48 Reacties

5 jaar geleden

Op 20 mei, met 11+1 een termijn echo gehad. Bij het doorsturen gaf iemand aan het te kunnen zien. Wilde het niet weten van haar maar mn nieuwsgierigheid was toch mega getriggert dus later alsnog aan iemand gevraagd. Die zegt een meisje... 17 juni hebben we een extra echo zelf ingepland (15+1) om te kijken wat het word. Zou het dan echt?! Zo benieuwd!!

5 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Op 20 mei, met 11+1 een termijn echo gehad. Bij het doorsturen gaf iemand a ...
Spannend hoor! Laat je tegen die tijd weten of het klopte?

5 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Op 20 mei, met 11+1 een termijn echo gehad. Bij het doorsturen gaf iemand a ...
Lijkt me sterk dat je het kan zien bij 11 weken. De nub is dan bij iedereen nog hetzelfde. De nub groeit pas vanaf 12 weken.

5 jaar geleden

Wat denken jullie van mijn baby? Dit is een echo van 12w+2d

5 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Wat denken jullie van mijn baby? Dit is een echo van 12w+2d
Wat een scheetje! Ze hebben rond deze tijd altijd van die lekkere dikke buikjes. Die van mij heeft dat ook 😍

5 jaar geleden

Hallo mama’s, Eerste keer hier! De reden: razend benieuwd naar het geslacht van ons tweede kindje... We hebben een flinke zoon van 1 jaar en verwachten zijn broertje of zusje ergens 18 dec. De nieuwsgierigheid naar het geslacht is dubbel zo groot en kan zo moeilijk wachten op de brief van de nipt! In bijlage zie je onze laatste echo van 12w1d. Wat denken jullie? En is dat nu het befaamde nubstaartje of eerder een stukje bot van iets anders 🤗

5 jaar geleden

Met 16 weken (over 2 weken) hebben we weer een echo dus dan kunnen we het gewoon zien. Ik heb wel al een duidelijk gevoel, nu de bevestiging nog.

5 jaar geleden

Reactie op Maïté

Hallo mama’s, Eerste keer hier! De reden: razend benieuwd naar het geslach ...
Staat bij de uitslag van de nipt test ook het geslacht? En zo ja, mag de verloskundige dit dan laten weten? Ik dacht dat dat niet mocht namelijk...

5 jaar geleden

Aan Sophie1989 Ja hoor, dat kan je te weten komen via de nipt. Maar alleen als je dat bij het bloed trekken laat aanvinken en daar moet je voor tekenen. Dan krijgt je mail (na 7 werkdagen) en brief (na 10 werkdagen). Het eerste melden ze de (hoop ik niet) afwijkingen. En onderaan staat het geslacht vermeld...

5 jaar geleden

In Nederland wordt het geslacht niet bekend gemaakt bij de nipt. De reden daarvoor is dat als het geslacht je niet bevalt je het kindje nog tot 24 weken zwangerschap weg mag laten halen. In België mag abortus maar tot 12 weken en aangezien de nipt vanaf 11 weken kan, kun je het geslacht dus nooit 'op tijd' weten..

5 jaar geleden

Mijn geslacht is bekend en de nub theorie werkt dus echt 👌

5 jaar geleden

De mensen die uiteindelijk mn foto met eventuele nub hebben gezien zeiden een meid, en sinds maandag weten we ook dat het echt een meid word 💞

5 jaar geleden

Hoi allemaal. We zijn nu ruim 14 weken zwanger van ons derde kindje. Als ik naar de echo kijk.denk ik een meisje te zien aan de hand van de nub theorie. Willen jullie meekijken en raden? Heel erg bedankt alvast!!!

5 jaar geleden

Reactie op Manonb

Hoi allemaal. We zijn nu ruim 14 weken zwanger van ons derde kindje. Als ik ...
Ja zo lijkt het wel he 🥰 Geniet ervan! Wij krijgen een tweede zoontje, mijn nub theorie klopte 😍

5 jaar geleden

Reactie op Ollie

In Nederland wordt het geslacht niet bekend gemaakt bij de nipt. De reden d ...
Ahzo! Straf... Je laat je kindje toch niet weghalen door ontevredenheid van het geslacht. Hoe luguber is da! Zo lijkt het net een spel 😵

5 jaar geleden

Mijn man wil niet weten wat het wordt maar ik ben wel zo nieuwsgierig. Wat denken jullie aan de hand van deze echo wat het wordt ? Echo van 11+3

5 jaar geleden

Reactie op Mitzdyn

Mijn man wil niet weten wat het wordt maar ik ben wel zo nieuwsgierig. Wat ...
Mitzdyn, 11 weken is nog ietsjes te vroeg. Lijkt me nog onduidelijk. Ik weet niet of er hier mensen zijn die er wel kaas van gegeten hebben.

5 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Wat denken jullie van mijn baby? Dit is een echo van 12w+2d
Ik denk een meisje!

5 jaar geleden

Nu ben ik ook wel benieuwd ;-) ik zie er zelf namelijk helemaal niks in, weet ook niet echt waar ik naar moet kijken maar als jullie het zien hoor ik het graag!

5 jaar geleden

Reactie op s.j.s.2019

Nu ben ik ook wel benieuwd ;-) ik zie er zelf namelijk helemaal niks in, we ...
Spohie1989 wat een onduidelijke echo. Hoeveel weken is die?