53 Reacties

5 jaar geleden

Bij 1ste ook niet geweten dus denk bij ons 2de ook niet. Blijft leuk zo'n verassing als het geboren is

5 jaar geleden

Zeker!! Ik ben pas 10 weken en kan nu al bijna niet wachten.

5 jaar geleden

Ik twijfel nog een beetje aan de ene kant denk ik ja ivm kleertjes kopen en inrichting slaapkamertje en de andere kant niet omdat het me een leuke verrassing lijkt

5 jaar geleden

Wij wisten het bij de eerste wel ik vond het zelf wel praktisch ik zat in het eerste jaar van mijn nieuwe studie dus ik wilde wat gerichter kunnen shoppen. Nu rond ik over een maand mijn studie af en ook nu wil ik het weten.

5 jaar geleden

Wij willen het ook graag weten. Het leek mij altijd al ideaal maar mijn man was daar nog niet zo van overtuigd. Zijn beste vriend vertelde onlangs vol overtuiging dat ze een jongetje verwachten en niet veel later gaf mijn man aan het toch ook wel te willen weten. Godzijdank, haha. Nu nog 10 weken wachten voor het zover is ...

5 jaar geleden

Bij de eerste wilden we het graag weten. Praktisch gezien best handig voor het shoppen. En bij de tweede ook handig om te weten met inkopen en eventueel kleren van onze dochter

5 jaar geleden

Ja wij willen het heel graag weten. Ik vind het ook heel praktisch, maar ook erg leuk om alvast te weten. Nog 2 weekjes geduld

5 jaar geleden

Jaa heel graag.. Rond wanneer gebeurd dit bij jullie

5 jaar geleden

Ja heeel graag, ben zo benieuwd en kunnen we eindelijk met een naam beginnen🙈 met 15 weken een geslachtsecho afspraak in het ziekenhuis laten maken dus over ongeveer 2 weken weten we het al, betaal je wel voor maar krijg je wel 10 mooie echo foto’s + 1 3D echo bij en het geslacht natuurlijk💞

5 jaar geleden

Ja zekers, met 15 weekjes de echo. Spannend! Vooral leuk om al te weten en ook wel praktisch met spulletjes, kamertje en namen😍

5 jaar geleden

Reactie op Ilonaodding

Ik twijfel nog een beetje aan de ene kant denk ik ja ivm kleertjes kopen en ...
Ik heb precies hetzelfde! Maar wij neigen nu wat meer naar het niet willen weten...

5 jaar geleden

Hier twijfel, enerzijds is het ons eerste kindje en is het belangrijkste dat het gezond is en is de verrassing op dat moment gaaf en anderzijds gaat het voor ons meer leven als je weet of het een jongen of meisje wordt... en inderdaad met namen bedenken een stuk makkelijker.. We wachten in ieder geval sowieso tot na de 20 welen met het besluit. Gaan diegenen die het wel willen weten het ook vertellen aan iedereen?

5 jaar geleden

Zodra ik een positieve test in handen had, vroeg ik het me al af. Haha ben erg nieuwsgierig. Heb al een zoontje van 15mnd. Ben erg benieuwd of ik een “jongensmama” zal worden of dat we nu een dochter krijgen. Bij de eerste x schreeuwde we het geslacht van de daken zodra we het wisten, nu willen we het als verassing houding voor onze omgeving. Over 2 weken weten we het 💛

5 jaar geleden

Ik heb vanaf week 5 al sterk het gevoel dat het een jongetje wordt 😌 mensen mogen dat van mij wel weten. Mijn vorige zwangerschap was van een eeneiige tweeling en toen had het gevoel dat het meisjes waren en dat klopte!

5 jaar geleden

Hier de nee club😉 wij willen het als een verassing houden net als bij onze eerste. Er is al zoveel voorspelbaar in het leven en juist deze prachtige gebeurtenissen moeten gaan zoals het gaan moet. Dus net als een surprise ei 🐣 We vinden het idee wel leuk om een meisjes naam en jongens naam te verzinnen. En beide eerste hadden we dus neutrale kleertjes voor de geboorte. We hebben toen uiteindelijk een zoon gekregen. Dus het maakt nu niet uit wat komt en scheelt dus weer kleertjes inslaan.

5 jaar geleden

Ja ja ja. Enorme liefhebber van matchende kleertjes en pakjes. Duswel voor bijv. Een meisje een haarbandje in de zelfde print als broekje etc. Alleen daarom wil ik graag al het geslacht weten. Kamertje word toch neutraal :)

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik heb vanaf week 5 al sterk het gevoel dat het een jongetje wordt 😌 mense ...
Ben benieuwd bij jou! Ik heb het met mijn tweeling ook zo gehad, twee boys! Ik heb nu idee, alles trekt me naar meiden spullen etc..

5 jaar geleden

Ikzelf weet nog niet of ik het wil weten. Mn vriend wil het wel weten omdat hij het dan makkelijker kan verwerken. Hij heeft moeite met veel info in 1x te verwerken. Dus bijv. bij de bevalling ineens is het kindje er, dan het geslacht en een naam. Teveel in 1x voor hem❤

5 jaar geleden

Niet. Bij de eerste wisten we het ook niet. Wel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden en dat is het ook. Nu bij de tweede willen we het ook niet weten.

5 jaar geleden

Wij gaan met 15 weken een geslachtsbepaling doen😁