58 Reacties

4 jaar geleden

Hoeveel flesjes geven jullie aan jullie babys? Mijn zoontje is volgende week 9 maanden en bied er nog 4 aan..

4 jaar geleden

Reactie op Molly

Wij zijn gister geweest. 8.5e maand en 10.44 kilo... was niks aan de hand, ...
Nee, dat valt wel mee. Precies op de groeilijn eigenlijk. 73 cm

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hoeveel flesjes geven jullie aan jullie babys? Mijn zoontje is volgende wee ...
Sinds vandaag nog maar 2 van 150ml

4 jaar geleden

Mijn dochter was met bijna 8 maand 7,9 kilo en 67cm

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hoeveel flesjes geven jullie aan jullie babys? Mijn zoontje is volgende wee ...
3 x 180cc

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hoeveel flesjes geven jullie aan jullie babys? Mijn zoontje is volgende wee ...
Onze dochter word over 3 dagen 10 maanden en krijgt nog 3 flessen. 2x 180+6 en in de middag zijn we aan het afbouwen en zit ze nu op 120+4.

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Nee, dat valt wel mee. Precies op de groeilijn eigenlijk. 73 cm
Oja mijn zoontje is 76.5 cm dus dat scheelt op zich wel. Kan hij al teigeren of kruipen? Want ik heb het idee dat mijn zoontje vanaf dat moment minder snel is met groeien (weet niet zeker)

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hoeveel flesjes geven jullie aan jullie babys? Mijn zoontje is volgende wee ...
Hier ook nog 4, de middag fles gaan we afbouwen.

4 jaar geleden

Livia was met iets meer dan 8 maanden 7 kg en 65 cm. Op de -2 lijn maar wel perfect in verhouding. Zou meer naar de lijn kijken van lengte-gewicht. Als dat binnen de lijntjes is, is dat ook prima toch.

4 jaar geleden

Reactie op Infinity2019

Hier volgende week 9 maanden en we moeten a.s. maandag naar t CB. Ik denk d ...
Wauw van dysmatuur naar al 10 kg met 9 maanden! Alles mooi ingehaald dus!

4 jaar geleden

Vorige week met Max bij het cb geweest, toen precies 9 maanden. 73,4cm en 9,3 kg.

4 jaar geleden

Vandaag geweest. 9 maanden + een week. 9.5 kilo. 74 cm馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Molly

Oja mijn zoontje is 76.5 cm dus dat scheelt op zich wel. Kan hij al teigere ...
Ja dat begint ie nu aardig onder de knie te krijgen. Ik denk ook zodra ze dat volop gaan doen ze weer wat gewicht kwijt gaan raken. En zeker als ze straks gaan lopen.

4 jaar geleden

Wij zijn dinsdag geweest, Lu铆z weegt 10,4kg op 9 maand - 77,5cm groot. Hij drinkt 2 flessen van 240 met 8 schepjes en rond de 250-300 gr groentenpap en fruitpap ook. Er was geen sprake om iets te minderen..

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Ja dat begint ie nu aardig onder de knie te krijgen. Ik denk ook zodra ze d ...
Volgens mij ook, op foto's van een paar weken geleden zie ik dan ineens zo'n bol koppie terug hihi. Sinds het teigeren ziet hij er een stuk slanker uit. Oja en misschien checken of zijn vaste eten suikervrij is, zoals pap en babybiscuits

4 jaar geleden

Reactie op Molly

Volgens mij ook, op foto's van een paar weken geleden zie ik dan ineens zo' ...
Ik geef pap van olvarit. En volgens mij zijn alle babykoekjes niet suikervrij. En tuurlijk geef ik m wel eens een koekje of doe ik liga door zn fruit, maar echt niet elke dag. Maar ik denk dat we daar allemaal wel groot mee zijn geworden. Tenminste ik wel 馃ぃ En ben gewoon netjes op gewicht. 65 kg 170cm Ben van mening als je alles met mate doet het wel goed moet komen

4 jaar geleden

10,2 kilo bij 72,5 cm. Zoon zit behoorlijk boven in de lijn maar cb was tevreden, hij volgt zijn eigen lijn zonder afbuiging. Stabiel was belangrijk zeiden ze :)

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hoeveel flesjes geven jullie aan jullie babys? Mijn zoontje is volgende wee ...
Mijn zoon krijgt 2 keer 180 flessen. Hij eet graag en goed dus krijgt voldoende zo en is tevreden

4 jaar geleden

Bijna 8 kg en 72 cm. Nu bijna 8,5 maand. Geboren met 41+5 met 4 kg, maar een erg actief kind. Nog 3 flessen van 180.

4 jaar geleden

Onze dochter is vandaag 9 maanden en woog afgelopen maandag 7860 gram. Ze krijgt nog 3 flessen van 180+6.