu kraaien maar ook opspelen als ze broodje moet eten dr eigen willetje ontwikkelen. Met verschonen op dr buik draaien zon 4x maar ik moet r verschonen leg haar op dr rug weer nouuuu bleeehren ik stoor dr in haar kunstje 🤦‍♀️

4 jaar geleden

Dat schreeuwen klinkt herkenbaar. Proberen te achterhalen wat hij bedoelt, maar soms ook streng toespreken,al voelt dat soms gek, helpt. En natuurlijk ook weer knuffelen daarna. Hij zoekt ook grenzen daarin.. Maar afleiden kan ook heel handig zijn:)