Hee!
Misschien heeft er hier iemand de gouden tip! Want ik weet het even niet. Mij dochtertje is over een paar dagen 7maanden oud. Met haar 4,5 maand zijn we begonnen met hapjes te proberen. Eerst groente, zelf gemaakt, en elke groente een aantal dagen achter elkaar geprobeerd en ging eigenlijk steeds beter. Daarna met fruit begonnen, dit vond ze niet super maar proefde meestal wel een paar hapjes. Een maand terug wilde ze ineens geen verse groente dus eens een potje geprobeerd, erwtjes, pompoen, wortel, bloemkool het ging er allemaal super goed in. Maar nu...de laatste twee weken, ze neemt heel soms 2 of 3 hapjes en dan houdt ze der mond hartstikke stijf dicht. (Maar vaak probeerd ze het niet eens meer) Niks wil ze nu meer 😂 fruit niet, groente niet. Brood moet ze niks van hebben want dan doet ze net alsof ze een hele boterham in der mond heeft en stikt er zowat in haha. (En ik geef heeele kleine stukjes) korstjes vind ze wel interressant maar zodra er stukjes in der mond raken gaat ze weer kokhalsen...echt het is een dametje😅 Ze drinkt allemaal super goed en ik denk gewoon dat ze er nog niet klaar voor is...maar misschien hebben jullie hier een tip wat ik nog niet heb geprobeerd 😊