53 Reacties

5 jaar geleden

3de kindje en blijft spannend! We willen het allebei weten. Is gewoon praktisch😁

5 jaar geleden

Ja wil het wel weten. Vandaag echo gehad duidelijk te zien een jongen 😍

5 jaar geleden

Ik volgende week Donderdag de 13e😁 dan weet ik het geslacht. Ben dan 13+4 weken zo spannend!

5 jaar geleden

Ja zeker 4 juli ben ik 16 weken. Dan gaan we horen wat het word.

5 jaar geleden

Reactie op Heidje30

Ja wil het wel weten. Vandaag echo gehad duidelijk te zien een jongen 😍
Hoever ben je als ik vragen mag?

5 jaar geleden

Hallo dames, Kan iemand uit deze echo afleiden wat het voor ons gaat worden? 12w1d - kan je nog geen geslachtsdelen op zien maar naar het schijnt wel een gokje wagen mbv de nub theorie. Maar hoe wat waar 🤗 Grtjs

5 jaar geleden

Reactie op Maïté

Hallo dames, Kan iemand uit deze echo afleiden wat het voor ons gaat worden ...
Ik denk een jongen😉

5 jaar geleden

Ik krijg een meisje😍💗 heb al een zoontje van 2,5 jaar dus voel me wel echt stiekem gezegend. Its perfect😊

5 jaar geleden

Ja ik denk het ook. Zou ideaal zijn voor ons zoontje. Ze schelen 1,5 jaar en kan alles opnieuw gebruiken. Maar idd, ik denk dat elke mama wel graag de twee geslachtjes heeft. Maar toch, gezondheid primeert dus maakt niet uit 🤗

5 jaar geleden

Morgen hebben wij de geslachtsecho maar zelf komen we het nog niet te weten! De echo is voor mijn moeder en schoonzus die organiseren samen een Gender Reveal Party voor ons. Super leuk maar wij moeten nog even in spanning wachten ;)

5 jaar geleden

Kan niet wachten om het te weten!!! 8 juli een echo ingepland om te kijken. Dan bijna 16 weken. Mijn gevoel zegt een meisje. Ben benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Kan niet wachten om het te weten!!! 8 juli een echo ingepland om te kijken. ...
Wij hebben ook op 8 juli de echo ingepland!! Ik ben dan ruim 16 wk... Spannend he? Ik denk een jongen, ben benieuwd of ons gevoel uiteindelijk klopt 😉☺️

5 jaar geleden

2 juli met ruim 16 weken een echo. Ik heb zelf al een duidelijk gevoel 😌

5 jaar geleden

Reactie op Shelfie

Wij hebben ook op 8 juli de echo ingepland!! Ik ben dan ruim 16 wk... Spann ...
Spannend!!!

5 jaar geleden

Vanochtend echo en vruchtwaterpunctie gehad, het is inderdaad een jongetje! 💙

5 jaar geleden

Mijn man heeft een paar weken geleden besloten dat hij het toch liever niet wil weten tenzij we nog in oktober naar Vietnam kunnen om daar te shoppen, dan lijkt het hem wel handig (we wonen op Bali dus met 28 weken zwanger zou dat voor mij nog moeten lukken aangezien het maar 4 uur vliegen is) Ik denk anders dat we over een paar weken tijdens de echo hem maar even de gang op moeten sturen zodat de arts het wel aan mij kan vertellen. Ik zal het mijn familie in NL wel vertellen aangezien ik het wel met mensen wil delen. Hoop daarnaast stiekem dat mijn man het toch wil weten tijdens de 20 of 24 weken echo.

5 jaar geleden

Wij zijn er eindelijk uit en we willen jet toch wel weten. Gaan een reveal doen met de aanstaande opa s en oma s na de 20 weken echo. Spannend! Ons eerste kindje, geen voorgevoel maar wel een licht voorkeur dus dat is de reden voor mij om het nu toch vast te weten. En voor mijn vriend dat hij een beter beeld/gevoel erbij heeft.

5 jaar geleden

Inmiddels weten we het! Het is een jongetje! Mijn vriend had echt gedacht dat het een meisje werd en ik zelf had een lichte voorkeur voor een meisje dus we moeten nu ineens omschakelen allebei. We zijn allebei echt ff van slag ervan. Herkennen mensen dat? Raar misschien...want ik vind dat het totaal niet uit moet maken want het gaat erom dat het gezond is maar toch moet ik echt wennen aan het idee

5 jaar geleden

Wij hebben al een zoon van net twee en hij krijgt een zusje! Stiekem had ik wel een voorkeur voor een meisje dus helemaal blij, maar een jongen had natuurlijk net zo geliefd en welkom geweest! Kan me alleen wel enigszins voorstellen dat je moet schakelen hoor dat is heel logisch en begrijpelijk. Je hebt nog even om er aan te wennen😍

5 jaar geleden

Heeft niemand een heel duidelijk gevoel wat het wordt? Bij mijn vorige zwangerschap wist ik vanaf week 4/5 al dat het een meisje zou worden, dat waren twee meisjes. Bij deze zwangerschap precies hetzelfde, rond week 4/5 al het gevoel dat het een jongetje wordt en dat klopte ook. Er is dan ook geen speld tussen te krijgen. 😌