15 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb precies het zelfde!! 🙈

4 jaar geleden

Harde buiken kunnen ook een seintje zijn dat je teveel doet op een dag. Ik zit 9 december op 40 weken en heb vanaf 27 november al steeds weeën maar wil niet echt doorzetten. Al wel beetje ontsluiting ook,,maar daar blijft het tot nu bij. En je gaat echt wel merken wanneer het echt door gaat zetten.. want dan word de pijn steeds heftiger...

4 jaar geleden

ik heb de laatste weken ook last van regelmatig hardr buiken die pijnlijk worden. vorige week dan toch eens langs geweet in het ziekenhuis waar uit bleek dat ik al 3cm ontsluiting heb! spannend afwachten dus!

4 jaar geleden

Aangezien het je eerste is zou ik je urine laten checken op blaasontsteking. Ik bleek dit te hebben bij mijn eerste en had verder geen symptomen. Verder rustig aan doen en warmte helpt ook. Ik heb er nu ook al heel lang last van, maar schijnt normaal te zijn bij een 2e dus we wachten maar af tot het echt doorzet!

4 jaar geleden

Reactie op Precious

Harde buiken kunnen ook een seintje zijn dat je teveel doet op een dag. Ik ...
Ik doe idd ook nog steeds te veel haha. Oeh jij bent al wel wat verder. Misschien leiden ze je wel in als de weeën niet doorzetten? Succes💗

4 jaar geleden

Reactie op xroxanne

Aangezien het je eerste is zou ik je urine laten checken op blaasontsteking ...
Ja vorige week hebben ze idd mn urine gechekt. Was gelukkig geen blaasontsteking! Af en toe neem ik een warm kruikje wil nog wel is helpen en moet idd gewoon rustiger aan doen. Succes met je zwangerschap💗

4 jaar geleden

Reactie op khailaa

ik heb de laatste weken ook last van regelmatig hardr buiken die pijnlijk w ...
Ik heb geen idee of ik ontsluiting heb😝 Spannend!! Succes met je zwangerschap💗

4 jaar geleden

Ik ben nu 38 weken en nog geen harde buiken gehad. Van mij mag ze al komen... Anders gaan ze me de 18e inleiden. Baby was bij 37 weken al 3,6kg

4 jaar geleden

Reactie op Sarah88

Ik ben nu 38 weken en nog geen harde buiken gehad. Van mij mag ze al komen. ...
Wauw ze groeit iig erg goed!! Mijne was met 36wkn 2750. Ze schatten met 40 wkn max 3500.. Hoop dat t allemaal vanzelf gaat, succes ermee💗

4 jaar geleden

Reactie op AynurAyla

Wauw ze groeit iig erg goed!! Mijne was met 36wkn 2750. Ze schatten met 40 ...
Bij mij dacht de dokter dat ze op 40 weken 52 cm zou zijn en 3,5kg. Maar opeens is ze hard gegroeid. Ben zelf maar 9kg bijgekomen, dus heb niet overdreven met eten of suiker. Hopelijk komt ze inderdaad nog vanzelf

4 jaar geleden

Ik heb ook al weken pijnlijke harde buiken. Ik ben nu 39 weken. Ik heb ze al vanaf halverwege de zwangerschap door werk, bekkenpijn, beweging baby, volle blaas en/of darmen en als ik zelf iets doe. De laatste weken worden ze pijnlijker. Verder gebeurt er nog niet zodanig veel dat ik het nodig vind om te bellen. Ik zie het allemaal wel.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik heb ook al weken pijnlijke harde buiken. Ik ben nu 39 weken. Ik heb ze a ...
Nou als ik zo lees mag je wel eventjes rustig aan gaan doen. Straks krijg je nog meer klachten erbij.... Goed op jezelf en de baby letten hoor...

4 jaar geleden

Reactie op Precious

Nou als ik zo lees mag je wel eventjes rustig aan gaan doen. Straks krijg j ...
Komt goed. Verder zijn alle controles goed. Alles is nu wel getest (bloed en urine) en is allemaal goed. Had wel blaasontsteking en vandaag is de laatste dag van de antibiotica kuur. Ik kan nu sowieso niet zoveel meer. 😉 De baby beweegt lekker door. 🥰 Ik ben zo blij met Netflix! 😅

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik heb ook al weken pijnlijke harde buiken. Ik ben nu 39 weken. Ik heb ze a ...
Pff ja heel vervelend, ik heb de harde buiken ook al wel een tijdje maar dat ze pijnlijk zijn is echt sinds vorige week. Heb ook last van bekkeninstabiliteit, werkt ook niet echt mee helaas. We moeten gewoon wat rustiger aan doen, succes met je zwangerschap💗

4 jaar geleden

Reactie op AynurAyla

Pff ja heel vervelend, ik heb de harde buiken ook al wel een tijdje maar da ...
Jij ook! 😊