58 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter is zondag 9 maanden en woog vanochtend op het CB 7,24 bij 68 cm 馃槉 Een kleintje vergeleken bij de meeste kindjes hier haha!

4 jaar geleden

Onze zoon is 78cm en weegt 10kilo zit nog op 3flessen 180cc

4 jaar geleden

9 kilo, 76 cm en 9 maand

4 jaar geleden

9 mndn, 9,8 kg en 73 cm Ze krijgt 4 x pd bv Als ik er niet ben 160 ml/120 ml/120 ml/ 160 ml

4 jaar geleden

Onze meid is donderdag gemeten en gewogen door de vroedvrouw en toen was ze 8 maand en 2 weken. Ze woog 8,760 kg en 73 cm. Stond wel wat boven de curve maar geen probleem 鈽猴笍. En ze krijgt 2 flesjes. 240 ml en 8 schepjes. 220-240 gr groente en 200 gr fruit en 1-2 sneetjes licht grof brood 鈽猴笍.

4 jaar geleden

Mogen jullie allemaal nog naar het CB? Ik ben met de kleine pas weer welkom als hij vaccinaties krijgt. Ben medio mei voor het laatst geweest en eind november pas weer welkom.

4 jaar geleden

Mijn dochter is 9 maanden: 74cm en 8.5kg. Een grote slanke meid 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op EllenMB86

Mogen jullie allemaal nog naar het CB? Ik ben met de kleine pas weer welkom ...
Ik heb bij de vorige vaccinatie een extra afspraak gemaakt, die is volgende week.. Anders waren we ook pas weer in december aan de beurt

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Ik heb bij de vorige vaccinatie een extra afspraak gemaakt, die is volgende ...
Ik kon alleen maar een telefonisch consult krijgen. Vanwege corona willen ze niet eerder dan bij de vaccinaties een afspraak maken. Heb dus totaal geen idee of de kleine goed groeit en hoe hij qua gewicht zit

4 jaar geleden

Reactie op EllenMB86

Ik kon alleen maar een telefonisch consult krijgen. Vanwege corona willen z ...
Hmm balen! Ook gek dat t zo verschillend is per CB. En als je een beetje extra zeurt? Weet niet hoe je kleintje groeit maar wellicht als je je zegt dat je je "zorgen" maakt dat je wel extra kunt komen.. Of toch thuis aan de slag. Proberen op de weegschaal te zetten, opmeten met een rolmaat馃槄

4 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 9 maanden en weegt 7700 gram. Maar uh vind het wel frappant dat je moet minderen met flessen... een baby heeft in zijn eerste jaar melkvoeding nodig, vast voedsel is bijzaak. Ik zou dus dat advies niet eens opvolgen maar dat ben ik 馃槵

4 jaar geleden

Ik kom der net vandaan onze zoon is 9.5 maand is 10.5 kilo en 74cm lang. Met 5 maanden was hij 8.7 kilo. Ze zeiden niks er over alleen maar dat die mooi in de curvelijn zat. Hij eet alles mee so wat dus hij krijgt nog 2 flesjes al een tijdje en dat gaat prima.

4 jaar geleden

Reactie op kyraelgersma

Mijn dochter is bijna 9 maanden en weegt 7700 gram. Maar uh vind het wel fr ...
Omdat die van mij echt alles goed eet, fruit brood en avondeten mag ik dus een fles laten vallen. Denk als je kind weinig vast voedsel eet je wel meer flessen moet geven.

4 jaar geleden

Ons dochtertje is 9 maanden en weegt 10kg en is 74 cm

3 jaar geleden

Vanmorgen op t CB geweest, volgende week is hij 9 mnd. Hij weegt nu 8,2kg en is 68,5cm! Groeit nog steeds mooi op zn eigen lijntje

3 jaar geleden

Reactie op kyraelgersma

Mijn dochter is bijna 9 maanden en weegt 7700 gram. Maar uh vind het wel fr ...
Ik heb hier een meisje van nu 10 maanden wij zitten al een maand op nog maar 2 flessen hoor... Meer wilt ze ook niet, ze eet alles mee en ze groeit goed. Het ligt dus gewoon aan je kindje.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 maanden, weegt 8800gram en is 74cm lang. Groeit goed volgens de curve, op/onder het gemiddelde..

3 jaar geleden

Liam was 2 maanden geleden 6,8 kg. Hij is nu 9 maanden oud en zal denk ik rond de 7,8 kg zijn. Hij zit altijd al wat onder de curve maar dat zat ik vroeger ook altijd 馃. Hij is een tengere baby die wel heel veel eet haha. Dus ik trek me niet zoveel meer aan van die curve