53 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Heeft niemand een heel duidelijk gevoel wat het wordt? Bij mijn vorige zwan ...
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik had vanaf wk 5 ook een sterke overtuiging dat het een jongetje zou zijn. Sterker nog, beide oma’s waren er ook helemaal van overtuigd! En het bleek inderdaad ook zo te zijn! 💙

5 jaar geleden

Hier een meid! Na een jongen (afg woe 2 geworden) super leuk nu een meisje. Wij hadden al zeer duidelijk het gevoel dat het een meisje was, alles voelde anders dan bij de eerste 😂

5 jaar geleden

Wij hebben vandaag kunnen zien dat onze baby een meisje is! Super blij! We hadden allebei al een voorgevoel dat het een meisje zou zijn. Man wild heet eerste wel en toen toch niet weten maar is gelukkig overstag gegaan en ontzettend blij dat wij een meisje krijgen 💕

5 jaar geleden

Ik wil het ook weten! Maar moet nog w88 tot 7 aug. 😣ik zie overal leuke kleertjes maar durf nog niks te kopen...

5 jaar geleden

Reactie op Mem3

Ik wil het ook weten! Maar moet nog w88 tot 7 aug. 😣ik zie overal leuke kl ...
Ook geen unisex kleertjes?

5 jaar geleden

wij hebben het via een gender reveal gedaan. en wij verwachten een meisje💗 super leuk. want we hebben van mijn kant alleen maar neefjes.

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ook geen unisex kleertjes?
Wel naar gekeken maar nog niet écht de wow factor gehad....😶ben soms nogal een pietlut...

5 jaar geleden

Bij ons word het een meisje!

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Heeft niemand een heel duidelijk gevoel wat het wordt? Bij mijn vorige zwan ...
Mijn vorige zwangerschap had ik ook al vrij snel een overduidelijk gevoel dat jongetje moest zijn, dit was blijkbaar ook zo. Toen wisten we ook tot aan eind niet wat het werd. Mijn man wil het nu weer absoluut niet weten, alleen nu vondt ik het vervelend omdat ikzelf ook geen voorgevoel heb.

5 jaar geleden

Gisteren de 20 weken echo gehad, alles zit erop en eraan. We hebben ook te horen gekregen dat het een jongetje is. Ik was al in de minderheid met mijn vriend en zoon, nu helemaal haha

5 jaar geleden

Nope! Wij laten het een verrassing 😁

5 jaar geleden

Wij hebben er bewust voor gekozen om het een verrassing te houden! Wij zijn een jaar bezig geweest (fertiliteits traject) om überhaupt zwanger te worden dus het maakt ons niet uit wat het word als het maar gezond is!

5 jaar geleden

Reactie op char

Inmiddels weten we het! Het is een jongetje! Mijn vriend had echt gedacht d ...
Oh dit snap ik zo goed! Het lijkt bijna een beetje ‘not done’ hè? Raar eigenlijk, want waarom zou je geen voorkeur mogen hebben? Ik zat bij mijn eerste zwangerschap echt op een roze wolk letterlijk en figuurlijk en toen er ineens tussen neus en lippen door werd gezegd tijdens de echo dat je daar de piemel en balletjes kon zien moest ik enorm omschakelen en vond ik dat best lastig. Nu zou ik me niet meer in kunnen denken dat mijn zoon een dochter was geweest, maar het heeft tijd nodig en dat is oké en normaal!