58 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig gisteren weer bij cb geweest.. Liv is 9.5 maand en weegt 8135..

4 jaar geleden

Oohhh wat leuk die van mij heet ook Logan😍. Hij is nu 9.5 maand en weeg 9.4 kg zijn lengte en hoofd zit ook op de goede groeilijn. En krijgt 3 x 180 cc (de eerste fles gaat wel in de pap).

4 jaar geleden

En Liv is 72 cm lang...

4 jaar geleden

De oudste was bij ongeveer 9 maanden 9,8 kg en de jongste is nu bij ongeveer 9 maanden 9,1 kg terwijl de jongste veel meer eet dan dat de oudste ooit heeft gedaan, de jongste krijgt ook speciale forte voeding. Hij krijgt ook gewoon nog 3 flessen 180. Dus er kan veel verschil in zitten

4 jaar geleden

Mijn dochter woog met 9 maanden ook 10 kilo maar haar lengte was ook boven het gemiddelde

4 jaar geleden

Bizar wat een verschil 😳 misschien heeft die van mij zware botten 🤣

4 jaar geleden

9.3 kg 74cm Geen enthousiaste eetster. Drinkt 3x 180 en soms nog een half flesje in de middag, zijn aan het afbouwen.

4 jaar geleden

Lengte is wel goed. 73cm

4 jaar geleden

Onze dochter is over 3 dagen 10 maanden oud en weegt ook zeker wel 11kg. Wij geven nog 3 flessen maar zijn er 1 alweer aan het afbouwen. Bij ons pakken ze zelfs de prematuurgroeilijst erbij omdat ze met 36+1 is geboren 🤦‍♀️. Sorry maar vind t zown onzin. Wij zijn allebei groter en grof gebouwt.. dan kan zij geen spinnetje worden kwa bouw. En ze is flink aan het kruipen, optrekken dus ik denl dat ze dan ook meer verbranden en minder aankomen. Ben benieuwd, wij moeten met 11 maanden erheen.

4 jaar geleden

Die van mij bijna 9 mnd en 6,8 kg. Een kleintje maar ze groeit binnen haar curve prima en krijgt borstvoeding.

4 jaar geleden

Ik heb over 2 weken een afspraak bij t CB, ben heel benieuwd. Hij is aan de kleine kant en eet nog steeds weinig groente (fruit en brood gaan wel goed gelukkig) Vorige week Daan hier thuis even op de weegschaal gezet, toen woog hij 7,8 kg (8mnd en 1 week)

4 jaar geleden

Met 9.5 maand is ze 10.2 en 75cm boven gemiddeld krijgt ook 3 flessen van 180cc maar verder slechte eetster fruithapjes en pap maar groentes rijst pasta ho maar. Brood een paar happen en is ze er klaar mee. Maar voor haar lengte was ze prima op gewicht vond de arts. Hoef ook geen flessen te minderen tot ze volwaardig 3 maaltijden eet.

4 jaar geleden

Marie-Philou (10-12-2019) was met 8 maanden en een week 7,5 kg en 67.5 cm. Een kleintje dus ;)

4 jaar geleden

Deborah was toen 71 cm en woog 8480 gr.

4 jaar geleden

Miel is vandaag juist 9 maanden, 75.5 cm en 9 kg!

4 jaar geleden

Hier volgende week 9 maanden en we moeten a.s. maandag naar t CB. Ik denk dat we hetzelfde te horen krijgen. Vorige week thuis op de weegschaal gaan staan en hij was 10,3..🙈 Maaaar hier een trotse mama hoor! Van een dysmatuur naar een gezonde bolle jongen dus ach, ik maak me niet zo druk, juist blij dat ie de "schade" ingehaald heeft. Hij tijgerd, begint met optrekken en over een paar maanden gaat ie lopen. Dan komt t vast wel weer goed kwa gewicht!

4 jaar geleden

Josefien weegt 8,4 en is 71 groot. Persoonlijk geef ik melk op vraag.

4 jaar geleden

Heb vandaag bij ZH geweest om onze ontsteking te controleren. En hij weegt nu 10.7 kg en 71.5 cm. De kinderarts heeft aan ons geadviseerd dat ik moet een middag fles af zetten.

4 jaar geleden

Reactie op alexandra1905

Heb vandaag bij ZH geweest om onze ontsteking te controleren. En hij weegt ...
En hij is 8.5 maand oud

4 jaar geleden

Wij zijn gister geweest. 8.5e maand en 10.44 kilo... was niks aan de hand, mijn zoontje is ook lang. Logan ook?